لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

چگونه فروش خود را افزایش دهیم و یک تجارت میلیاردی بسازیم

چگونه فروش خود را افزایش دهیم و یک تجارت میلیاردی بسازیم | داناپرداز

بدون شک، ثروتمند شدن و داشتن یک کسب و کار میلیاردی رویای بسیاری از ما است. اما تنها تعداد محدودی از افراد موفق به دستیابی به چنین رویایی می شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی راهکارهایی که می تواند فروش شما را افزایش داده و شما را به سمت داشتن کسب و کار موفق سوق دهد را با هم بررسی کنیم. این روش ها حاصل بررسی کسب و کارهای موفق در مسیر رسیدن به جایگاه فعلی آن ها است. پس اگر برای گام نهادن در مسیر پیشرفت آماده هستید در ادامه با ما همراه باشید.

چرا در فروش موفق نمی شویم؟

وقتی در خیابان های اصلی قدم می زنیم و تابلو های تغییر شغل و مغازه های بسته را می بینیم یا وقتی که پیام تعطیلی یک کسب و کار آنلاین را دریافت می کنیم بدون شک سوال مهم ما این است که چرا این کسب و کار شکست خورد؟

حدس زدن اینکه چه مشکلی در مورد اکثر آنها رخ داده، کار سختی نیست. آنها با استفاده از استراتژی “امید” تجارت را راه اندازی کردند و گفتند:

امیدوارم –

  • کسی از اینجا رد شود
  • تابلوی مغازه من را ببینند
  • به اندازه کافی علاقه مند باشد و داخل بیاید
  • از چیزی خوشش بیاید
  • خرید کند
  • و مشتری های بیشتری بیایند

با این وضعیت تعجب آور نیست که بسیاری از آنها شکست می خورند.

رستوران ها بالاترین میزان شکست در سال اول را در میان تجارت ها دارند. بسیاری از آنها توسط آشپزهایی که مدیر رستوران هم هستند اداره می شوند – اما آنها در مورد اداره یک کسب و کار اطلاعات کمی دارند. نرخ شکست در میان بازرگانان نیز بسیار بالا است – به این دلیل که آنها در کار خود تبحر دارند، فکر می کنند که می توانند یک کسب و کار ایجاد کنند. با این حال، یک تجارت موفق چیزی فراتر از یک محصول یا خدمات خوب است. تجارت موفق کمی شبیه یک پازل است، قبل از اینکه بتوانید به درستی کار کنید، همه قسمت ها باید در محل خود باشند. هر قطعه گمشده در نهایت بذر شکست را ایجاد می کند.

مشاغل دارای نقص های اساسی معمولاً فقط تا زمان مصرف سرمایه بنیانگذاران ادامه خواهند داشت. برخی دیگر با نقاط ضعف عمده ممکن است بتوانند مدت طولانی ادامه دهند اما نمی توانند از یک کسب و کار کوچک فراتر بروند و در نتیجه اگر یک دوره بدشانسی داشته باشند، وجود نقاط ضعف ممکن است دلیل شکست آنها باشد.

حتی مشاغل نسبتاً بزرگ هم اگر نتوانند ارکان اساسی بقا را حفظ کنند، شکست خواهند خورد. یک رقیب سرسخت، تغییر در مقررات، یک فاجعه طبیعی یا ساخته شده توسط انسان یا یک بحران شخصی می تواند تأثیرات مخربی در تجارت داشته باشد و ممکن است برای ایجاد یک روند نزولی کافی باشد. نمونه ای از آن را در بحران شیوع کرونا به خوبی دیدیم. در مطلب جداگانه ای به بررسی سیاست های فروش در دوران کرونا پرداختیم. پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید. از بحث اصلی دور نشویم.

مشاغلي كه قادر به رشد نسبتاً بالا هستند، مثلا بيش از 20٪ در سال، با اكثريت مشاغل تفاوت هاي اساسي دارند. آنها بالاتر از بقیه قرار می گیرند زیرا با تلاش و جدیت مجموعه ای از شرایط را ایجاد می کنند که باعث رشد و سودآوری مداوم می شود. گرچه ممکن است نتوانند برای همیشه نرخ بالایی از رشد را حفظ کنند، اما می توانند آن را برای یک دوره پایدار چند ساله تجربه کنند.

