لوگو دانا پرداز
49258000 - 021
27 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

27 روش برای افزایش ترافیک وب سایت

اگر برای افزایش ترافیک وب سایت در حال تلاشین، خوبه بدونین که شما تنها نیستین. براساس مطالعه ای که سال 2019 توسط موسسه کانتنت مارکتینگ انجام شده، 61 درصد از متخصصین محتوا با این چالش مواجه شدن که چه چیزی برای مخاطبینشون بیشترین اهمیت رو داره. 50 درصد تلاش کردن تا هدف مخاطب در یک مرحله خاص از سفر مشتری رو درک کنن و 49 درصد هم با چالش شناخت مراحل یک سفر مشتری مواجه بودن.

اگر تمام وقتتون رو برای نوشتن بلاگ پست‌های جدید، انتشار پست‌های جدید در شبکه اجتماعی و تدوین استراتژی‌های مربوط به کمپین ایمیل مارکتینگ صرف کنین، خیلی سخته که بتونین بفهمین کدوم یکی از این اقدامات باعث جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شده است.

لیست زیر به شما کمک می‌کنه تا ترافیک سایت رو افزایش بدین، سرنخ‌ های بیشتری تولید کنین و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) رو بهبود بدین.

1- تولید محتوا جهت افزایش ترافیک وبسایت

بازاریابی درونگرا روی جذب افراد مناسب برای برندتون تمرکز می‌کنه. یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، تولید محتوای جذاب در بلاگ هستش. برای اینکه محتوایی تولید کنین که بتونه بازدیدکننده‌های مناسبی رو به وب سایتتون جذب کنه، باید شناخت خوبی از پرسونای خریدارتون داشته باشین.

وقتی مخاطبتون رو بشناسین، می‌تونین محتوایی تولید کنین که اونها رو به سمت وب سایتتون جذب می‌کنه. اما چطور می‌تونین یک بلاگ پست جذاب داشته باشین؟ به 5 گامی که در زیر اومده توجه کنین:

تولید محتوا جهت افزایش ترافیک وبسایت | داناپرداز

2- تخصص در موضوع

بهبود رتبه در گوگل، افزایش ترافیک ارگانیک رو به دنبال داره. در داناپرداز ما این کار رو با استفاده از محتوای پیلار و خوشه‌‌ای برای محتوا هایی مانند نرم افزار CRM دانا انجام میدیم. گوگل به سایت‌هایی که در حوزه های فعالیتشون تخصص دارن اهمیت زیادی میده.

برای اینکه در حوزه فعالیتتون به یک متخصص تبدیل بشین، می‌تونین یک صفحه پیلار در وب سایتتون داشته باشین. این صفحه در واقع مثل یک بلاگ پست هستش که حجم محتوای خیلی بیشتری داره و یک موضوع خاص رو از تمام جوانب پوشش میده. علاوه بر این، می‌تونین از محتوای خوشه‌ای یا پست‌های حمایتی برای بلاگ پست‌ها استفاده کنین و کلمات کلیدی بلند یا لانگ تیل رو هدف بگیرین.

اینطوری به گوگل نشون میدین در وب سایتتون دارین یک موضوع رو به صورت اختصاصی پوشش میدین. با تمرکز روی ترافیک بلندمدت می‌تونین رتبه بالاتری رو در موتورهای جستجو به دست بیارین.

کریستینا پریکون، تیم منیجر محتوای پیلار در وب سایت‌ هاب اسپات میگه «مدل محتوای پیلار و خوشه‌ای کمک می‌کنه تا محتوای مربوط به یک موضوع و کلمات کلیدی از طریق لینک‌های داخلی مثل زنجیر به هم وصل بشن. این مدل باعث میشه تا محتوای وب سایتتون به بهترین شکل سازماندهی بشه و امکان جابجایی آسان خزنده های موتورهای جستجو رو فراهم می‌کنه».

علاوه بر این، کاربرها هم خیلی راحت میتونن از طریق یک صفحه پیلار به صفحات و محتواهای مرتبط دسترسی پیدا کنن و در نتیجه ترافیک ورودی به چند صفحه از وب سایت بهبود پیدا می کنه.

3- تبلیغات پولی یا همان Paid Traffic

شما می‌تونین با استفاده از تبلیغات جستجوی پولی، خیلی سریع ترافیک وب سایتتون رو افزایش بدین. تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات ریتارگتینگ از جمله کارهایی هستن که میتونین انجام بدین. امکان نمایش تبلیغات و پست‌های اسپانسر شده در شبکه‌های اجتماعی هم در دسترستون قرار داره.

براساس نظرسنجی انجام شده توسط موسسه CMO در سال 2020، هزینه‌های انجام شده برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در 5 سال آینده تا 62 درصد افزایش پیدا می‌کنه.

4- فعالیت ارگانیک در شبکه اجتماعی

فعالیت ارگانیک در شبکه اجتماعی استراتژی جدیدی نیست اما با این حال مارکترها باید به اون توجه داشته باشن. علاوه بر انتشار پست در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی، می‌تونین از استوری‌های اینستاگرام، ویدیوهای لایو، IGTV یا پیام رسان فیسبوک بهره ببرین. کلید اصلی برای فعالیت ارگانیک در شبکه‌های اجتماعی اینه که جزو اولین استفاده کننده‌ها از قابلیت‌های جدید هر پلتفرم باشین.

برای مثال، فیسبوک ویژگی تولید سرنخ خودکار در پیام رسانش رو رونمایی کرده که امکان ایجاد یک بات خودکار با قابلیت لینک شدن به محتواهای پیشنهادی در وب سایت رو در اختیار کسب و کارها قرار میده. با این قابلیت می‌تونین ترافیک بیشتری رو به سمت وب سایتتون بفرستین.

خیلی مهمه که یک استراتژی جامع برای شبکه اجتماعی داشته باشین و از پلتفرم‌های مناسب استفاده کنین. هنری فرانکو، یکی از همکاران برند مارکتینگ هاب اسپات، فارغ از نوع پلتفرمی که انتخاب می‌کنین دو توصیه مهم داره؛ پرهیز از محتوای اسپم و افزایش تعامل با مخاطبین هدف.

5- تحلیل وب سایت

قبل از اینکه ترافیک بیشتری رو به وب سایتتون وارد کنین باید در خصوص مخاطبینتون اطلاعات به دست بیارین. این ابزارها با آنالیز وب سایت به شما نشون میدن در کدوم بخش از سایتتون دارین بازدیدکننده‌ها رو از دست میدین.

با کمک این اطلاعات می‌تونین محتواهای بهتری رو تولید کنین و در نتیجه ترافیک مناسب رو به وب سایت وارد کنین.

شما کمتر از 3 دقیقه تا افزایش 40 درصدی فروش فاصله دارید!

6- مسابقات و هدایا برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت

یک راه ساده برای افزایش ترافیک وب سایت برگزاری مسابقات و تعیین جایزه است. می‌تونین جوایز رو در شبکه اجتماعی، در ایمیل یا هر دو بخش ارائه بدین. اگر به 6 گامی که در پایین اومده توجه کنین، به کارگیری این نوع استراتژی می‌تونه ساده باشه:

7- اینفلوئنسرها و تاثیر آن ها بر افزایش ترافیک وب سایت

تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها یکی از راه های مقرون به صرفه برای افزایش ترافیک وب سایت محسوب میشه. در واقع تحقیقات شرکت Think with Google نشون میده همکاری با اینفلوئنسرهای یوتیوب می‌تونه عملکردی تا 4 برابر بهتر از همکاری با سلبریتی‌ها داشته باشه.

وقتی اینفلوئنسرها پست‌هایی حاوی کدهای تخفیف، لینک، بررسی یا هدیه رو منتشر می‌کنن، ما این شانس رو پیدا می‌کنین تا مخاطبین اون اینفلوئنسر به وب سایتتون وارد بشن. مشتریان معمولا از شرکت‌هایی که به صورت دهان به دهان معرفی میشن خرید می کنن. چطور می‌تونین کاری کنین که مردم شما رو به همدیگه معرفی کنن؟ مشتریانتون رو خوشنود نگه دارین و با اینفلوئنسرها همکاری کنین.

8- ایجاد لیست ایمیل

یکی از راه‌‌های عالی برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده از خوانندگان و مشتریان فعلیتون هستش. وقتی پست جدیدی رو منتشر می‌کنین اون رو برای فالوورها و مشترکین وب سایتتون بفرستین. وب سایت‌هایی که محتوا محور هستن از این روش می‌تونن برای دستیابی به ترافیک هدف، بهبود نرخ تبدیل و تولید سرنخ استفاده کنن.

برای شروع یک لیست ایمیل جدید ایجاد کنین یا لیست فعلی رو بزرگتر کنین. در زیر می‌تونین چند استراتژی موثر رو ببینین:

9- تعامل با جامعه هدف

هر چقدر برندتون بیشتر شناخته بشه، ترافیک بیشتری به وب سایتتون وارد میشه. یکی از روش‌هایی که برندتون رو به شکل بهتری جا میندازه، فعالیت زیاد و تعامل قوی با جامعه هدفتونه. شما می‌تونین با حضور در گروه‌های بحث و گفتگوی فیسبوک در حوزه فعالیتتون، پاسخگویی به سوالات کاربران در وب سایت‌ها و انجمن‌های عمومی و تعامل با فالوورهاتون در شبکه اجتماعی، این کار رو انجام بدین.

10- پست مهمان جذب مخاطب به سایت

نوشتن پست‌های مهمان می‌تونه باعث افزایش ترافیک ورودی به وب سایتتون بشه. پست های مهمان نشون دهنده فعال بودن شما در جامعه هدفتون هستش که البته می‌تونه بک لینک‌های باکیفیتی رو هم تولید کنه.

برای به کارگیری استراتژی پست مهمان، باید یک سایت خوب پیدا کنین که به خوبی با حوزه فعالیتتون تناسب داشته باشه. پیش نویس محتواتون رو آماده کنین و سپس هماهنگی‌های لازم رو با مدیر وب سایت انجام بدین.

11- سئوی On-Page

سئوی On-Page به وب سایتتون کمک می‌کنه تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری به دست بیاره و ترافیک ورودی افزایش پیدا کنه. بعضی از المان‌های سئوی On-Page شامل عنوان صفحه، هدر، متا دسکریپشن، متن جایگزین تصاویر، آدرس لینک ها (URL) و غیره میشه.

12- بک لینک‌های با کیفیت و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت

برای افزایش ترافیک وب سایت باید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری رو به دست بیارین. برای رسیدن به رتبه، باید در حوزه فعالیتتون معتبر شناخته بشین. علاوه بر به کارگیری محتوای خوشه ای و پیلار، یکی از روش‌های عالی برای دستیابی به این هدف، استفاده از بک لینک‌های با کیفیت هستش.

اگر وب سایت‌هایی با اعتبار بالا در وب سایتتون لینک بدن، وب سایت شما هم اعتبار بیشتری پیدا می‌کنه. ایرینا نیکا، استراتژیست ارشد محتوا در هاب اسپات میگه «بک لینک های با کیفیت به دو شیوه می‌تونن ترافیک وب سایت رو افزایش بدن؛ افزایش رنک و افزایش ترافیک رفرال (Referral). از سوی دیگه، بک لینک‌ها برای تمام موتورهای جستجو یکی از مهمترین عوامل بهبود رتبه به حساب میان. اگر به طور پیوسته بک لینک‌های با کیفیتی رو از وب سایت‌های مرتبط دریافت کنین، رتبه شما در SERP و در نتیجه ترافیک ارگانیک افزایش پیدا می‌کنه.»

نیکا همچنین اضافه می‌کنه «بک لینک‌ها میتونن ترافیک رفرال یا بازگشتی خوبی رو ایجاد کنن. این موضوع وقتی یکی از وب سایت‌های خبری مشهور در مطلبش به وب سایت شما اشاره می‌کنه کاملا قابل لمس هستش.»

13- ویدیو مارکتینگ

براساس گزارشی که توسط شرکت سیسکو منتشر شده، 82 درصد از ترافیک در سال 2022 به ویدیوها اختصاص پیدا می کنه. بهتره از همین حالا ویدیو مارکتینگ رو در استراتژی محتوای خودتون قرار بدین. در آینده ای نزدیک ویدیو به محبوب ترین محتوا تبدیل میشه.

شما میتونین برای استوری های اینستاگرام یا فیسبوک، لایو، IGTV، فیسبوک واچ، یوتیوب و پلتفرم های دیگه محتوای ویدیویی تولید کنین.

14- استفاده مجدد از محتوا

اگر در بلاگتون محتوایی دارین که عملکرد خوبی داشته و احساس می کنین دیگه از نظر جذب ترافیک رشد خاصی نداره میتونین با استفاده از روش هایی از اون محتوا مجددا استفاده کنین. مثلا میتونین محتوا رو این بار به صورت ویدیویی ارائه بدین یا در قالب یک پادکست در دسترس مخاطب بذارین. با استفاده مجدد از محتوایی که قبلا عملکرد خوبی داشته، میتونین ترافیک بیشتری رو به وب سایتتون وارد کنین.

15- ابزارهای سئو

برای افزایش ترافیک وب سایت، دانش مناسب در خصوص سئو ضروریه. نحوه استفاده از ابزارهای سئوی محبوب مثل Google Analytics ، Ahrefs و SEMrush رو یاد بگیرین تا با یک استراتژی مناسب، ترافیک ورودی رو افزایش بدین.

این ابزارها به شما نشون میدن چه بخش ها و محتواهایی در وب سایتتون عملکرد خوب یا بدی دارن. علاوه بر این، ابزارهای سئو میتونن ایده های خیلی خوبی رو برای محتواهای آینده در اختیارتون قرار بدن تا بیشترین ترافیک رو از طریق محتوای جدیدتون جذب کنین.

16- بروزرسانی محتوای قدیمی

بهینه سازی مطالب قدیمی یکی از روش های کارآمد برای تولید ترافیک و سرنخ بیشتر به حساب میاد. وب سایت ها بخش زیادی از بازدیدهاشون رو از بلاگ پست های قدیمی دارن.

پاملا وان در این خصوص میگه «بهینه سازی مطالب قدیمی برای بلاگ هایی که چند سال سابقه تولید محتوا دارن یک روش عالیه که میتونه حجم محسوسی از ترافیک ارگانیک رو از طریق موتورهای جستجو به سایت وارد کنه. این روش باید به عنوان بخشی از استراتژی بلاگینگ شما باشه.»

17- بهینه سازی جستجوی صوتی برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت

برای افزایش ترافیک باید در جاهایی حضوری پیدا کنین که مردم حضور دارن. جستجوی صوتی کم کم به یکی از عوامل مهم برای بهبود رتبه تبدیل شده. در واقع به گزارش PwC، چیزی حدود 65 درصد از کاربران 25 تا 49 ساله حداقل روزی یکبار از میکروفون یکی از دستگاه‌ های خودشون استفاده می کنن.

به همین دلیل بهینه سازی محتوای سایتتون برای جستجوی صوتی یک ضرورت به حساب میاد. برای شروع میتونین به نکات زیر توجه کنین:

بهینه سازی جستجوی صوتی برای هدایت ترافیک بیشتر به وب سایت | داناپرداز

18- سئوی لوکال یا محلی

اگر شرکت شما یک کسب و کار فیزیکی به حساب میاد، سئوی لوکال یا محلی عامل مهمیه که باید به اون توجه کنین. برای جمع آوری اطلاعات مربوط به جستجوهای محلی، موتورهای جستجو معمولا بر روی سیگنال هایی مثل محتوای محلی، پروفایل پیج ها در شبکه اجتماعی، لینک ها و نقل قول ها تمرکز دارن.

موتورهای جستجو با این رویکرد میتونن مرتبط ترین نتایج که در نزدیکی محل سکونت کاربر وجود دارن رو نمایش بدن. برای مثال وقتی کاربری عبارت «بهترین پیتزا فروشی نزدیک من» رو در گوگل تایپ می کنه، نتایج براساس محل سکونت کاربر نمایش داده میشن. ابزارهایی مثل Google My Business و Moz Local به کسب و کارها کمک می کنن تا لیست های دایرکتوری و نقل قول های خودشون رو مدیریت کنن و در نتیجه در جستجوهای محلی نمایش داده بشن.

برای اینکه در جستجوی محلی رتبه خوبی داشته باشین به نکات زیر توجه کنین:

19- تست A/B جهت هدایت کاربران بیشتر به وبسایت

تست A/B یک تست دو بخشیه که به شما کمک می کنه بهترین نسخه یک کمپین رو شناسایی کنین. این تست ها اطلاعات مهمی رو در خصوص مخاطبینتون ارائه میدن که با استفاده از اونها میتونین محتوای متناسبی رو تولید کنین. این محتوا طبیعتا برای افزایش ترافیک ورودی وب سایت توانایی بالایی داره.

20- لینک سازی داخلی

وقتی یک بازدیدکننده به بلاگ شما وارد میشه، هدفتون اینه که از صفحات دیگه هم بازدید کنه. به همین دلیل لینک سازی داخلی از اهمیت بالایی برخورداره. وقتی بازدیدکننده زمان بیشتری رو به مشاهده صفحات دیگه وب سایتتون اختصاص میده احتمال اینکه نرخ تبدیل بالا بره و به یکی از مخاطبین وفادار برندتون تبدیل بشه افزایش پیدا می کنه.

برای مثال، با استفاده از محتوای خوشه ای و پیلار میتونین یک ساختار بسیار عالی برای لینک سازی داخلی ایجاد کنین. صفحات پیلار و خوشه ای به مطالب قبل و بعد لینک میشن و اعتبار سایتتون رو در موتورهای جستجو افزایش میدن. این موضوع باعث میشه تا نرخ تبدیل هم افزایش پیدا کنه.

با نرم افزار CRM دانا، مطابق با استاندارد های سال 2023 بفروشید.

21- سئوی تکنیکال و تاثیر آن در افزایش بازدید سایت

در سئوی تکنیکال تمرکز روی بک اند یا پشت پرده وب سایت قرار داره و می‌خوایم ببینیم صفحات مختلف از نظر فنی چه عملکردی دارن و چطور سازماندهی شدن. عوامل مهم در سئوی تکنیکال شامل سرعت لود صفحه، کراولینگ (خزیدن)، ایندکس شدن و غیره میشه.

متیو هاولز باربی در این خصوص گفته «قدرت تغییراتی که در بخش سئوی تکنیکال ایجاد می‌کنین رو دست کم نگیرین. با استفاده از سئوی تکنیکال تونستیم فقط در یک ماه ترافیک ارگانیک سایت رو بیشتر از 50 درصد افزایش بدیم!»

برای شروع می‌تونین بعضی از نکات مطرح شده توسط هاولز باربی رو در نظر بگیرین:

22- ایجاد جامعه مشتریان

برای اینکه به صورت پیوسته ترافیک جذب کنین، ایجاد جامعه‌ای از علاقه مندان به برند یک روش عالیه. شما می‌تونین با استفاده از یک گروه در فیسبوک، چت توییتر، گروه لینکدین یا سایر وب سایت‌های مشهور این کار رو انجام بدین. اینطوری یک فضای اختصاصی رو برای طرفدارانتون در نظر می‌گیرین که در اون ارزش آفرینی اتفاق میفته و در عین حال به وب سایتتون هم لینک میشه.

این نوع جوامع باعث میشن شما همیشه در نگاه مشتریانتون در بالاترین جایگاه قرار بگیرین. به علاوه، در بلندمدت می‌تونین اطلاعات بیشتری رو در خصوص مخاطبینتون به دست بیارین.

23- محتوای پیشنهادی

از محتواهای پیشنهادی گاهی اوقات با عنوان آهنرباهای سرنخ یاد میشه. این روش برای افزایش ترافیک وب سایت و تولید سرنخ از طریق محتوا کارایی خیلی خوبی داره. محتواهای پیشنهادی به مرحله ای از سفر خریدار که مشتریتون در اون هست بستگی داره و می‌تونه شامل وبینارها، راهنماها، گزارش‌ها، آزمایش ها، دموها، چک لیست ها و موارد دیگه باشه.

24- پوشش رسانه‌ای و روابط عمومی جهت افزایش ترافیک وبسایت

پوشش رسانه‌ای یکی از روش‌های عالی برای افزایش آگاهی برند و ترافیک وب سایت به حساب میاد. اگر تیم‌های مارکتینگ و روابط عمومی همکاری خوبی با هم داشته باشن، امکان تولید ترافیک برای وب سایت و افزایش شهرت برندتون رو پیدا می‌کنین.

الی فلانگان، مدیر ارشد ارتباطات میگه «اگرچه خیلی از وب سایت‌های خبری سعی می‌کنن در مطالبشون لینکی از وب سایت‌های دیگه قرار ندن، اما یک خبر یا محتوای جذاب در خصوص برند شما می‌تونه در افزایش ترافیک و اعتبارتون تاثیر محسوسی داشته باشه.»

فلانگان ادامه میده «خبرهای جدید در خصوص محصولات یا خدمات جدیدتون، فرهنگ سازمانی یا حتی پیشتاز و رهبر بودن در یک حوزه، برای خوانندگانی که پیش از این با برند شما آشنایی نداشتن میتونه خیلی جذاب باشه.»

پوشش رسانه‌ای و روابط عمومی جهت افزایش ترافیک وبسایت | داناپرداز

25- دکمه های اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی

با همین کار ساده میتونین اشتراک گذاری محتوا رو تسهیل کنین. وقتی خوانندگان شما به تبلیغ کنندگان محتواتون تبدیل بشن، ترافیک وب سایتتون افزایش پیدا می کنه. اما برای اینکه نتایج بهتری رو شاهد باشین، علاوه بر درج دکمه های اشتراک گذاری بهتره به نکات زیر هم توجه کنین:

26- بهینه سازی CTR برای هدایت ترافیک به وب سایت

پس از اینکه محتواتون رو منتشر کردین و رتبه تون در موتورهای جستجو هم افزایش پیدا کردن، باید مطمئن بشین نرخ کلیک یا CTR بالا باشه. این نرخ نشون میده که چه تعدادی از کاربران روی لینکی از پست، لندینگ پیج، ایمیل یا تبلیغات کلیک کردن و چند نفر فقط لینک رو نگاه کردن.

یک ابزار عالی برای اندازه گیری CTR گوگل سرچ کنسول هستش که اطلاعات خیلی خوبی رو در اختیارتون قرار میده. برای افزایش نرخ کلیک و ترافیک وب سایت، نوشتن متا دیسکریپشنها و عناوین جذاب و مرتبط ضروریه. عناوین باید کوتاه و درگیرکننده باشن و دیسکریپشن هم اشتیاق کاربر برای مطالعه متن کامل رو زیاد کنه. این موارد در واقع بخشی از سئوی On Page به حساب میان.

پست‌های آکادمی و پایگاه دانش

محتوای آموزشی یکی از بهترین محتواهاییه که می‌تونه ترافیک خوبی رو به سمت وب سایتتون سرازیر کنه. دوره های آموزشی، اعطای گواهینامه ها یا پایگاه دانش همگی برای مخاطبتون کمک کننده هستن و در نتیجه باعث افزایش ترافیک وب سایت میشن.

سوالات متداول

افزایش ترافیک وب سایت یکی از دغدغه‌های اصلی هر دیجیتال مارکتری به حساب میاد. با افزایش ترافیک ورودی به وب سایت می‌تونین سرنخ های بیشتری تولید کنین، اعتبار بیشتری به دست بیارین و در نهایت نرخ بازگشت سرمایه بالاتری داشته باشین.

در این مطلب ما به 27 روش کارآمد که امتحانشون رو پس دادن اشاره کردیم. اما به طور خلاصه باید مخاطب و صنعتی که در اون فعال هستین رو خوب بشناسین. وقتی محتوای مرتبط با نیاز کاربر هدفتون داشته باشین، فعالیت خوب و کمک کننده در شبکه های اجتماعی و جوامع مجازی می‌تونه خیلی کمکتون کنه.

محتوای پیلار و خوشه‌ای از بهترین محتواهایی هستن که خیلی خوب مخاطب رو درگیر می‌کنن و ترافیک سایت رو افزایش میدن. علاوه بر این، محتواهای ویدیویی و کوتاه در آینده ای نزدیک به پرمخاطب ترین نوع محتوا تبدیل میشن.

2 دیدگاه دربارهٔ «27 روش برای افزایش ترافیک وب سایت»

  1. سلام
    بسیار مقاله عالی بود و از چند راهی که فرموده بودین برای افزایش ترافیک وبسایت استفاده کردم و جواب داد واقعا ممنونم ازتون

    1. امیر علی محمودی

      سلام وقتتون بخیر
      خیلی هم عالی خوشحالیم که تونستیم کمکتان کنیم در این موضوع
      ممنونم که با ما به اشتراک گذاشتین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا