لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

7 تکنیک برای بستن سریع تر معاملات با استفاده از سیستم مشاور املاک

7 تکنیک برای بستن سریع تر معاملات با استفاده از سیستم مشاور املاک | داناپرداز

در بازار نابسامان املاک این روزها که قیمت ها ثبات نداشته و حباب تورم روی قدرت خرید مردم تاثیر گذاشته، دیگر روش های سنتی فروش نمی تواند معاملات را به سر انجام برساند. شما به عنوان یک مشاور املاک باید از تکنیک های به روز برای انجام معاملات استفاده کنید و سیستم مشاور املاک به روزی را برای پیش برد روند معاملات به کار بگیرید.

در این مطلب شما را با 8 تکنیک نوین برای بستن سریع تر معاملات املاک آشنا می کنیم. با استفاده از این روش ها می توانید خریدار و فروشنده را به سمت رسیدن به یک توافق خوب سوق دهید، بیشترین فایل های املاک را در اختیار داشته باشید و نبض بازار املاک منطقه یا شهر را در اختیار بگیرید. پس اگر برای ورود به دنیای مدرن املاک و سیستم مشاور املاک پیشرفته آماده اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

برای دانستن وظایف، ویژگی ها و مهارت های یک مشاور املاک موفق و حرفه ای به صفحه ” ویژگی های مشاور املاک” مراجعه کنید.

 

7 تکنیک نوین برای بستن سریع تر معاملات املاک

1. یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید

سیستم مشاور املاک سنتی را دور بریزید. این روزها مردم برای جستجو ملک به سراغ روش های سنتی نمی روند، آن ها موبایل خود را برداشته و سرچ می کنند. پس باید برای ایجاد یک سیستم مشاور املاک حرفه‎‌ای در اولین قدم یک وب سایت راه اندازی کنید.

هرکس که می خواهد در کسب و کارش موفق باشد، باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشد. خواه خودتان این وبسایت را توسعه می دهید یا کسی را برای ساخت آن استخدام می کنید، روی زیبایی و عملکرد سایت تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که مرور سایت شما آسان است، دارای جدیدترین اطلاعات است و روش های روشنی برای تماس با شما در آن آورده شده است و حتماً مرتباً آن را با محتوای تازه به روز رسانی کنید.

 

2. یک سیستم مشاور املاک برای پیگری مشتریان خود داشته باشید

مشتریانی که یک بار معامله‎ای انجام می دهند و از خدمات شما رضایت دارند دفعات بعدی تمایل بیشتری برای همکاری با شما خواهند داشت، از این جا به بعد شما باید با پیگیری های مناسب این مشتری را به سمت خود جذب کنید. یک سیستم مشاور املاک حرفه‌ای بانک اطلاعات مشتریان به روزی دارد که مرتبا با مشتریان قبلی خود در ارتباط خواهد بود. وقتی شما به عنوان یک مشاور املاک روز تولد و مناسبت های مشتری را به او تبریک می گویید، در واقع خاطره خوب معامله قبلی و خدمات خود را به او یادآوری می کنید. در نتیجه مشتری برای دفعات بعدی که نیاز به خدمات مشاور املاک داشته باشد قطعا به شما مراجعه می کنند.

نرم افزارهایی مانند سیستم مشاور املاک دانا این امکان را برای شما فراهم می کنند تا در مناسبت های مختلف برای مشتریان خود پیام های تبریک یا گاها تسلیت و حتی مطالب انگیزشی ارسال کنید. حتی می توانید موارد جدیدی که برای سرمایه گذاری مناسب هستند را در پیامکی به مشتریانی که به دنبال چنین مواردی هستند یادآوری کنید و آن ها را به تماس یا مراجعه حضوری تشویق کنید.

 

دستیار مشاور املاک دانا یک CRM ضروری برای مشاورین املاک حرفه ای

 

3. از یک کمپین بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

برخلاف تصور بسیاری، هنوز هم ایمیل حتی در کشور ما یکی از موثرترین راه های ارتباطی برای گروهی از افراد جامعه است. مدیران، کارمندان و افرادی که ارتباطات و تعاملات خود را بیشتر بر بستر اینترنت انجام می دهند، حتما ایمیل خود را روی گوشی موبایل خود تعریف کرده اند و اگر شما خبرنامه های خود را به صورت ایمیلی به آن ها ارسال کنید، یک مشاور املاک حرفه‌ای به نظر می رسید که قابل اعتماد است و این گروه از مشتریان برای کارهای ملکی خود در درجه اول به شما مراجعه می کنند. نرم افزار مشاور املاک دانا این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به سادگی کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را اجرا کنید .