راز موفقیت و افزایش فروش در کسب و کارهای موفق چیست؟

همانطور که انتظار می رود، مشاغل با رشد بالا نقاط اشتراک زیادی دارند. با بررسی صدها کسب و کار موفق با رشد بالا به درک ویژگی های اساسی چنین سرمایه گذاری هایی رسیده ایم. طی 25 سال گذشته، محققان حوزه کسب و کار به بررسی علت موفقیت و شکست کسب و کارها پرداخته اند و حاصل این مطالعات به چند نکته اساسی در حوزه مدیریت کسب و کار می رسد که همه کسب و کارهای موفق از آن الگو برداری کرده اند. ما در این مطلب قصد داریم، راز افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار را با شما در میان بگذاریم.

چهارده اصل موفقیت و افزایش فروش

تمامی مطالعات حوزه موفقیت فروش در چهارده اصل افزایش فروش خلاصه شده است. این اصول را در چند بخش دسته بندی کرده ایم و در ادامه هر بخش را به تفصیل برای شما شرح می دهیم.

بخش اول: بازار

1.مکان مناسب، زمان مناسب

این نخستین و یکی از مهمترین اصول موفقیت است که افزایش فروش را به همراه خواهد داشت. شما برای ارائه محصولات و خدمات خود باید بازار مناسبی داشته باشید. یعنی در زمان مناسب و در مکان مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید. برای مثال اگر در یک شهر گرمسیری در فصل تابستان لوازم اسکی بفروشید مسلما شکست خواهید خورد درحالی که چنین کسب و کاری در شهر های سردسیر احتمال موفقیت بالایی دارد.

این فقط شانس نیست. بهترین سرمایه گذاری ها مبتنی بر یک تغییر چشمگیر هستند، خواه فناوری باشد، مقررات، اقتصاد یا شیوه عملکرد جامعه. این تغییر فرصتی را برای یک محصول یا خدمات جدید، یک فرآیند جدید یا یک روش جدید برای ارائه محصول یا خدمات موجود برای رفع نیازهای برآورده نشده یا حل یک مشکل موجود به شیوه ای بسیار موثر ایجاد می کند.

2.نیاز برای خریدن

تجارت توسط درآمد معاملات رشد می کند. بهترین مشاغل با رشد بالا مشکلی را حل می کنند که فوریت یا سودمندی بالا دارد یا نیاز شدید جسمی یا روانی یک مشتری را برطرف می کند. موقعیت هایی که مشتریان در آن گزینه های گسترده ای دارند، یا نسبت به خرید محصول یا خدمات بی تفاوت هستند، می تواند خرید را به تأخیر بیندازد و رشد بالا برای کسب و کار ها در این شرایط بسیار دشوار است.

3.مشتری مناسب

شاید شما محصولات یا خدماتی ارائه می کنید که بازار هدف کلی دارد و اصطلاحا می توانید آن را به همه بفروشید اما برخلاف تصور بسیاری ، برای افزایش فروش باید تعریف بسیار کاملی از مشتریان ایده آل داشته باشید و محصولات و فعالیت های بازاریابی را بر مبنای این مشتریان انجام دهید. بهترین مشتری به راحتی شناسایی می شود، می توان با او تماس گرفت و مایل و قادر به خرید است. مشاغلی که به پیدا شدن توسط مشتری بالقوه اتکا می کنند، در تأثیرگذاری فعالانه بر رشد با مشکل مواجه می شوند. شما می توانید پس از شناسایی مشتریان ایده آل خود از نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد تعاملات پیوسته با آن ها استفاده کنید. این تعاملات اصولی و پیوسته افزایش فروش و موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

قبل از آشنایی با امکانات CRM های موجود، خریدت رو قطعی نکن!

4.استفاده از کانال های بازاریابی مناسب

کسب و کارهای موفق از کانال های بازاریابی متنوعی برای ارتباط با مشتریان هدف خود استفاده می کنند. این موضوع به آن ها کمک می کند تا با هر مشتری از مناسب ترین روش در ارتباط بوده و بخش بزرگی از بازار را در اختیار بگیرند.

این کار ممکن است از طریق یک سیستم توزیع عمده فروشی یا خرده فروشی، مستقیم از طریق یک نیروی فروش یا از طریق تجارت الکترونیکی باشد. بدون استفاده از پهنای باند کانال (های) توزیع، شرکت قادر به پشتیبانی از برنامه های رشد خود نخواهد بود.

از آنجایی که بسیاری از کانال ها از قبل توافقاتی دارند، یافتن راه هایی برای دسترسی به کانال مناسب، کلید اساسی رشد موفقیت آمیز است.

تحقق فرصت های افزایش فروش

شما برای موفقیت در فروش باید فرصت های طلایی فروش را بشناسید و حتی آن ها را ایجاد کنید. این کاری است که کارآفرینان موفق همیشه انجام می دهند.

1.استفاده از نوآوری به عنوان محرک

نو آوری سوخت شرکت های موفق است. این نو آوری می تواند یک اختراع باشد، مانند یک محصول یا خدمات جدید یا پیشرفته. ممکن است یک روش جدید کار باشد، مانند یک فرآیند تولید جدید یا یک روش مشاوره متفاوت. سرانجام، می تواند راهی جدید برای ارائه محصول یا خدمات موجود به بازار باشد – یک مفهوم جدید تجاری. نوآوری یا با کاهش هزینه ها یا با بهینه سازی تجربه مشتری، ارزش بیشتری ایجاد می کند.

2.ایجاد مزیت رقابتی جهت افزایش فروش

بدیهی است که بهترین حالت ممکن عدم حضور رقابت است، اما تعداد کمی از مشاغل از چنین امکانی برخوردار هستند و عدم وجود رقابت هم به خودی خود تضمینی برای موفقیت نیست. رشد بالا مستلزم این است که تجارت بتواند جایی را در بازار برای خود پیدا کند که به آن اجازه می دهد در بازار هدف خود آزادی عمل داشته باشد. در کنار ابعاد سودمندی برای کاربر و تجربه مشتری، کسب و کار نیاز به موقعیتی برتر دارد که با نیازهای بازار کانونی خود مطابقت داشته باشد. برای ایجاد مزیت رقابتی می توانید از راهکارهای فروش چابک استفاده کنید.

3.پایداری کسب و کار

در حالی که می توان از طریق نوآوری شرایط اولیه رشد بالا را ایجاد کرد، در نهایت رقبا این مزیت را از بین خواهند برد. تنها با ایجاد موانع طولانی مدت در اطراف تجارت می توان امیدوار بود که مشتریان موجود حفظ شده و می توان از رقبا فاصله گرفت. پایداری یعنی کسب و کار نیاز دارد تا راه های جدیدی برای محافظت از کل زنجیره تأمین خود پیدا کند زیرا با گذشت زمان، رقبا راهی برای فرسایش هر مزیت رقابتی پیدا می کنند.

4.مقیاس پذیری

با رشد زیاد، یک کسب و کار نیاز دارد تا مشکل مقیاس پذیری را حل کند. بسیاری از مشاغل به دلیل کمبود نیروی ماهر یا جزئیات ضروری محدود شده اند. تنها با توسعه یک فرآیند قوی که بتواند تجارت را از طریق سیستم ها و یا فرآیندهای مقیاس پذیر گسترش دهد یا به راحتی تکثیر کند، می توان به سرعت در یک دوره طولانی به رشد رسید. این بدان معنی است که دانش باید مدون باشد، تصمیمات باید منتقل شود و ساختارهای سازمانی مناسب ساخته شود تا بتوان با تقاضاهای چنین رشدی همراه شد.

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

افزایش فروش با تصویر سازی برند

هر کسب و کاری یک هدف کلی، یک چشم انداز و ماموریت دارد. این چیزی نیست که بخواهید از آن چشم پوشی کنید. حتی اگر یک فروشگاه کفش دارید باید تصویر برند خود را مشخص نمایید، یعنی شما چه نوع محصولی تولید می کنید، مشتریان هدف شما چه کسانی هستند و شما چه نوع خدماتی را به آن ها ارائه می کنید. این اصل شامل چند مورد است

1.داشتن دید واضح

دانستن اینکه چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و به کجا می روید یک اصل اساسی برای یک شرکت موفق است. بسیاری از مشاغل قادر به تمرکز بر این اصل نیستند که مشخصاً موقعیت آنها در بازار چیست. این عدم دید منجر به بسیاری از تصمیمات می شود که آنها را در جهت نادرست و به دور از شرایط رشد هدایت می کند.

