لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

تاثیر نرم افزار CRM در موفقیت مشاورین املاک

تاثیر نرم افزار CRM در موفقیت مشاورین املاک | داناپرداز

فواید استفاده از نرم افزار CRM در کسب و کار مشاور املاک چیست؟ چگونه می توان برای پیشرفت در این زمینه از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده کرد؟

چگونه متخصصان املاک و مستغلات می توانند تمام تکالیف بی شمار خود را انجام دهند و آنها را فراموش نکنند؟

آنها لیست مناطق مختلف را رصد کرده، مشتریان جدید پیدا می کنند، مردم را به سمت املاک مورد نظر هدایت کرده و سرنخ و بروشور ایجاد می کنند. بعلاوه، اسناد زیادی برای پردازش، چندین معامله برای نظارت و کلی کارهای دیگر برای انجام دادن وجود دارند.

برای مدیریت همه این موارد، راه حلهای نرم افزاری CRM املاک و مستغلات بهترین و کارآمدترین راهکارها هستند. در حالی که نرم افزار CRM تمام کارهای روزمره را برای شما انجام می دهد، می توانید تلاش خود را برای انجام کارهای مهم تر که ارزش زمان گرانبها و تخصص شما را دارند، صرف کنید.

 

نرم افزار CRM املاکی چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) املاک و مستغلات چیست؟ نرم افزار مشاور املاک نرم افزاری است که برای آژانس های مشاور املاک با هدف مدیریت فروش، خودکارسازی فرآیندهای تجاری که در آژانس های مشاور املاک اتفاق می افتد، پیگیری بهتر امور مشتریان قدیمی و مشتریان احتمالی و مخاطبان کسب و کار ساخته شده است.

با در اختیار داشتن نرم افزار سی آر ام، چه بر روی دستگاه تلفن همراه و چه در رایانه شخصی، برای مدیریت تمام تکالیف مشاور املاک تان، دیگر نیازی به ورود به چندین سیستم مختلف نخواهید داشت. شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک بانک اطلاعاتی متمرکز خواهید داشت که شامل موارد زیر است:

  • کلیه اطلاعات مشتریان و تماس با آنها
  • تکالیف و وظایف مشتریان
  • فهرست ها و لیست های مرتبط با خانه و املاک مختلف
  • پروژه ها و اهداف در حال پیگیری
  • اسناد و تقویم های مورد نیاز مشاورین املاک

 

مزایای نرم افزار CRM برای مشاورین املاک

اگرچه نرم افزار CRM دارای بسیاری از ویژگی ها و ابزارهای کاربردی برای کسب و کار مشاورین املاک است و به نظر می رسد مزایای آن بی پایان است، در ادامه لیستی از 8 مزیت برتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه می شود:

 

اتوماسیون و ادغام فرآیندهای کسب و کار

سیستم CRM اتوماسیون و کنترل کلیه فرآیندهای کسب و کار شرکتهای مشاور املاک را تضمین می کند، که باعث افزایش کیفیت و عملکرد به موقع چنین عملیاتی می شود.

اتوماسیون فرایندهای کسب و کار همچنین وظایف نیروی فروش را به صورت اتوماسیون انجام می دهد. این می تواند به طور خودکار به فرایند ردیابی تاریخچه حساب مشتری برای فروش های مکرر و آینده کمک کند. همچنین می تواند هماهنگی فروش، مراکز فروش خرده فروشی، مراکز بازاریابی و تماس برای اجرای اتوماسیون نیروی فروش را انجام دهد. علاوه بر این نرم افزار CRM بانکی می تواند به خودکارسازی بارگذاری اطلاعات شما در مورد املاک در وب سایت ها و پورتال های مشاور املاک مورد نیاز کمک کند، یا خریداران را به طور خودکار به لیست املاک ایده آل آنها متصل کند.

 

بررسی کلی مشتریان املاک

از آنجایی که مدیریت ارتباط با مشتریان متمرکز بر خود مشتری است، یکی از مهمترین مزایای نرم افزار CRM، بررسی کلی مشتری از اولین باری که مشاورین املاک وی را می بینند تا زمانیکه صورتحساب نهایی او آماده شود می باشد.

نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا هر تعاملی را که بین شما به عنوان مشاور املاک و مشتری انجام می شود، ردیابی و رمزگذاری کنید. نرم افزار CRM همچنین گزارش های کلی و جزئی از دید مشتری واقعی نسبت به خدمات ارائه شده توسط یک آژانس مشاور املاک را ارائه می دهد

نرم افزار CRM در جذب مشتری احتمالی و افزایش وفاداری مشتری و حتی تبدیل مشتریان به شرکای تجاری کمک زیادی به کسب و کار شما می کند. نرم افزار CRM املاک تمام یادآوری های مربوط به مشتری را به صورت خودکار انجام می دهد. این یادآوری می تواند روز تولد مشتری، تعطیلات یا گذشت 10 سال از زمانی باشد که مشتری محصولی را از شما خریداری کرده است.

 

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

 

مدیریت فروش با نرم افزار CRM املاک و مستغلات

همانطور که گفته شد، نرم افزار CRM املاکی کل تاریخ تعاملات شما با مشتریان را حفظ می کند و این به نوبه خود، به تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، طراحی پیشنهادات مناسب و کسب وفاداری مشتری کمک می کند. ابزارهای CRM امکان تخمین حجم معاملات، امکان انعقاد معاملات، ایجاد لیست های پیشنهادات و نظارت بر پایپ لاین در هر مرحله از چرخه فروش را فراهم می آورند و ابزار کارآمدی برای یک مدیر فروش هستند.

 

مدیریت سبد محصولات

مدیریت سبد محصولات | داناپرداز

 

برای هر شرکت مشاور املاک مهم است که خدمات با کیفیت و با قیمت رقابتی ارائه دهد. شرکت های موفق برای رفع نیازهای مشتریان خود نحوه ارائه محصولات و خدمات خود را تنظیم می کنند. نرم افزار CRM اطلاعات زیادی از جزئیات مربوط به مشتریان معمول خود را در اختیار مدیران شرکت قرار می دهد. ابزارهای CRM می توانند توسط سازمانهایی که کانالهای فروش و خدمات زیادی برای یکپارچه سازی اطلاعات دارند و همچنین برای استفاده از امکانات خودیاوری جهت ثبت سفارش یا ردیابی خرید مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین، راه حل های CRM به ساختار دهی و مدیریت محصولات و خدمات هر شرکت، ثبت قیمت های ویژه و تخفیفات، تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه بهترین گزینه ها برای مشتریان و پیدا کردن محبوب ترین آن ها کمک می کند.

مدیریت لیست کردن املاک و مستغلات نیز دارای اهمیت بالایی است. با استفاده از ابزارهای CRM، می توانید رکوردی از کلیه لیست ها با معیارهای متناسب در هر لیست ایجاد کنید. این به ردیابی انواع املاک، آدرس ها، جزئیات و ویژگی ها، دستورالعمل ها، تاریخ ها و موارد دیگر کمک خواهد کرد.

 

مدیریت زمان و گردش کار

اگر یک آژانس مشاور املاک پر مشغله هستید، ممکن است یافتن زمانی برای پرداختن به زندگی روزمره در بین حجم انبوه قرار های ملاقات دشوار باشد. استفاده از راه حل های CRM در سازماندهی بهتر کار و وقت شما مفید هستند. با استفاده از آنها، شما می توانید کسب و کار خود را به سرعت و با آرامش مدیریت کنید، زیرا دیگر نیازی به نگرانی در مورد تأخیر در قرار ملاقات ها یا از دست دادن یک فرصت جدید یا فراموش کردن نکات دیگر نخواهید داشت.

امکان یادآوری خودکار به شما در به یاد آوردن و مدیریت وظایفتان کمک می کند. همچنین می توانید وظایف روزمره را به صورت خودکار انجام داده و همچنین کلیه تکالیف و رویدادهایی را که شما یا همکارانتان برنامه ریزی کرده یا انجام داده اید را مرور کنید. می توانید لیست هایی را برای یک روز، هفته یا ماه تهیه کنید و بر پیشرفت خود نظارت کنید. به علاوه، می توان برنامه ریزی ها در نرم افزار CRM را با تلفن همراه خود یکپارچه کنید.

 

اتوماسیون کنترل اسناد

صنعت مشاور املاک با اسناد زیادی سروکار دارد. با خرید سی آر م، می توانید قراردادها و تفاهمات خرید، اسناد بازاریابی و سایر اسناد مهم را ذخیره سازی کنید. همچنین می توانید این اسناد را بطور مستقیم

از سیستم پرینت گرفته، ایمیل کرده یا ذخیره کنید.

 

بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی

با استفاده از برنامه های CRM می توانید به روزرسانی ها و اسناد مختلف را با همه افراد در میان بگذارید. از آنجا که سیستم CRM اجازه می دهد تا به طور مؤثر تعامل و تبادل اطلاعات را در شرکت سازماندهی کنید، دیگر اطلاعات مهم از بین نمی روند و جایی برای شکاف اطلاعاتی وجود نخواهد داشت.

 

امنیت داده ها با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

با استفاده از راه حل های نرم افزاری CRM می توانید اطلاعات مربوط به مشتریان و کسب و کار خود را امن نگه دارید. اگر داده های خود را با رمزگذاری های چند سطحی محافظت کنید، می توانید از جهت حفظ و ایمنی اطلاعات خود آرامش خاطر داشته باشید.

در حال حاضر نرم افزار CRM املاک و مستغلات به یک عضو جدایی ناپذیر در کسب و کارهای مشاوره املاک تبدیل شده است. نرم افزار CRM تعاملات بین شما و مشتریان را مدیریت کرده، خریداران بیشتری را به کارشناسان فروش متصل کرده و تماس های شما را به مشتری تبدیل می کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان به شما کمک می کند تا سرنخ های مشاورین املاک را مدیریت کرده و به مشتریان ثابت بلند مدت ارزشمند تبدیل کنید و این به نوبه خود منجر به افزایش فروش، سود و درآمد می شود.

 

سوالات متداول

  1. نرم افزار CRM املاکی چیست؟
    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) املاک و مستغلات چیست؟ نرم افزار مشاور املاک نرم افزاری است که برای آژانس های مشاور املاک با هدف مدیریت فروش، خودکارسازی فرآیندهای تجاری که در آژانس های مشاور املاک اتفاق می افتد، پیگیری بهتر امور مشتریان قدیمی و مشتریان احتمالی و مخاطبان کسب و کار ساخته شده است.
  2. مزایای نرم افزار CRM برای مشاورین املاک چیست؟
    اتوماسیون و ادغام فرآیندهای کسب و کار – بررسی کلی مشتریان املاک – مدیریت فروش با نرم افزار CRM املاک و مستغلات – مدیریت زمان و گردش کار – اتوماسیون کنترل اسناد و …. .
پیمایش به بالا