یک پایگاه داده ایمیلی قوی ایجاد کنید و مطمئن شوید که فعالیت های ایمیلی شما به گیرندگان شما ارزش اضافه می کند. به ترندهای بازار دقت کنید، اطلاعات مربوط به ترندهای محلی املاک و مستغلات را در ایمیل های خود بگنجانید و از به روز بودن لیست های فعلی خود اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید برنامه هدیه ارجاعات خود را برجسته کنید تا مشتریان سابق این فرصت را داشته باشند که مشتریان جدید را به شما معرفی کنند.

 

4. استفاده از واقعیت افزوده و مجازی را در نظر بگیرید

مدت هاست این فناوری ها در دنیای بازی های کامپیوتری وجود دارند. امروزه تعداد بیشتری از مصرف کنندگان به دنبال فرصتی برای بررسی گزینه های مختلف از طرق مجازی هستند. این فن آوری ها می توانند به شما کمک کنند تا ملک را به بهترین شکل ممکن بازاریابی کنید.

فناوری واقعیت مجازی به ویژه برای خریدارانی که از استان یا کشور دیگری برای خرید یا اجاره ملک اقدام می کنند یا کسانی که تمام وقت کار می کنند و وقت کافی برای خانه گردی را ندارند، بسیار مفید است. با دادن این امکان به خریداران خود که هر زمان بتوانند یک خانه را به صورت مجازی ببینند و حتی به صورت مجازی در خانه گشتی بزنند، به بهترین شکل از وقت خودتان و مشتریان استفاده کرده و سرعت فرایند بسته شدن معاملات را بالا می برید.

از طرف دیگر، واقعیت افزوده این امکان را به خریداران شما می دهد تا وسایل خود را در خانه مورد نظر قرار داده و فضا را به شکل بصری مشاهده کنند. داشتن این امکان باعث می شود مشتریان احتمالی سریع تر  به مرحله خرید یا اجاره خانه برسند.

 

5. از فن آوری Push استفاده کنید

فناوری Push یکی از بهترین راه های ارسال پیام است. حتما شما هم با پیام های تبلیغاتی که گاهی روی صفحه گوشی یا لپ تاپ شما ظاهر می شوند، آشنا هستید. این فناوری چند سالی است که در کشور مورد استفاده قرار گرفته است و بازدهی مناسبی هم داشته است. پس برای ایجاد یک سیستم مشاور املاک حرفه‌ای نباید از این تکنولوژی غافل شوید.

اعلان های Push به شما امکان می دهد اطلاعات را مستقیماً و به راحتی برای مشتریان خود به تلفن های هوشمند یا اعلان های دسک تاپ آنها ارسال کنید. نیازی نیست مشتری های شما دائما لیست های وب سایت را مرور کنند. همچنین به این ترتیب به سرعت از تغییرات قیمت یا اطلاعات ملک نیز آگاه می شوند. با استفاده از اعلان های Push، می توانید اطلاعات لازم را به سرعت در اختیار مشتریان قرار دهید و داشتن این اطلاعات به آنها کمک می کند تا سریع تر تصمیم بگیرند و پای میز معامله بیایند.

 

بیشتر بخوانید: وظایف اصلی مشاور املاک 

 

6. با سیستم مشاور املاک در بازار اختصاصی خود متخصص شوید

تحقیق کنید و منطقه ای را انتخاب کنید که دوست دارید در آن متخصص شوید. اطلاعاتی را که از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل آموخته اید، به اشتراک بگذارید و به مرور زمان طرفداران خود را کسب کنید. با تبدیل شدن به یک متخصص شناخته شده در زمینه اختصاصی خود، می توانید بدون اینکه لازم باشد کار اضافی انجام دهید، خریداران را به سمت خود جذب کنید.

 

7. یک شبکه قوی از افراد حرفه ای برای بستن قرارداد داشته باشید

خریداران به وام دهندگان، بازرسان، نقاشان، تعمیرکاران و مشاغل مختلف دیگر نیاز دارند. یک شبکه قوی از این افراد داشته باشید تا بتوانید تخصص آنها را در اختیار خریداران خود قرار دهید و به سرعت بخشیدن به روند بسته شدن قرار داد کمک کنید. انجام این کار نه تنها باعث می شود فرایند به خوبی پیش برود، بلکه باعث جلب اعتماد خریداران و ارجاعات بیشتر به کسب و کار شما هم می شود.

کلام آخر این که هنوز هم در بازار پر تلاطم املاک کشور می توان خوب کار کرد و به هدف های خود رسید. تنها باید از روش های اصولی استفاده کنید تا افزایش درآمد با نرم افزار مدیریت مشاور املاک برای شما امکان پذیر گردد.

4 دیدگاه دربارهٔ «7 تکنیک برای بستن سریع تر معاملات با استفاده از سیستم مشاور املاک»

  1. سلام وقتتون بخیر
    بسیار عالی بود من مشاور املاک هستم خیلی نکات کاربردی گفتین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا