لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

به آسانی یک سامانه پشتیبانی آنلاین ایجاد کنید

ایجاد سامانه پشتیبانی آنلاین | داناپرداز

مشتریان بزرگ ترین دارایی شما هستند، به کمک یک سامانه پشتیبانی آنلاین رضایت آنها را افزایش دهید.

 

راه اندازی سیستم پشتیبانی مشتریان به کمک دانا دسک

تعامل با مشتریان پس از پایان فرآیند فروش به پایان نمی رسد و شما باید از وجود زیر ساخت های لازم برای حفظ ارتباط با مشتریان خود اطمینان داشته باشید. نرم افزار هلپ دسک از امکانات پیشرفته ای برای مدیریت درخواست ها و مشکلات مشتریان برخوردار است که به شما کمک می کند به آسانی با مشتریان خود در ارتباط بوده و سطح رضایت آنها از خدمات را افزایش دهید. در ادامه این مطلب امکانات و مزیت های نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانادسک و نکاتی که باید به آنها توجه شود معرفی می گردد.

 

کانال های ارتباط مشتریان را توسعه دهید

به مشتریان خود اجازه دهید آنطور که تمایل دارند درخواست و اشکالات خود را ثبت کنند. نرم افزار دانادسک کانال های ارتباطی شما با مشتریان را یکپارچه می کند:

 

ورود مشتریان به سامانه پشتیبانی و ثبت درخواست ها و رویداد ها

همیشه بهترین روش است

 

ارسال ایمیل و تبدیل خودکار آن به درخواست

یک ایمیل آدرس برای بخش پشتیبانی ایجاد کنید و در نرم افزار دانا اطلاعات اکانت آن را وارد کنید. دانادسک به صورت خودکار ایمیل های دریافتی را به تیکت تبدیل می کند و بلادرنگ به کاربر پاسخ می دهد که درخواستش با چه شماره ای ثبت شده است.

 

ارسال پیامک

شما می توانید مکانیسم ارسال و دریافت SMS را در دانادسک فعال کنید و به دو روش GSM Modem و یا درگاه مخابراتی پیامک های ارسالی مشتریان خود را دریافت کنید.

 

نرم افزار نسخه اندروید

نرم افزار دانادسک دارای یک نسخه مبتنی بر اندروید برای گوشی های موبایل است، شاید برخی از مشتریان شما ترجیح دهند از این روش با بخش پشتیبانی شما در ارتباط باشند.

 

تماس تلفنی

سعی کنید با تاکید بر روی سایر روش ها، تماس تلفنی مشتریان برای ثبت و پیگیری درخواست ها را کاهش دهید، این روش زمان بر بوده و کنترل خوبی بر روی آن نخواهید داشت.

 

خدمات پشتیبانی خود را به مشتریان معرفی کنید

همانند منوی رستوران اجازه دهید مشتریان به آسانی خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنند، به این روش دیگر نیاز نیست کاربران با تایپ کردن های طولانی تلاش کنند و مشکل خود را به شما بفهمانند. امکان جستجوی آسان خدمات موجود ثبت درخواست و یا اشکال تنها با یک کلیک برای مشتریان شما جذاب خواهد بود.

 

با تعریف “خودیاوری ها”، تعداد درخواست ها را کاهش دهید

در نرم افزار دانادسک می توانید برای هر یک از انواع درخواست ها و اشکالات یک “خودیاوری” تعریف کنید و راه حل های احتمالی و مطالب آموزشی مرتبط در آن حوزه را بلادرنگ به کاربر نمایش دهید، در این صورت مشتری شما پس از انتخاب خدمت مورد نظر این راه حل ها را خواهد دید و ممکن است خودش مشکل را برطرف سازد.

 

بر پشتیبانی آنلاین تاکید کنید

سامانه پشتیبانی آنلاین دانادسک، دریچه اصلی ارتباط مشتریان با واحد پشتیبانی شما خواهد بود. دسترسی مشتریان به سامانه پشتیبانی آنلاین موجب کاهش تماس های تلفنی و صرفه جویی در زمان کارشناسان پشتیبانی می گردد. در این شرایط مشتریان می توانند به آسانی درخواست های خود را ثبت کنند و از آخرین وضعیت رسیدگی به آنها اطلاع پیدا کنند.

 

دانش فنی کارشناسان پشتیبانی و مشتریان را ارتقاء دهید

ایجاد یک پایگاه دانش کامل که در بر گیرنده مطالب آموزشی و ترفند های مرتبط با محصولات شما باشد و یا راه حل های فنی مواجه با اشکالات رایج و سوالات متداول را شامل شود، قطعا یک ایده خیلی خوب است. در نرم افزار هلپ دسک دانا شما می توانید به آسانی یک پایگاه دانش ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

 

ثبت و کنترل قرارداد های پشتیبانی

زیر سیستم مدیریت قرارداد های پشتیبانی در نرم افزار دانادسک این امکان را فراهم می سازد تا قراردادهای پشتیبانی مشتریان را ثبت و کنترل کنید و در هر لحظه از میزان خدمات ارائه شده، تاریخ پایان قراردادها و وضعیت مالی آنها آگاهی داشته باشید.

 

به آسانی اطلاع رسانی کنید

زیر سیستم مدیریت اعلان ها در نرم افزار دانادسک به شما کمک می کند تا اخبار و اطلاعیه های خود را انتشار دهید. به این ترتیب مشتریان به آسانی از این اخبار آگاهی خواهند یافت.

نرم افزار دانادسک به شما کمک می کند تا برای مشتریان خود یک سلف سرویس ایجاد نمایید و تجربه ای متفاوت برای آنها مهیا سازید.

از جمله امکانات مهم سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  امکان تعریف عملیات گردش کار
  •  امکان پیگیری انجام به موقع درخواست های مشتریان توسط کارشناسان
  •  امکان دریافت تاییدیه مدیران برای انجام درخواست ها
  •  امکان آگاه سازی کارشناسان و مشتریان از ثبت و تغییرات درخواست هایشان
  •  امکان گزارش گیری از درخواست های مشتریان، قراردادهای ثبت شده
  •  امکان مشاهده وضعیت درخواست ها در یک نگاه
  •  امکان تخصیص درخواست به کارشناسان به صورت چرخشی و بر اساس حجم کاری

درباره نرم افزار دانادسک

نرم افزار دانـادسک شامل تیکتینگ آنلاین، هلپ دسک، نظر سنجی آنلاین، پایگاه دانش، پورتال مشتریان و بیش از 20 زیر سیستم و ابزار دیگر می باشد که به صورت یکجا در اختیار شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار دانادسک، به صفحه معرفی نرم افزار دانادسک مراجعه نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا