لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

افزایش درآمد مشاور املاک با نرم افزار مشاور املاک

افزایش درآمد مشاور املاک با برنامه مشاور املاک | داناپرداز

 

بازار مسکن این روزها با رکورد بی‌سابقه‌ای روبرو بوده است که بسیاری از مشاورین املاک را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است. رواج استفاده از اپلیکیشن‌های جستجو ملک (که نیازی به معرفی ندارند) هم روی بازار مشاورین املاک تاثیر گذاشته است. در این بازار، اگر به صورت سنتی به کار خود ادامه دهید، قطعا به درآمد مطلوبی نخواهید رسید و استفاده از سیستم مشاور املاک تاثیر بسزایی در افزایش فروش شما دارد.

البته در همین بازار، مشاورین املاکی را خواهید دید که با ساده ترین امکانات، درآمد بسیاری دارند. این افراد، مشاور املاک را با تکنولوژی‌های روز همگام کرده‌اند و از بهترین نرم افزار مشاوره املاک برای جذب و حفظ مشتریان خود استفاده می‌کنند.  اگر در ابتدای راه هستید و به برنامه املاک برای مبتدی نیاز دارید و یا می‌خواهید یک دفتر املاک راه اندازی کنید، یا این که می‌خواهید کار خودتون رو توسعه بدید و درآمد بالایی داشته باشید، تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا با هم روش‌های افزایش درآمد با استفاده از نرم افزار مشاور املاک رو یاد بگیریم.

از هر 4 کارشناس املاک و مستغلات، 3 نفر در 5 سال اول شکست می‌خورند. اما برای کسانی که حاضرند سختی‌های این شغل را به جان بخرند، فعالیت در زمینه املاک و مستغلات می‌تواند درامد خوبی برای آنها داشته و تبدیل به شغل رویاهایشان شود.

در ادامه نگاهی دقیق به نحوه راه اندازی مشاغل املاک و مستغلات انداخته و توصیه‌هایی برای جلوگیری از اشتباهاتی که ممکن است کسب و کار شما را مختل کند، ارائه می‌دهیم.

 

1-برای افزایش درآمد از نرم افزار مشاور املاک استفاده کنید

هر تجارت در واقع یک سیستم است.

بری جنکینز کارشناس و صاحب تیم املاک Better Homes and Gardens در ایالات متحده است که رتبه دوم را در کل کشور دارد. او از ناکارآمدی متنفر است. ” من دوست دارم کارها را آسان کنم. دلیل موفقیت کسب و کار من این است که همیشه بر همین اساس عمل کرده ام.”

بری برای اجرای این اصل، از برنامه اتوماسیون مشاور املاک خود به عنوان یک ماشین تبدیل سرنخ استفاده می‌کند. سامانه مشاور املاک یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت اطلاعات مشاور املاک است که به شما کمک می‌کند مخاطبین خود را سازماندهی کرده و به شما بینش‌های عملی ارائه می‌دهد. با استفاده از آن، می‌توانید از طریق کمپین‌های مختلف، سرنخ‌ها را هدایت کرده و یا کل فرآیند معاملات را خودکار کنید.

داشتن این دو مزیت در املاک و مستغلات بسیار مفید است زیرا فرایند خرید خانه، مراحل مختلف بسیاری دارد و یک پروسه طولانی است … وجود چندین کارشناس و سرنخ و مشتری، مدیریت این مراحل را پیچیده تر هم می‌کند.

استفاده از نرم افزار مدیریت اطلاعات مشاور املاک باعث شد بری و تیمش موفق شوند 240 خانه در سال 2017 به فروش برسانند. بری همچنین از نرم افزار املاک خود برای ارسال نکات و آموزش‌های لازم به اعضای جدید تیم و ساده سازی فرایند مدیریت کسب و کار هم استفاده می‌کند و همین موضوع در افزایش فروش آن ها بسیار تاثیرگذار بود.

 

برای دانستن ویژگی ها و مهارت های یک مشاور املاک موفق و حرفه ای به صفحه “ویژگی های مشاور املاک” مراجعه کنید.

 

2- برنامه شخصی ایده آل خود را بسازید.

قبل از اینکه اهداف مالی مناسب برای تجارت خود را تعیین کنید، به اهداف مالی مشخص برای زندگی خود نیاز دارید. دریافت کمیسیون عالی است اما – بیایید قبول کنیم – همه ما برای کسب درآمد بیشتر وارد این کسب و کار شده ایم.

سوالاتی که برای افزایش فروش و درآمد مشاور املاک باید در نظر بگیرید:

چه ساعتی می‌خواهید کار را شروع کنید؟

می‌خواهید چه ساعتی تمام کنید؟

می‌خواهید هر روز چه احساسی داشته باشید؟

می‌خواهید چقدر پول بدست آورید؟

می‌خواهید در 65 سالگی بازنشسته شوید؟ هزینه تحصیل فرزندانتان در دانشگاه را یکجا پرداخت کنید؟ مشخص کنید که برای تحقق این امر، هر ماه چقدر باید پس انداز کنید. وقتی می‌دانید سود و کارمزد شما دقیقاً به کجا می‌رود، ادامه دادن کار بسیار راحت تر می‌شود.

 

3- برای افزایش درآمد در مشاور املاک باید برنامه کاری خود را تنظیم کنید

شروع به نوشتن برنامه کسب و کار خود، با توجه ویژه به مواردی که شما را از سایر مشاغل املاک و مستغلات در منطقه شما متمایز می‌کند و در افزایش درآمد شما موثر است. خوب در این مورد فکر کنید. اینجا جایی است که هویت شخصی و شغلی شما می‌تواند گردهم آید و برای شما جادوی سودآوری را ایجاد کند.

سوالاتی که باید در نظر بگیرید:

چگونه درآمد املاک و مستغلات توسط شما، برای مشتریان و حتی جهان تفاوت معنا داری ایجاد می‌کند؟

ارزش‌ها و اصولی که تجارت املاک و مستغلات شما را هدایت می‌کند چیست؟

این ارزش‌ها چه تفاوتی با سایر تجارت‌های املاک و مستغلات دارد؟

سه تا پنج موردی که قرار است در این تجارت مدیریت کنید کدامند؟

چه کسی مسئول مدیریت بقیه موارد خواهد بود؟

حتی اگر فقط به دنبال این هستید که با استخدام اولین دستیار مجازی خود کارهای اداری را از دوش خود بردارید، داشتن یک دید کلی برای ایجاد انگیزه در تیم و جلوگیری از تکرار الگوهای غیرمولد بسیار حیاتی است.

 

بیشتر بخوانید: مشکلات اساسی یک مشاور املاک + راه حل

 

4- یک برنامه بازاریابی منسجم داشته باشید

در ابتدای کار قبولی در آزمون صدور مجوز، انتخاب بهترین کارگزاری و ایجاد یک پایگاه داده مهم ترین فعالیت‌های شما خواهند بود. اما پس از پشت سر گذاشتن این مراحل، پا روی پا انداختن و استراحت کردن به محض رجوع افراد یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که ممکن است مرتکب شوید. تنها چیزی که باید در مورد بازاریابی بدانید این است که این بخشی از تجارت شما است که هرگز استراحت نمی‌کند.

ذهن خود را تمرین دهید تا در مورد آنچه در بازار شما اتفاق می‌افتد به صورت استراتژیک فکر کند و آماده باشید که بدون توجه به اینکه سرنخ‌ها از کجا می‌آیند، برای آنها ارزش ایجاد کنید.

سوالاتی که برای افزایش درآمد مشاور املاک باید در نظر بگیرید:

رویکرد و شخصیت منحصر به فرد شما چه ارزشی برای مشتریان شما به ارمغان می‌آورد؟

چه چیزی می توانید ارائه دهید که هیچ کس دیگری توان ارائه آن را ندارد؟

آخرین ترندهای خرید، فروش و قیمت گذاری در بازار شما چیست؟

چه روش های خلاقانه ای برای بحث در مورد این روندها با مشتریان وجود دارد؟

 

آیا شما یک مشاور املاک هستید؟ اگر پاسخ مثبته پس به دستیار دانا نیاز داری

 

5- برای افزایش درآمد مشاور املاک خود یک وب سایت داشته باشید.

در مورد 44٪ از خریداران، اولین قدم جستجوی آنلاین است.

هر چقدر هم که بازاریابی محلی انجام دهید، برای جذب سرنخ‌های آنلاین به حضور در وب نیاز دارید. ممکن است کمی هزینه داشته باشد، اما یک وب سایت مناسب و متمرکز بر SEO به شما امکان می‌دهد مشتریانی که در اینترنت به دنبال ملک هستند را به دفتر املاک خود هدایت کنید. پس از ایجاد یک وبسایت، می‌توانید به سمت ایجاد یک استراتژی وبلاگ نویسی و حضور در رسانه‌های اجتماعی حرکت کنید تا سرنخ‌های بیشتری جذب کنید.

 

6- به طور مستمر سرنخ جمع کنید.

سرنخ مفهومی است که در حوزه مدیریت فروش بسیار کاربر دارد. هر فردی که تمایل و یا نیاز به استفاده از خدمات شما داشته باشد. داشتن سرنخ در شغلی مانند مشاور املاک حتی از داشتن میز و صندلی هم واجب تر است. برای جمع آوری سرنخ، بهترین روش استفاده از نرم افزار املاک است. با استفاده از یک نرم افزار املاک پیشرفته مانند نرم افزار املاک دانا می‌تونید سرنخ هاتون رو به راحتی ذخیره کرده و همیشه به اون دسترسی داشته باشید.

 

7-برای افزایش درآمد مشاور املاک سرنخ‌ها را پرورش دهید

داشتن سرنخ واجب است اما به تنهایی کارساز نیست. شما باید برای پرورش سرنخ‌ها برنامه ریزی کنید و سرنخ‌ها رو به مشتریان واقعی تبدیل کنید. 

اگر سرنخ با شما تماس بگیرد، انتظار دریافت پاسخ دارد. اگر منتظر خرید این سرنخ‌ها بمانید، فقط سه درصد معامله خواهید داشت. به این ترتیب برای بقا پول کافی خواهید داشت، اما هدف شما بالاتر از این است. باید پیگیری کنید تا به هدف خود یعنی افزایش درآمد مشاور املاک برسید؛ باید برای رسیدن به افراد پایپ لاین فروش داشته باشید. “

اگر نماینده ای باشید که همیشه برای کمک و هدایت مشتریان احتمالی حاضر هستید، شک نداشته باشید که از سایرین موفق‌تر خواهید بود.

 

بیشتر بخوانید: وظایف مشاور املاک

 

8- زمان را به خوبی مدیریت کنید.

اگر شما هم مثل ما هستید، قطعا یکی از رویاهای شما داشتن وقت و انرژی بیشتر برای انجام کارها است.

اما اکثر نمایندگانی که قصد موفقیت در مشاغل املاک و مستغلات را دارند، به اندازه کافی به مدیریت زمان نپرداخته اند. به همین دلیل پس از مدتی با یک تیم پر جمعیت روبرو می‌شوند و تصمیم می‌گیرند آستین بالا بزنند و سعی کنند مشکلات تجاری را خودشان از بین ببرند. اما برای افزایش درآمد مشاور املاک لازم نیست اینطور باشد.

برای متخصصان اتوماسیون، عامل محرک صرفه جویی در وقت است. با حذف کار دستی از طریق اتوماسیون، می‌توانید وقت خود را برای تمرکز روی فعالیت‌هایی که در واقع درآمدزایی دارند، آزاد کنید. توانایی انجام اتوماسیون بازاریابی، نیاز شما به CRM را برجسته‌تر می‌کند. یک نرم افزار CRM مثل یک موتور پرقدرت از کسب و کار شما حمایت می‌کند.

پس از اینکه چشم انداز شخصی، طرح تجاری و ارزش خاص خود را ایجاد کردید، وقت آن است که به مسائل دیگر بپردازید.

برای آشنایی بیشتر با روش ها و تکنیک های جدید مدیریت زمان حتما به صفحه “مدیریت زمان چیست؟ مزایا + تکنیک های مدیریت زمان” مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا