logo banner logo
میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
asadpour  
#1 ارسال شده : 1396/02/13 01:28:46 ب.ظ
asadpour

رتبه: Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 1396/02/09
ارسالها: 11
ایران (جمهوری اسلامی)
مکان: تهران

سلام،
من یک سوال در مورد رخدادها یا همون incidentهایی که در سیستم ثبت می‌شه دارم. رخداد در زمانی که وقفه ای در سیستم ایجاد میشه یا خرابی اتفاق می افتد، بوجود میاد. حالا می خواستم بپبرسم که آیا رخداد همیشه روی کار مشتری یا کاربر تاثیر میذاره؟ اگر تاثیر نمیذاره آیا باید بازم اون رو یک رخداد تلقی کنیم؟
اسپانسر
Dana Help Desk Software Bina & Dana New Version
ahmadpour  
#2 ارسال شده : 1396/02/13 02:03:53 ب.ظ
ahmadpour

رتبه: Administration

گروه ها: Moderator, Administrators, Registered
تاریخ عضویت: 1395/12/11
ارسالها: 26
ایران (جمهوری اسلامی)

سلام
دلیل اینکه نمی خواین همه ی رخدادها رو ثبت کنید چی هستش؟
مشتریان شما دارن در قبال خدماتی که می گیرند هزینه دریافت می کنن، حالا هر نوع خدمتی که باشد.
دلایل زیادی هستش که به شما میگوید چرا باید همه رخدادها رو ثبت کنید. مثلا: اگر شما همه رخدادها رو ثبت نکنید، چطور می خواین دلیل استفاده خودتون از منابع اضافی در ساعاتی که حجم کاریتون زیاد هستش رو توجیه کنید؟ یا مثلا چطور میخواین بفهمید که ساعت های شلوغ شما که بار کاری زیادی دارید، چه زمان هایی هستش؟ بهتره اینطور بگم که ثبت همه ی رخدادها می تونه میزان کاری که service desk شما انجام داده است رو به شما نشون بده.
کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

ایجاد شده توسط YAF.NET 2.2.3 | YAF.NET © 2003-2017, Yet Another Forum.NET
این صفحه در مدت زمان 0.088 ثانیه ایجاد شد.