2.بکارگیری یک استراتژی بلند مدت برای افزایش فروش

رشد پایدار مستلزم آن است که تجارت در افق میان مدت مسیر فعالیت های محصول / بازار را مشخص کند. شرکت های موفق به طور معمول سناریوهایی را برای آینده ایجاد می کنند که می خواهند به آنها دست یابند و سپس برنامه های تاکتیکی را برای رسیدن به آن ها تدوین می کنند. سپس محدودیت های رشد آشکار می شود و می توان برای غلبه بر آنها سرمایه گذاری کرد. غالباً از خرید و استخدام برای حمایت از رشد استفاده می شود. خریدها و استخدام ها می توانند محصولات جدید، مشتریان جدید، پرسنل باتجربه و مزایای جدید رقابتی به همراه داشته باشند. ارائه دموی فروش خوب می تواند در افزایش فروش شما بسیار موثر باشد. برای آشنایی بیشتر با این فرآیند مطلب ویژگی های یک دمو فروش مناسب را مطالعه نمایید.

3.حاشیه سود بالا

تقریباً بدون استثنا، مشاغل با رشد بالا سود ناخالص بالاتر از متوسط صنعت دارند. این ممکن است ناشی از محصول، فرآیند یا نوآوری باشد یا ممکن است با مدیریت برتر حاصل شده باشد که به تجارت امکان کارآمدتر بودن از رقبا را داده است. همچنین، در مواردی که می توان یک مزیت رقابتی را به ویژه در یک  بازار در حال رشد بر اساس یک نیاز فوری ایجاد کرد، قیمت ها از حساسیت کمتری برخوردار هستند و بنابراین می توان به قیمت های بالاتر و حاشیه های سود بهتر دست یافت.

4.مدیریت ریسک

همیشه دست اندازهایی در مسیر وجود دارد، اما رشد مداوم نیاز به این دارد که تیم مدیریت پیش بینی کند چه عواملی درست پیش خواهند رفت و چه مشکلاتی ممکن است به وجود بیاید و برای موارد غیرمترقبه برنامه ریزی داشته باشد. کسب و کارهای موفق با درگیر کردن شرکا، ایجاد انعطاف پذیری، انتخاب گزینه های مناسب، کاهش مواجهه با مشکلات و عبور از حوادث، خطرات و ریسک ها را کاهش می دهد. آنها به طور مداوم برنامه ریزی ریسک انجام می دهند تا تأثیر احتمالات مختلف را در تجارت خود درک کنند و برای کاهش تأثیرات منفی آماده باشند.

موفقیت و افزایش فروش با تداوم در کار

1.یک تیم مدیریتی توانمند

هیچ کس نمی تواند همه کارها را انجام دهد و با رشد کسب و کار، بسیاری از متخصصان برای پشتیبانی از عملیات مورد نیاز خواهند بود. مدیریت ارشد تجارت باید مجموعه ای از مهارت ها، دانش و تجربه لازم برای انجام تجارت در مراحل رشد را داشته باشد. همچنین کسب و کار باید بتواند به عنوان یک تیم و نه مجموعه ای از افراد کار کند. مشاغل با رشد بالا تحت تأثیر فعالیت های کارآفرینی قرار دارند – تمرکز روی فرصتی که رشد را تحریک و هدایت می کند. تیم توانمند به تنهایی ضامن افزایش فروش و موفقیت شما نخواهد بود. یک مدیر فروش خوب دقیقا به همان اندازه در موفقیت فروش تیمی موثر است. او می داند چگونه در شرایط سخت به تیم فروش انگیزه دهد، چگونه تیم را در جهت رسیدن به هدف راهنمایی کند و چگونه مشکلات آن ها را برطرف نماید.

شما کمتر از 3 دقیقه تا افزایش 40 درصدی فروش فاصله دارید!

2. کسب و کار سودآور

هر شغلی که بودجه خوبی داشته باشد می تواند یک دوره ضرر و زیان را تحمل کند، اما در نهایت یک تجارت برای ادامه و بقا باید سودآور باشد. کسب و کار باید در عوض سرمایه گذاری سهامداران، سودآور باشد تا بتواند آینده روشنی داشته باشد، در غیر این صورت سرمایه گذاران سهام خود را می فروشند و پول خود را جای دیگری سرمایه گذاری می کنند. عملیات سودآور در طول زمان نیاز به داشتن سیستم های عملکرد و نظارت بر عملکرد با کیفیت، خطوط مشخص مسئولیت، پاسخگویی و اختیارات و نگرش فعال برای رفع مشکلات دارد. اقتصاد بنیادی تجارت باید بتواند جریان نقدی مثبت بلند مدت را پشتیبانی کند.

