لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

دلایل خوب برای استفاده از چت آنلاین در وب سایت شما

دلایل استفاده از چت آنلاین در سایت | داناپرداز

نرم افزار چت آنلاین ابزاری ضروری برای کسب و کار شما است. در این مطلب قصد داریم به مهم ترین مزایای چت آنلاین به اختصار اشاره کنیم.

 

افزایش فروش یکی از دلایل استفاده از چت وبسایت

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از نرم افزار چت وبسایت این است که خدمات مشتریان شما را تسریع می کند و بر فروش کسب و کارتان تأثیر می گذارد. وقتی از چت آنلاین برای کمک به بازدید کنندگان سایت خود به صورت صحیح استفاده کنید، نتیجه آن خرید بیشتر و ارزش متوسط ​​بالاتر سفارش ها است و افزایش فروش با نرم افزار چت آنلاین یکی از مهمترین مزایای نرم افزار چت آنلاین است.

 

مشکلات مشتری را به کمک نرم افزار چت آنلاین در یک چشم به هم زدن حل کنید

بهترین هدیه شما برای مشتریانتان پاسخ گویی سریع است. نرم افزار چت آنلاین سریع ترین راه ممکن برای پاسخگویی و کمک به مشتریان را برای شما فراهم می کند.

 

هزینه ها را کاهش دهید

یکی دیگر از مزیت های گفتگوی آنلاین این است که با استفاده از آن یک کارشناس می تواند همزمان با چندین مشتری صحبت کند و به این ترتیب میزان رضایت مشتری ها را بالا نگه دارد. این کارآیی افزوده باعث کاهش هزینه های کلی کسب و کار شما خواهد شد.

 

ارتباط قوی و موثر با مشتریان یکی از دلایل استفاده از چت وبسایت

از دیگر مزیت های نرم افزار چت وبسایت این است که برقراری یک ارتباط امن و آسان با مشتریان را برای شما مقدور می کند. به این ترتیب شما قادر خواهید بود با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید و این اعتماد به مرور زمان باعث شکل گیری هر چه بهتر کسب و کار شما خواهد شد.

 

اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهید

با افزودن نرم افزار چت آنلاین به وب‌سایتتان، اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهید. یکی دیگر از مزیت های نرم افزار چت آنلاین این است که باعث می شود بازدید کنندگان وبسایت شما متوجه شوند که افراد واقعی در کسب و کار شما وجود دارند که هر لحظه آماده کمک به مشتریان هستند.

 

مشتریان خود را خوشحال کنید

مشتریانی که از چت زنده استفاده می کنند، نسبت به آنهایی که ایمیل ارسال می کنند یا تماس می گیرند از خدمات مشتری یک برند رضایت بسیار بالاتری دارند. با استفاده از نرم افزار چت آنلاین امتیاز CSAT خود را افزایش دهید.

 

چند قدم جلو تر از مشتری باشید

یکی دیگر از مزیت های گفتگوی آنلاین این است که هر زمان که بخواهید می توانید با بازدید کنندگان وب سایت خود تعامل برقرار کنید. به عنوان مثال اگر متوجه شدید که مشتری در پرداخت هزینه به مشکل برخورده است، خودتان را به او رسانده و کمک رسانی را آغاز کنید.

 

تیم خود را به راحتی مدیریت کنید

با چت آنلاین به سادگی، عملکرد تیم خدمات مشتری و تیم فروش خود را پیگیری کنید. گزارش های متنوع و ویژگی های نظارتی دانا چت به شما هر آنچه که برای افزایش بهره وری تیم هایتان نیاز دارید را ارائه می دهد.

قیمت گذاری ساده و مناسب برای تیم های کوچک تا بزرگ
همین حالا وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود را به دانا چت مجهز کنید، بازدید ها را به فروش و مشتریان را به طرفدار تبدیل کنید.

اطلاعات خود را امن نگه دارید

امنیت داده های شما برای ما بسیار مهم است. مطمئن باشید که دانا چت امنیت داده های شما را به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد کرد.

 

دانا چت را با ابزار مورد علاقه خود مرتبط کنید

به راحتی ابزارهای موردعلاقه خود را به چت آنلاین مسلح کنید تا قادر باشید به بهترین شکل ممکن تجربه های مشتری محور ایجاد کنید.

 

 نیازهای مشتری را کشف کنید

دسترسی مدیریان و ناظران به تاریخچه چت از دیگر مزیت های دانا چت است. برای کشف نیازهای مشتری، می توان به سرعت اطلاعات موجود در تاریخچه چت را جستجو و فیلتر کرد.

 

یک مزیت رقابتی داشته باشید

داشتن یک نرم افزار چت آنلاین سایت، شانس خوبی برای ایجاد یک مزیت رقابتی مناسب برای کسب و کار شماست و یکی از دلایل استفاده از چت وبسایت بدست آوردن مزیت رقابتی است. با دانا چت خدمات پشتیبانی شما بسیار دوستانه و با سرعت بالا ارائه خواهند شد. همچنین فرصت های بیشتری خواهید داشت تا بازدید کنندگان وب سایت خود را به صورت فعالانه درگیر کنید و فروش بیشتری داشته باشید.

یکی از دلایل استفاده از چت وبسایت گسترش بازار هدف است

اگر سایت شما دارای چت آنلاین باشد، حتی مشتریانی که از مکان فیزیکی شما بسیار دور هستند هم می توانند فوراً با شما ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را پرسیده یا خریدهای خود را انجام دهند. این شامل مشتری های بین المللی هم می شود، که به دلیل نرخ بالای تماس های بین المللی ممکن است نتوانند یا نخواهند از طریق تلفن با  شرکت شما تماس بگیرند.

پیمایش به بالا