لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

نقل قول های تجربه مشتریان – نکاتی برای افزایش کیفیت تجربه مشتری

نقل قول های تجربه مشتریان | داناپرداز

تجربه مشتری کاربرد زیادی در فعالیت های مربوط به بازاریابی دارد. بهبود و توسعه تجربه مشتری و سرمایه گذاری بر روی آن می تواند باعث افزایش سودآوری کسب و کارها گردد. نقل قول های زیر می تواند انگیزه ای برای بهبود تجربه مشتریانتان باشد.

تا زمانی که مشتریان خود را عمیقا و واقعی درک نکنید، نمی توانید واقعا به آنها خدمت رسانی کنید.

RASHEED OGUNLARU, AUTHOR

بهبود تجربه مشتری بهتر است بالاترین اولویت شما باشد. ارائه تجربات خوب به مشتریان یک بازار جدید است.

STEVE CANNON, PRESIDENT & CEO OF MERCEDES BENZ USA

سازمان ها و برند های تجاری باید برای احترام به ارزش های مشتریان، به طور مستقیم با آن ها ارتباط برقرار کرده و با آنها صحبت کنند و روابط معناداری با مشتریان برقرار کنند.

SIMON MAINWARING, BLOGGER

برند ها را قادر کنید تا با سرعت مناسب با مشتریان در ارتباط باشند. هر تعامل با مشتری و هر اطلاعات یا الگوهای رفتاری که به دست می آید به صورت طبیعی در نوع ارتباط برندها با مشتریان تاثیر گذار است.

BRIAN KAISER, HUDL

شما کمتر از 3 دقیقه تا افزایش 40 درصدی فروش فاصله دارید!

بر روی جذب و حفظ مشتری تلاش کنید نه فروش!

KATHERINE BARCHETTI, REALTOR

به هر قیمتی بر امور مربوط به مشتریان متمرکز شوید حتی به قیمت لغو کردن کارهای شخصی.

SCOTT COOK, INTUIT

فقط یک رئیس وجود دارد و آن مشتری است. او می تواند همه افراد شرکت از رئیس گرفته تا کارمندان را اخراج کند آن هم فقط از طریق سرمایه گذاری و روی آوردن به رقیبان.

SAM WALTON, WALMART

مشتری کاملا راضی فروش خود را تکرار می کند.

JAMES CASH PENNEY, J.C. PENNEY

تجربه مشتری را به گونه ای ارائه دهید که هم مفید، قابل استفاده، مطلوب و متفاوت باشد و هم تقاضا برای برندتان را افزایش دهد و در عین حال مشتریان خوشحال و راضی باشند.

DAVID ARMANO, LOGIC+EMOTION

زمانی که ما تجربیات خود را برای کاربران به گونه ای طراحی می کنیم که گویی آن ها کالا هستند نه یک انسان تنها مواردی مانند نرخ تبدیل بیشتر، افزایش ترافیک، قیمت بالاتر در هر سفارش و غیره برای ما اهمیت پیدا می کند و فراموش می کنیم که با مشتریان با عنوان انسان و با احترامی که درخور آن ها است برخورد کنیم.

NICK FINCK, AUTHOR

تجربه کاربری فراتر از سفارش گرفتن است … ما به طور منحصر به فرد آموزش دیده ایم تا نیازها و خواسته های مشتریان خود را ارائه دهیم، به گونه ای که کسب و کارهای دیگر نتوانند این کار را به خوبی انجام دهند. بازاریابی دموگرافیک و مشخصات عملکردی نمی توانند به ما بگویند که آیا مشتریان از تصمیمات طراحی ما خوشحال هستند یا نه … ما یکی از ارزشمندترین شغل ها را در سازمان خود داریم: ما امور مشتریان را مدیریت می کنیم.

STEPHEN ANDERSON, FOOTBALL PLAYER

بزرگترین مانع موفقیت مشتری، مدیر عاملانی هستند که آن را به بخش مهمی از فرهنگ تبدیل نمی کنند. این امر به اندازه کسب و کار جدید مهم است.

NICK MEHTA, GAINSIGH

ارزش را نشان دهید، بسازید و تجربه کنید و همواره تلاش کنید تا خدماتی فراتر از انتظارات مشتری ارائه دهید.

SHEP HYKEN, AUTHOR

مشتریان مشابه شما نیستند، مانند شما فکر نمی کنند، کارهایی که شما می کنید انجام نمی دهند، آنها انتظارات یا فرضیات شما را ندارند. اگر این کار را می کردند، دیگر مشتری شما محسوب نمی شدند می توانستند رقیبان شما باشند.

MIKE KUNIAVSKY, XEROX

شهرت و اعتبار هزارساله یک برند یا کسب و کار ممکن است با رفتار و حرکت اشتباه در عرض یک ساعت تضعیف شود.

JAPANESE PROVERB, JAPANESE PROVERB

سهولت استفاده از محصولات و یا خدمات تنها معیار سنجش تجربه کاربری مثبت نیست؛ لذتبخش بودن آن نیز به همان اندازه دارای اهمیت است. سادگی ایراد نیست، اما بی روح و کسل کننده بودن برای هیچکس جذاب نیست. ما طرح هایی را می پسندیم که گرم و جذاب باشد و در ایجاد آن ها از هوش و خلاقیت استفاده شده باشد چنین طرح هایی احساسات ما را برمی انگیزد و ما را مجذوب می کند.

WHITNEY HESS, BLOGGER

لحظه مهم از دید مشتری، زمانی است که بین آنچه که انتظار دارد و آنچه که دریافت می کند هیچ تطابقی وجود نداشته باشد.

MURGATROYD AND MORGAN, AUTHORS

مشاهده کنید که کاربران شما چگونه به اطلاعات نزدیک می شوند، به معنای آن فکر کنید و طراحی کنید تا به آنها اجازه دهید به آنچه نیاز دارند برسند.

DONNA SPENCER, BLOGGER

طراحی خوب حرف اول را می زند. طراحی خوب به بازدید کنندگان شما می گوید که به محصول خود اهمیت می دهید. طراحی Front-end نشان می دهد که همه چیز در Back-end منظم است، خواه این طور باشد یا خیر. طراحی خوب همان چیزی است که تفاوت “بهترین” را با “به اندازه کافی خوب” مشخص می کند.

DMITRY FADEYEV, USAURA

مزایای آن واضح است: تجربیات آنلاین برای مشتری بهتر است.

BRAD D. SMITH, INTUIT

بحث بر روی اضافه کردن ویژگی و قابلیت ها یا حفظ سادگی و قابلیت استفاه از یک محصول و یا سرویس نیست. مسئله واقعی در مورد طراحی است: طراحی جزئیاتی که علاوه بر مفهوم بودن، مشتریان از استفاده آن خدمات و یا محصولات لذت ببرند.

DON NORMAN, AUTHOR

خدمات مشتری نباید محدود به یک بخش باشد. باید کل شرکت باشد.

TONY HSIEH, ZAPPOS

مشتری انتظار ثبات دارد. آنها انتظار دارند تعاملات آنها در هر كانالی یکسان باشد و نشان دهنده این باشد که سازمان واقعا مشتریان را می شناسد. این موضوع در همه نقاط تماس، اعم از فروش، خدمات یا بازاریابی صدق می کند. مشتریان ثابت و وفادار می خواهند تجربه کاربری با ثباتی داشته باشند.

SCOTT MCCORKLE, SALESFORCE

طراحان می توانند یک تجربه کاربری غنی و خوب ایجاد کنند که کاربران را نسبت به بازدید از وبسایت مشتاق تر نمایند. از این طریق کاربر خشنودی و رضایت را تجربه می کند و این ویژگی های مثبتی است که به برند شما منتقل می شود.

SHARON LEE, AUTHOR

{module CTA 101 سوال مهم}

راه رسیدن به قلب مشتری بسیار بیشتر از یک برنامه وفاداری است. رسیدن به مرحله ای که مشتریان محصول و خدمات شما را تبلیغ می کنند، تجربه سازنده ای است که ارزش صحبت کردن در مورد آن وجود دارد.

VALERIA MALTONI, CONVERSATION AGE

هر لحظه ممکن است اعتماد به نفس یک کاربر در هنگام استفاده از یک محصول یا سرویس افزایش یافته یا اعتماد وی به یک محصول یا یک شرکت از بین برود که هرکدام جزء مهمی از تجربه مشتری هستند. چرا؟ زیرا وظیفه ای که مشتری در هر لحظه در تلاش انجام آن است مهمترین کار برای آن شخص است. وظیفه ما این است که اطمینان حاصل کنیم آن لحظه لذت بخش و پربار است و به کاربر کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشد.

ROBERT HOEKMAN JR., AUTHOR

در پایان روز تجربیاتی که مشتریان از کسب و کار شما کسب کرده اند بسیار مهم و حیاتی است پس روی ارائه تجربیات مناسب به مشتریان تمرکز کنید.

SHAWN BORSKY, BORSKYCO

چگونه شرکت ها می توانند تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشند؟ پاسخ ساده است: مانند انسان صحبت کنید، نه مانند ربات … مردم علاقه مند به کسب تجربیات متفاوت از دنیای اطراف خود هستند و این به معنای یک ارتباط انسان گونه است. در دنیای “تجربه کاربری”، این بدان معنی است که وقتی مردم از یک وب سایت، نرم افزار، محصول و غیره استفاده می کنند باید مستقیما با افرادی که آن را ایجاد کرده اند، در ارتباط باشند.

BILL DEROUCHEY, BANKSIMPLE

ما بیش از حد به آنچه که می خواهیم برسیم، در مورد آنچه که طراحی کرده ایم یا ساخته ایم و در کل به آنچه که انجام می دهیم یا باید انجام دهیم فکر می کنیم. سپس نتایج را کنترل می کنیم و رفتارهای جدیدی را جایگزین می نماییم تا تجربه مشتری را بهبود بخشیم.

ADRIAN CHAN, SXD

مشتریان آنچه که برای آنها مناسب است را می خواهند و انتخاب می کنند، زیرا همیشه دست بالای دست بسیار است. بنابراین شرکتها فقط باید تلاش کنند که تغییر و سازگاری خود را با نیازهای مشتریان پیش ببرند.

BEN CHESTNUT, MAILCHIMP

احساسات تاثیرگذارترین عامل بر مشتریان است.

DAVID FREEMANTLE, AUTHOR

شما می توانید برخی از اطلاعات را از طریق تحقیق و جستجو به دست آورید ولی تا وقتی که خود را در جایگاه مشتری قرار ندهید نمی توانید نیاز ها و خواسته های آن ها را بشناسید.

JOHN JANTSCH, AUTHOR

دیگر جلب رضایت مشتریان یا بهبود عملکرد محصول کافی نیست. در نهایت سوالی که در ذهن مشتریان مطرح می شود این است که آیا تجربه کاربری مناسبی را از طرف کسب و کار شما دریافت کرده اند؟ نیازها و خواسته های آن ها به خوبی درک شده است؟

JO CAUSON, THE INSTITUTE

اولین قدم برای ارائه خدماتی فراتر از انتظارات مشتریان، شناخت این انتظارات است.

ROY H. WILLIAMS, WIZARD ACADEMY INSTITUTE

وقتی یک کاربر خطا می کند، کاربر را سرزنش نکنید. بلکه به دنبال این باشید که نرم افزاری که ارائه داده اید چگونه آنها را گمراه کرده است و چه مشکلی می تواند داشته باشد، سپس آن را برطرف کنید. زمان مشتریان از زمان ما ارزشمند تر است پس به آن احترام بگذارید.

JONO DICARLO, BLOGGER

نمایش هویت در نرم افزار، وب سایت یا برند شما می تواند راهی بسیار قدرتمند برای مخاطبان شما برای شناسایی و همدلی با شما باشد. مشتریان می خواهند با افراد واقعی ارتباط برقرار کنند.

AARRON WALTER, INVISION

ما خود را میزبان و مشتریان خود را به عنوان میهمانان دعوت شده برای مهمانی تصور می کنیم. این وظیفه ما است تا هر روز در جهت بهبود تجربه مشتری تلاش کنیم.

JEFF BEZOS, AMAZON

اگر شما در دنیای واقعی باعث نارضایتی مشتریان شوید، ممکن است هرکدام به 6 نفر دیگر نارضایتی خود از کسب و کار شما را ابراز نمایند. ولی اگر باعث نارضایتی مشتریان در اینترنت شوید، هر یک از آنها می توانند به 6000 نفر دیگر در مورد کسب و کار شما تبلیغ منفی نمایند.

JEFF BEZOS, AMAZON

زمانی که یک محصول و یا سرویس عملکرد مناسب ندارد برای مشتریان مهم نیست که دلیل عملکرد نامناسب چیست و یا تقصیر چه کسی است نکته مهم برای آن ها عملکرد ضعیف محصول است. همه واحد ها برای یافتن راه حل این ضعف نیاز به همکاری دارند.

DAN SAFFER, AUTHOR

شرکت ها با ارائه خدمات مناسب در شبکه های اجتماعی، نه تنها ارتباطات عمیق تری با مصرف کنندگان و مشتریان ایجاد می کنند، بلکه بینش های ارزشمندی را در مورد چگونگی بهبود محصولات یا خدمات در اختیار کسب و کارها قرار می دهند.

AMY JO MARTIN, AUTHOR

ما رابطه دوستانه ای با مشتریان خود داریم و این رابطه در نهایت منجر به فروش می شود.

RICHARD HAYNE, URBN, FREE PEOPLE

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا