لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت وبسایت

افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت وبسایت | داناپرداز

وقتی صحبت از پشتیبانی درجه یک از مشتری می شود، چت زنده ابزاری ضروری است که باید جزو امکانات خود داشته باشید. به این ترتیب خواهید توانست با ارائه راه حل های سریع برای سؤالات مشتریان، افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت آنلاین و در نتیجه افزایش درآمد را تجربه کنید. مطالعات نشان داده است كه افزایش نرخ تبدیل با استفاده از نرم افزار چت حدود 30٪ است.

 

چت آنلاین یعنی فروش بیشتر

بازیکنان بزرگ در خرید آنلاین، مبالغ زیادی را صرف تحقیق برای درک روانشناسی مصرف کننده می کنند. مطالعات نشان می دهند که چرا مصرف کنندگان عاشق گفتگوی زنده بوده و نحوه استفاده از آن برای تصمیم گیری در خرید چگونه است.

 

مصرف کنندگان عاشق چت آنلاین هستند

با 92٪ نرخ رضایت، طبیعی است چت زنده به کانال های سنتی تر ارتباطات، مانند تلفن یا ایمیل ترجیح داده می شود و افزایش نرخ تبدیل ایجاد شده با استفاده از نرم افزار چت قابل توجه است. اما مشتریان دقیقاً کدام ویژگی چت آنلاین را دوست دارند؟

هیچ کس دوست ندارد منتظر پاسخ بماند و حتی بدتر از آن پاسخ های خودکار دریافت کند. نرم افزار چت آنلاین راه حل های سریع و شخصی ارائه می دهد و افراد تجربه مشتری آسان و دوستانه ای که چت زنده ایجاد می کند را دوست دارند.

 

مشتریان چت زنده را مفید می دانند

  • مشتریان گاهی اوقات در مورد محصولات و ویژگی های آنها دچار سردرگمی می شوند. ارائه راه حل های سریع، به سرعت بخشیدن به تصمیمات خرید آنها کمک می کند. این مطلب خصوصاً در هنگام ارتباط با یک انسان واقعی صادق است.
  • مشتریان دوست دارند احساس کنند که به آنها گوش داده شود و این دقیقاً همان چیزی است که چت زنده برای مشتریان به ارمغان می آورد. برطرف کردن سریع مسائل به صورت شخصی، رضایت مشتری را در بر داشته و بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد.

افزایش نرخ تبدیل با چت زنده و افزایش فروش

تناوب خرید در بین مصرف کننده هایی که از نرم افزار چت آنلاین استفاده می کنند بیشتر است.

چت آنلاین یکی از بهترین گزینه های خدمات مشتریان در دسترس است. بیشتر مصرف کنندگان چت آنلاین را آموزنده تر و مفیدتر از ایمیل و یا تماس های تلفنی می دانند و اکثر مصرف کنندگان احساس می کنند جواب های سریعی یافته اند که بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، شکل شخصی و مستقیم ارتباطات ارائه شده توسط نرم افزار چت آنلاین روابط عمیق تری با مشتری ایجاد می کند. در درازمدت، این روابط عمیق تر می شوند و درآمد بیشتری را برای یک کسب و کار رقم می زنند.

 

چت زنده مقرون به‌ صرفه است و نرخ تبدیل بالایی دارد

اضافه کردن ماژول چت آنلاین به وب سایت شما مقرون به صرفه است. متوسط درآمد حاصل از چت آنلاین از ایمیل یا تلفن بالاتر است. مصرف کنندگان نیز وقتی به خوبی با آنها رفتار می شود و به سؤالاتشان به موقع پاسخ داده می شود، احتمال خرید بیشتری خواهند داشت.

علاوه بر این، گفتگوی زنده یک روش ارتباطی ارزان‌تر نسبت به مراکز تماس ارائه می دهد. یک کارشناس می تواند همزمان با چندین مصرف کننده صحبت کند، بر خلاف مراکز تماس که در آنها یک فرد می تواند همزمان فقط یک مشتری را اداره کند.

 

مشتریان مایل به خرید بیشتر از طریق روش های مستقیم هستند

مشتریانی که از چت آنلاین استفاده می کنند به دلیل تجربه ایجاد شده با روش مستقیم و مؤثر که شامل تماس نزدیک است، سه برابر بیشتر احتمال خرید محصولات را دارند و افزایش نرخ تبدیل درصد بالاتری خواهد داشت.

تعداد مصرف کنندگانی که از چت آنلاین استفاده می کنند به لطف سرعت این روش در مقایسه با دیگر کانال های ارتباطی نظیر ایمیل یا تماس تلفنی هر سال در حال افزایش است.

مشتریان مایل به خرید بیشتر از طریق روش های مستقیم هستند | داناپرداز

تعداد استفاده کنندگان از چت آنلاین در حال افزایش است

تعداد مصرف کنندگانی که از نرم افزار چت آنلاین برای تعامل با فروشندگان استفاده می کنند در مقایسه با گذشته 59٪ افزایش یافته است. این نوع سرویس پیام رسانی فوری نسبت به گزینه های دیگر سودآورتر می باشد.

مشتریان معتقد هستند که با استفاده از چت وبسایت سوالات آن ها سریع‌تر پاسخ داده شده است و بهره وری از گفتگوی زنده به عنوان یک روش ارتباطی، عالی و بی دردسر است.

 

چت آنلاین مشتری های راضی و وفادار ایجاد می کند

مشتریانی که از پشتیبانی چت زنده برای خرید و سفارش گذاری استفاده می کنند، بسیار اظهار رضایت کرده و وعده بازدید مجدد از سایت برای خرید را می دهند. این مساله که نمایندگان مستقیما آنها را در مورد چگونگی استفاده از وب سایت و سفارش گذاری راهنمایی می کنند، برای مشتریان بسیار رضایت بخش است و افزایش نرخ تبدیل را در پی خواهد داشت. پشتیبانی چت زنده نسبت به سایر نقاط تماس، مانند خدمات تلفن، ایمیل و رسانه های اجتماعی، امتیازات بیشتری هم برای مشتری و هم برای کسب و کار به ارمغان می آورد.

 

شما هم از چت آنلاین استفاده کنید

امروزه ادغام چت آنلاین در کانال خدمات مشتری دیگر صرفا یک انتخاب نیست. بلکه افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت به یک واقعیت روزمره تبدیل شده و برای جلب اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان و باقی ماندن در رقابت یک ضرورت است. نشان دادن اینکه به مشتریان خود اهمیت می دهید و حاضرید در هر مرحله از قیف فروش به آنها کمک کنید، روشی عالی برای اطمینان از این است که آنها نه تنها محصولات شما را خریداری می کنند، بلکه در آینده هم باز می گردند تا دوباره و دوباره این کار را انجام دهند. اگر هنوز از مزایای افزایش نرخ تبدیل با نرم افزار چت آنلاین بهره‌مند نمی شوید، همین حالا زمان تغییر است.

پیمایش به بالا