یک کارآفرین که به دنبال ایجاد شرایط برای رشد بالا است، نیاز به حرکت در امتداد سکان مدیریت و به سمت مرکزدارد. پیشرفت مداوم باعث افزایش ظرفیت سرمایه گذاری برای رشد به سمت بالا می شود.

تغییرات در بخشی از تجارت می تواند تأثیر قابل توجهی در قسمت های دیگر داشته باشد. به عنوان مثال یک محصول جایگزین می تواند مشکلات گروه منتخبی از مشتریان که نیاز فوری بالاتری دارند را برطرف کند و می تواند نحوه فروش محصول در بازار را تغییر دهد. در نتیجه، کانال های توزیع ممکن است برای موقعیت یابی هدفمندتر تغییر کنند و ممکن است کمپین های بازاریابی برای تمرکز بر تبلیغات و روابط عمومی در جایی که مخاطبان هدف تحت تأثیر قرار می گیرند، تغییراتی داشته باشند.

غالباً با هدف گیری بهتر می توان نوآوری های بالقوه محصولات یا خدمات را کشف کرد که نه تنها می تواند ارزش بهتری برای مشتری فراهم کند، بلکه منجر به داشتن یک مزیت رقابتی هم می شود و این به نوبه خود ممکن است به کسب و کار اجازه دهد قیمت ها را افزایش دهد و حاشیه سود بهتری را ایجاد کند و در نهایت منجر به سودآوری بالاتر شود.

هدف از چرخ رشد با موفقیت بالا نیز نشان دادن ارتباط متقابل ویژگی های اصلی تجارت است. یک نقص عمده در هر ویژگی در نهایت باعث بروز اختلال در تجارت از طریق بازار یا سوء مدیریت داخلی خواهد شد. با در نظر گرفتن این محرک های اساسی، یک کارآفرین می تواند تجارت خود را بررسی کرده تا متوجه شود کدام عناصر به بهبود نیاز دارند. متوجه یک مشکل بالقوه شدن جای خوبی برای شروع است. در حالی که همه چیز یک شبه قابل رفع نیست، می توان طرحی را تنظیم کرد که به بهبود نقاط ضعف بپردازد.

اگر می دانید که یک کسب و کار دارای یک ضعف اساسی است، بهتر است به جای اینکه بگذارید در شرایطی قرار بگیرید که ارزش قابل توجهی را از دست بدهید و مجبور شوید آن را به قیمت بسیار پایینی بفروشید، همین حالا به فکر انتقال آن باشید.

تعداد کمی از کارآفرینان مهارت های لازم برای رفع تمام مشکلات احتمالی در تجارت خود را دارند. کارآفرینی که برای یادگیری آماده است باید برای آموزش در مورد موضوعات مرتبط با تجارت وقت بگذارد و کسب و کار خود را در موقعیت بهتری برای پیشرفت قرار دهد. همچنین ممکن است از خدمات یک شرکت مشاوره برای کمک به تجارت استفاده کند اما ابتدا باید تا اطمینان حاصل شود که آنها مهارت و تجربه لازم برای کمک در زمینه های مورد نیاز را دارند.

یک کارآفرین همچنین ممکن است تشخیص دهد که با کمبود افراد مناسب در تیم مدیریت مواجه است. یافتن فرد مناسب نه تنها مهارت و تجربه صحیح را وارد کسب و کار خواهد کرد بلکه می تواند راه حلی بلند مدت برای رفع سایر نقاط ضعف در تجارت نیز باشد.

مشکلات عمده به ندرت یک شبه برطرف می شوند، با این وجود باید طرحی برای بررسی سیستماتیک تجارت در هر یک از ابعاد تهیه شود. برای بسیاری از کارآفرینان، بینشی که آنها با برخورد با این نوع مدل به دست می آورند، چشمان آنها را به رو فرصت های جدید باز می کند. کارآفرینان غالباً بیش از اندازه به تجارت نزدیک هستند و نمی توانند تکه های گمشده پازل را ببینند. گاهی اوقات فقط رفتن به یک سفر کافی است تا ایده های لازم برای بهبود تجارت خود را پیدا کنند. چرخ رشد با موفقیت بالا مطمئناً این کار را برای بسیاری از مشاغل بالقوه با رشد بالا انجام خواهد داد.

چک لیست بررسی رشد

در انتهای فصل هر اصل یک چک لیست مرتبط وجود دارد که راهی برای بررسی فعالیت ها را فراهم می کند و لیستی از ویژگی های تجاری که باید در شرکتی که به رشد پایدار دست می یابد وجود داشته باشد را ارائه می دهد. همه موارد با یک بخش خاص مرتبط نخواهد بود، زیرا برخی از آنها در مورد تولید هستند و سایر موارد مناسب بخش های خدماتی است؛ اما عناصر مشابه در همه مشاغل وجود خواهد داشت.

واضح است که برخی از ویژگی ها اساسی تر از سایر ویژگی ها هستند و شما باید این ویژگی های را در اولویت قرار دهید. این لیست جامع نیست اما نمایانگر مجموعه ای اساسی و گسترده از فعالیت هایی است که شرکت باید انجام دهد و عواملی که باید در داخل یا خارج از کسب و کار برای حمایت وجود داشته باشد.

با این حال، قبل از شروع به سرمایه گذاری در برنامه رشد خود، بررسی کنید که آیا این سرمایه گذاری نتیجه می دهد یا خیر. اگرچه اکثر این موارد مطمئناً به شما کمک می کنند تا تجارت بهتری داشته باشید و ارزش توجه را دارند، لزوما رشد شما را تضمین نمی کند. برای این منظور باید در شاخص پتانسیل رشد نمره بالایی کسب کنید.

شاخص پتانسیل رشد

شاخص پتانسیل رشد یک روش عملی برای اندازه گیری پتانسیل رشد و به ویژه رشد مداوم باتوجه به هر یک از 14 اصل است. در پایان توضیحات هر اصل، مجموعه ای از تعریفات وجود دارد که به شما کمک می کند پتانسیل رشد در کسب و کار خود را شناسایی کنید. فصل آخر راهی برای تفسیر پتانسیل رشد کلی کسب و کار شما را ارائه می دهد. مطمئناً این یک فرایند علمی نیست و توسط هیچ روش تحقیق دقیقی تأیید نشده است. با این وجود، اعتبار جهانی قابل توجهی دارد. به عبارت دیگر – این فرایند باید برای صاحب کسب و کار منطقی باشد.

هدف از این شاخص این است که در مقیاسی از پتانسیل رشد، تصویری از محل قرار گرفتن کسب و کارتان را به شما ارائه دهد. هرچه این نمره بالاتر باشد، پشتیبانی بیشتری از خصوصیات محیط داخلی یا خارجی خود برای تولید رشد خواهید داشت. نمره پایین به این معنی نیست که شما به هیچ وجه پتانسیل ندارید زیرا ممکن است هیچ وقت برای بررسی این موضوع در چارچوب یک هدف رشد تلاشی نکرده باشید. پس از یک بررسی دقیق، ممکن است متوجه شوید که چگونه می توانید تجارت خود را به نحوی تغییر دهید تا شانس رشد آن را بهبود بخشید.

هدف از این فهرست ارائه یک نقشه راه است که به شما نشان می دهد در کدام قسمت ها به ایجاد توانایی و ظرفیت برای رشد در کسب و کار نیاز دارید. بسیاری از جنبه های کسب و کار قادر به تغییر هستند البته در صورتی که اراده برای انجام آن وجود داشته باشد و یک ذهن باز برای یافتن چگونگی دستیابی به آن داشته باشید. توصیفات عمومی هستند و ممکن است با نوع مشاغل شما مطابقت نداشته باشد اما می توانند به شما نشان دهند که کدام قسمت کسب و کار به تغییر نیاز دارد.

با این حال، اگر ویژگی دیگری کاملاً تجارت را تضعیف کند، دستیابی به امتیاز برتر در یک ویژگی ممکن است کافی نباشد. متأسفانه ارزش این ویژگی ها افزودنی نیست، اگرچه به نظر می رسد از یکدیگر پشتیبانی می كنند. بنابراین پیشرفت در چندین مورد ممکن است به طور خودکار منجر به بهبود موارد دیگر شود.

در پایان همه چیز به آرزوهای شخصی شما بستگی دارد. کارآفرینی که تمایل، انرژی و توانایی کارآفرینی را دارد می تواند این بررسی را انجام دهد و از آن برای ایجاد تغییرات استفاده کند. از این تغییرات فرصت هایی به وجود می آید و ممکن است منجر به تغییراتی در تجارت شود و احتمال موفقیت و رشد آن را افزایش دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا