لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

با استفاده از نرم افزار مشاور املاک عملکرد مشاورین املاک خود را دو برابر کنید

با استفاده از برنامه مشاور املاک عملکرد مشاورین املاک خود را دو برابر کنید | داناپرداز

بازار املاک دیگر مثل گذشته نیست، مشتریان سختگیرتر شده‌‌‌اند، آن‌ها فرصت کافی برای مراجعه حضوری به دفتر املاک و صرف ساعت‌ها زمان برای پیدا کردن خانه مناسب خود را ندارند. این روزها همه کارهای خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند. پس اگر شما هنوز هم از همان سیستم‌های قدیمی املاک استفاده می‌کنید، خطر از دست دادن بازار شما را تهدید می‌کند.

در این مطلب روشی را به شما معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن عملکرد مشاور های املاک را افزایش دهید و کسب و کار خود را به روز کنید تا همچنان پر قدرت در بازار رقابتی امروز باقی بمانید و مشتریان همچنان برای خرید و فروش ملک شما را مشاور خود بدانند.

 

1. عملکرد تیم املاک و مستغلات خود را با نرم افزار مشاور املاک افزایش دهید

 

عملکرد تیم املاک و مستغلات خود را با نرم افزار مشاور املاک افزایش دهید

 

اگر به برنامه کاری مشاوران املاک خود دقت کنید متوجه می‌شوید که هر کدام قادر به پاسخگویی به تعداد محدودی مشتری هستند اما ارتباط آن‌ها با این مشتریان بسیار عمیق است. همین ارتباط عمیق است که مشتریان را از یک معامله ساده به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌کند و در آینده می‌تواند برای شما درآمد زایی قابل توجهی داشته باشد.

پس مهمترین نکته برای موفقیت در شغل املاک و افزایش عملکرد مشاور های املاک ، داشتن ارتباط عمیق با تعداد بیشتری مشتری است. اما هر کارشناس می‌تواند با تعداد محدودی مشتری در ارتباط باشد. اما با کمک تکنولوژی شما می‌توانید ارتباطات قوی با تعداد بیشتری مشتری داشته باشید و بانک قدرتمندی از مشتریان و فروشندگان داشته باشید. کافی است از اتوماسیون مشاور املاک استفاده کنید.

یک نرم افزار CRM مشاور املاک مانند، دستیار مشاور املاک دانا یک ابزار قوی برای ارتباط با مشتریان را دراختیار شما قرار می‌دهد. با این برنامه، شما می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید و با ابزارهایی مانند ارسال پیامک و ایمیل خودکار، ارتباط خود با مشتریان را حفظ کنید.

طبق تخمین‌های ما فقط 50٪ (!) از زمان یک مشاور املاک برای فروش و تجارت جدید استفاده می‌شود. برای بسیاری از کارگزاران و تیم‌ها، این زمان ارزشمند صرف نظارت‌های قابل پیشگیری می‌شود. به همین دلیل بسیاری از این افراد برای بهبود فرآیند کاری خود به فناوری‌های جدید تر روی می‌آورند.

CRM برای املاک و مستغلات بهترین راه حل برای کمک به تمرکز بیشتر بر روی فعالیت‌های مولد درآمد است. نرم افزار هایی مانند نرم افزار CRM دانا هنگامی که به درستی اجرا شوند، کارگزاران املاک و مستغلات، تیم‌ها و نمایندگان را به حداکثر توانایی خود می‌رسانند.

 

برای دانستن ویژگی ها و مهارت های یک مشاور املاک موفق و حرفه ای به صفحه “ویژگی های مشاور املاک” مراجعه کنید.

 

2. با اتوماسیون‌ های مدیریت اطلاعات مشاور املاک، در وقت صرفه جویی کنید

 

اتوماسیون‌ های مدیریت اطلاعات مشاور املاک

 

بسیاری از کارهای مشاوران املاک، فعالیت‌های روتینی است که زمان بسیاری را از مشاوران می‌گیرد. مانند ورود اطلاعات به نرم افزار، پاسخ به سوالات تکراری در چت، پیامک و حتی ایمیل. در حالی که مشاوران شما می‌توانند در این زمان با مشتریان و مالکین تماس بگیرند، فایل‌ها و مشتری‌های بیشتری پیدا کنند و حتی معامله‌ای را به سرانجام برسانند. .

مشاغل موفق در زمینه املاک و مستغلات این زمان را تا حد ممکن به حداقل می‌رسانند. در واقع، ابزار مناسب می‌تواند بسیاری از این فرایندهای تکرار شونده را به طور خودکار انجام دهد.

بهترین سامانه املاک، تمامی این کارها را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد تا شما هم زمان کافی برای رسیدگی به مشتریان و بستن معاملات جدید در اختیار داشته باشید. ابزارهای اتوماسیون برنامه املاک، به صورت خودکار برای مشتریان پیام ارسال می‌کند، قرار ملاقات‌ها را یادآوری می‌کند و برنامه جلسات را برای مشاوران ارسال می‌کند.

با این ابزار کارایی و عملکرد مشاوران املاک شما چندین برابر افزایش می‌یابد و آن‌ها می‌توانند در زمان مشخص به تعداد بیشتری مشتری، رسیدگی کنند.

از ابزار های اتوماسیون مدیریت اطلاعات املاک استفاده کنید تا تیم شما بتواند روی موارد مهم تر تمرکز کند. نیازی به ارسال ایمیل یه صورت دستی برای هر مشتری نیست. یک پاسخ الگو را برای سرنخ‌های جدید پیکربندی کنید، کمپین‌های خودکار را برای برنامه‌های موجود تنظیم کنید و به مشتریان خود بدون حتی فکر کردن در مورد آن، به روزرسانی‌های لازم را ارائه دهید.

اتوماسیون یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش بار یک تیم و آزاد کردن وقت ارزشمند برای آژانس‌های معاملات ملکی و کارگزاران است.

 

دستیار مشاور املاک دانا یک CRM ضروری برای مشاورین املاک حرفه ای

 

3. به کمک سیستم مشاور املاک تیم خود را به ابزارهای داده و گزارشگیری قدرتمند مجهز کنید و موجب افزایش عملکرد آن ها شوید

 

با ابزارهای داده و گزارشگیری قدرتمند موجب افزایش عملکرد آن ها شوید

 

72٪ از فروشندگان حداقل یک ساعت در روز را صرف کارهای یکنواخت مانند ورود اطلاعات می‌کنند. ما این مشکل را در املاک و مستغلات دیده ایم و جای تعجب هم ندارد که مدیریت داده برای اکثر کسب و کارهای املاک و مستغلات بسیار مهم است. از قراردادها و لیست‌ها گرفته تا نیازهای ارتباطی ساده، داده‌ها در همه جای محل کار املاک و مستغلات وجود دارند.

حقیقت این است که قطع ارتباط در کسب و کار املاک و مستغلات، تیم شما را عقب نگه می‌دارد. بدون یک مرکز جمع آوری متمرکز اطلاعات، نمایندگان و کارگزاران شما باید به صورت دستی صفحات، لیست‌ها و قراردادها را مرتب کنند. این فرایند درصورت نیاز به گزارش‌های دقیق داده یا معیارهای کیفیت، خسته کننده تر هم می‌شود.

جمع آوری داده ها در یک مکان (جایی که داده های شما امن هستند) به این معنی است که تیم شما مجبور نیست مقادیر زیادی کاغذ را جستجو کند تا آنچه را که نیاز دارد پیدا کند. تیم شما می‌تواند با استفاده از این داده‌ها بلافاصله مشکلات را شناسایی کرده و تصمیمات شغلی بهتری را اتخاذ کند.

گزارش‌های مربوط به املاک و مستغلات، مدیریت کیفیت را در عصر دیجیتال بسیار ملموس تر می‌کنند. مشاور های املاک می‌توانند از این شفافیت برای مشخص کردن مشکلات و بهبود گردش کار به منظور افزایش عملکرد مشاور های املاک استفاده کنند. برای نمایندگان، داشبورد اطلاعات مهمی را فراهم می‌کند، که امکان کنترل جدی پایپ لاین فروش و حتی رقابت سالم را فراهم می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: مشکلات اساسی یک مشاور املاک + راه حل

 

4. تیم خود را با امکانات پیشرفته ارتباطات متحد کنید

وقتی نوبت به تقویت بهره‌وری و افزایش عملکرد مشاور های املاک می‌رسد، هیچ چیز مهم تر از برقراری ارتباط نیست. یک نرم افزار مشاور املاک قابل انعطاف و قابل تنظیم، عادت‌های ارتباطی تیم شما را بهینه می‌کند. مشاوران شما باید ابزار مناسبی برای ارتباط با یکدیگر در اختیار داشته باشند، تا بتوانند فایل ها و اطلاعات مشتریان را در بستری امن با هم به اشتراک بگذارند، تاریخچه معاملات قبلی مشتریان را بدانند و از تجربیات سایر مشاوران در رابطه با سلیقه مشتری و نیازهای او و همچنین انتظارات مالکین استفاده کنند.

با استفاده از ابزارهای فوری به اشتراک گذاری پرونده، نمایندگان می‌توانند قراردادها را بارگذاری کنند، لیست را برای مشتری ارزیابی کنند و حتی با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه به هم متصل شوند.

اگر ملک جدیدی برای فروش به شما سپرده شد که ارزش ریالی بالایی دارد آن را در سیستم مشاور املاک با همه مشاوران خود به اشتراک بگذارید و تمامی اطلاعات و تصاویر این ملک و حتی تاریخ بازدیدها و نام مشتریانی که از ملک بازدید می‌کنند را در سیستم ذخیره کنید تا همه مشاوران به صورت تیمی در اجرای آن مشارکت داشته باشند و به همین صورت می توانید عملکرد مشاور های املاک خود را افزایش دهید.

 

بیشتر بخوانید: وظایف یک مشاور املاک

 

5. تیم شما آماده دستیابی به حداکثر پتانسیل خود است

اگر می‌خواهید تیم مشاور های املاک را تقویت کنید، عملکرد و بهره وری خود را افزایش دهید و به نمایندگان خود اجازه دهید با حداکثر توانایی خود کار کنند، وقت آن است که بستر مناسب برای این کار را فراهم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا