لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

معرفی 39 کتاب مرتبط با فروش که باید بخوانید!

کتاب مرتبط با فروش | داناپرداز

بدون شک شما می تونین فقط با تکیه بر تجربه های دست اول خودتون، دانش فروش رو به دست بیارین اما این روش وقت زیادی از شما خواهد گرفت!
برای کاهش قابل توجه مدت زمان یادگیری، یکی از بهترین کارها مطالعه چند کتاب در حوزه فروش هستش. کتابی که به قلم یک فروشنده حرفه ای در دسترس شما قرار می گیره بدون هرگونه تاثیر منفی، می تونه تمام مزایای تجربه شخصی رو به همراه داشته باشه.

اما انتخاب یک کتاب خوب، وقتی هزاران گزینه در دسترس باشه کار آسونی نیست! در این مقاله قصد معرفی 39 کتاب مرتبط با فروش رو داریم که پرفروش هستن و مطالب خیلی مفیدی دارن. این لیست چهل و چهارتایی از لیست پرفروش ترین کتاب های آمازون تهیه شده و مطالب اونها شامل موضوعات مختلفی هستش که برای فروشنده های حرفه ای کاملا کاربردیه و تعداد زیادی از این کتاب ها به فارسی هم ترجمه شدند که  ما اسمشون رو به همراه نام ناشر ذکر کردیم که بتونین راحت تر اون ها رو تهیه کنین.

چه بخواهید سوالات بهتری بپرسین، بهره وری بالاتری رو تجربه کنین، تیم فروشتون رو رهبری کنین یا کلا به یک فروشنده بهتر تبدیل بشین، این لیست چهل و چهارتایی از پرفروش ترین کتاب های حوزه فروش می تونه به شما کمک کنه.

 

روش ها و تاکتیک های فروش

 

1- کتاب فروش درونگرا (Inbound Selling)

نویسنده کتاب فروش درونگرا: برایان سیگنورلی

بازاریابی درونگرا شیوه‌ای که شرکت‌ها با مشتریان خودشون تعامل داشتن رو تغییر داد. در این دوره و زمانه، خریدار قدرت بیشتری داره و دیگه نیازی نیست برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پیشنهادات یک شرکت فقط به نماینده فروش اون وابسته باشه. در واقع، بیشتر از 60 درصد از تصمیمات خرید زمانی اتفاق میفتن که نماینده فروش حضور نداره!

با توجه به این موضوع، چطور فروشندگان حرفه‌ای می‌تونن استراتژی‌های خودشون رو به شکل مناسبی تغییر بدن؟ در این کتاب، شما اطلاعات بیشتری رو در خصوص فروش درونگرا به دست میارین. این اطلاعات شامل رویکرد گام به گام فروشندگان درونگرای حرفه ای و همین طور نحوه رهبری تیمی از فروشندگان درونگرا میشه.

چکیده کتاب فروش درونگرا: برای تمام افرادی که در زمینه فروش فعال هستن یا به اون علاقه دارن خوندن این کتاب ضروریه! محتوای کتاب آسون و سرگرم کننده هستش و در عین حال به مخاطب ابزارهای جدید و گام‌های عملی کاربردی رو برای ایجاد رویکرد فروش جدید معرفی می‌کنه. هر کسی که شغلش فروشه یا به این حوزه کاری علاقه داره، باید این کتاب رو بخونه. با مطالعه این کتاب دیدگاه جدیدی رو به دست میارین و برای حرکت در مسیر فروش درونگرا آماده می‌شین.

 

کتاب Inbound Selling

 

2- کتاب فروش مدرن به زبان ساده (New Sales. Simplified)

نویسنده کتاب فروش مدرن به زبان ساده: مایک وینبرگ

به دنبال یک راهنمای کامل هستین تا از روش‌های اون برای یک کسب و کار جدید استفاده کنین؟ این کتاب پایان جستجوهای شماست! در این کتاب، وینبرگ فرمولی امتحان شده رو برای پیدا کردن مشتریان بالقوه، توسعه روابط و دستیابی به توافقاتِ سودمندِ دوطرفه رو در اختیارتون قرار میده.

چکیده کتاب فروش مدرن به زبان ساده: داستان‌ها، لحن دوستانه و صداقت این کتاب خیلی جذابه! اما شاید مهمترین ویژگی این کتاب فروش، تعهد نویسنده نسبت به عنوان انتخابی بود. شما با استفاده از این کتاب خیلی ساده می‌تونین کارهای لازم برای به دست آوردن مشتریان جدید رو یاد بگیرین.

 

کتاب New Sales. Simplified

 

3- کتاب فرمول شتاب دهی فروش (The Sales Acceleration Formula)

نویسنده کتاب فروش مدرن به زبان ساده: مارک روبرژ

رهبران فروشی که به دنبال گسترش تیم فروش و یا ایجاد کسب و کارهای چند میلیون دلاری هستن، حتما این کتاب فروش رو مطالعه کنن. این کتاب توسط CRO سابق وب سایت هاب اسپات یعنی مارک روبرژ نوشته شده.

چکیده کتاب فروش مدرن به زبان ساده: هر شرکتی، فارغ از استراتژی فروش و کسب و کاری که داره، احتمالا می‌تونه از مطالب این کتاب بهره ببره. داستان‌هایی که روبرژ در این کتاب به تحریر درآورده، شیوه‌ای که ابتکارات فروش اون در هم تنیده شده، ترکیب فروش و فناوری به شیوه روبرژ و حتی سناریوهای مختلفی که برای نشون دادن کاربر رویکردهای معرفی شده در این کتاب در نظر گرفته شده، همگی از جذابیت‌های کتاب فرمول شتاب دهی فروش هستن.
*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت است.*

 

کتاب The Sales Acceleration Formula

 

4- کتاب فروش ماهیت انسانی دارد (To Sell Is Human)

نویسنده کتاب فروش ماهیت انسانی دارد: دنیل اچ.پینک

اگر در حال حاضر در زمینه فروش مشغول به کار هستین، احتمالا می‌دونین که کتاب‌های قدیمی دیگه بی فایده شدن. پینک در این کتاب بینش‌های جدید اما کارآمدی رو برای ورود به دنیای فروش مدرن معرفی می‌کنه. این بینش‌ها شامل نحوه هدایت دیگران، ارائه پیام اصلیتان به صورت شفاف تر و متقاعدکننده تر و افزایش نرخ مراجعات میشه.

چکیده کتاب فروش ماهیت انسانی دارد: اشتباه نکنید، این کتاب معمولی دیگه در زمینه فروش نیست! فروش ماهیت انسانی دارد در دسته بندی خاصی قرار می‌گیرد و در این دسته بندی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن موسسه کتاب مهربان است.*

 

کتاب To Sell Is Human

 

5- اسرار نهایی کردن فروش (Secrets of Closing the Sale)

نویسنده کتاب اسرار نهایی کردن فروش: زیگ زیگلار

در این کتاب بیش از 100 روش متفاوت برای نهایی کردن یا بستن قراردادهای فروش تحت شرایط مختلف ارائه میشه. علاوه بر این، حدود 700 سوال مختلفی که می‌تونین از مشتریان بالقوه تون بپرسین در این کتاب نوشته شده. شما همچنین از 100 نفر از موفق‌ترین فروشنده‌های آمریکا توصیه‌های خیلی خوبی رو می‌بینین.

چکیده اسرار نهایی کردن فروش: زیگلار از همان ابتدا به شما آموزش میده. برای اینکه در شغل فروش موفق بشین هیچ مسیر میانبر یا سریعی وجود نداره؛ شما نمی تونین سریع محصول یا خدماتتون رو به مشتری بفروشین و درها رو پشت سرتون ببندین!

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر اسپینا‏ است.*

 

کتاب Secrets of Closing the Sale

 

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

 

6- تنها راهنمای فروش که نیاز دارید (The Only Sales Guide You’ll Ever Need)

نویسنده کتاب تنها راهنمای فروش که نیاز دارید:آنتونی ایانارینو

ایانارینو در این کتاب فروش بزرگترین درس‌هایی که طی 25 سال فعالیت در زمینه فروش به دست آورده را با شما به اشتراک می‌گذاره. این درس‌ها شامل نظم شخصی، کنار گذاشتن ترس از رقابت، کاردانی بیشتر، شناخت نیازهای واقعی خریدار و موارد دیگه می‌شه.

چکیده تنها راهنمای فروش که نیاز دارید: آنتونی ایانارینو می تونه برای فروشنده ها یک الگو باشه! کتاب تنها راهنمای فروش که نیاز دارید دقیقا به شما نشون میده چطور مشتری رو درک کنین و متناسب با اون پیشنهاد بدین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر سیته است.*

 

کتاب The Only Sales Guide You’ll Ever Need

 

7- کتاب استراتژی جدید فروش (The New Strategic Selling)

نویسنده کتاب استراتژی جدید فروش: رابرت بی. میلر، استیفن ای. هیمن و تاد تولجا

هر فروشنده ای با مطالعه این کتاب فروش می‌تونه نحوه به دست آوردن توافق‌های برد-برد، جلوگیری از شکست ناشی از موانع درونی، شناسایی چهار نوع تصمیم گیرنده، مشارکت مدیران ارشد و بسیاری دیگه رو یاد بگیره.

چکیده کتاب استراتژی جدید فروش: این کتاب توازن فوق العاده ای بین چارچوب نظری و راهنمای عملی برقرار گرفته و دانشی که در اختیارتون قرار میده بلافاصله می‌تونه در استراتژی‌ها و رویکردهای فروش شما به کار گرفته بشه.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر رهرو پویا‏‫ است.*

 

کتاب The New Strategic Selling

 

در رویداد بر مدار دانایی چه گذشت؟

راهکارهای نوین بازاریابی و فروش برای ورود به سال 1403

 

8- خودتان را مطرح کنید (Book Yourself Solid)

نویسنده کتاب خودتان را مطرح کنید: مایکل پورت

مایکل پورت در این کتاب طیفی از استراتژی‌ها رو برای تجارت بهتر پوشش میده. این استراتژی‌ها از شروع حضوری قدرتمند در شبکه اجتماعی تا ایجاد و توسعه یک برند شخصی و استراتژی قیمت گذاری بی عیب و نقص رو شامل می‌شه.

چکیده خودتان را مطرح کنید: کتابی با محتوای عالی و لذت بخش. مایکل پورت رویکردی تازه و صادقانه را برای بازاریابی خودتان و کسب و کارتان ارائه می‌دهد. در واقع شعار کتاب این است که «با خودتان و مردمی که به آنها خدمات می‌دهید روراست باشید». با این رویکرد نیازی نیست نقش شخص یا کسب و کار دیگه‌ای رو بازی کنین و فشار زیادی از روی شما برداشته میشه. از همه مهمتر اینکه با این کار خودتون رو به صورت تقریبا طبیعی تبلیغ می‌کنین!

 

کتاب Book Yourself Solid

 

9- کتاب چشم انداز متعصبانه (Fanatical Prospecting)

نویسنده کتاب چشم انداز متعصبانه: جِب بلونت

شناسایی موفق مشتری‌های بالقوه نیازمند همکاری عوامل چندگانه در کانال‌های مختلف هستش. با مطالعه این کتاب فروش می‌تونین یاد بگیرین متن، ایمیل، تماس و تعامل اجتماعی با خریداران چطور باید باشه.

چکیده کتاب چشم انداز متعصبانه: جِب در این کتاب به شما یاد میده چطور مشتریان بالقوه تون رو اولویت بندی کنین و از فروش اجتماعی برای به ثمر رسوندن تلاش های خودتون استفاده کنین. اگه دوست دارید در حوزه فروش فعالیت کنید یا در کار فعلی خودتون مهارت‌هاتون رو افزایش بدین، این کتاب برای شما نوشته شده!

 

کتاب Fanatical Prospecting

 

10- کتاب فروش به روش SNAP (SNAP Selling)

نویسنده فروش به روش SNAP : جیل کنراث

در این کتاب، جیل کنراث با علم به اینکه تصمیم گیرنده‌های امروزی کمی گیج و پریشان هستن و نفوذ به ذهن اونها مقداری دشواره، چهار قانون ساده رو ارائه می‌کنه. این قوانین با نام اختصاصی SNAP معرفی میشن و با استفاده از اونها می تونید بر تردید مشتریان خود غلبه کنین.

چکیده فروش به روش SNAP (SNAP Selling): چه قصد ارائه خدمات مشاوره‌ای به کسب و کارهای دیگه رو داشته باشین و چه بخواهید کسب و کار خودتون رو راه اندازی کنین، این کتاب به شما کمک می‌کنه. گام‌های عملی ارائه شده در این کتاب به شما نشون میده چطور متن جلسات رسمی، تماس‌های تلفنی، ایمیل ها و رسانه‌های مختلف دیگه رو آماده کنین. کتاب فروش به روش SNAP لحن خیلی خوبی داره و اطلاعات کارآمدی رو به شما ارائه میده.

 

کتاب SNAP Selling

 

11- کتاب آهنربای فروش (The Sales Magnet)

نویسنده کتاب آهنربای فروش: کندرا لی

فعالیت در حوزه فروش همیشه به معنی تماسِ سرد (مشتری یابی با استفاده از تماس تلفنی) نیست. این کتاب منبعی کامل از نکات و استراتژی های کارآمد برای جذب مشتریان بالقوه هستش که شما رو از تعقیب کردن دائمی اونها خلاص می‌کنه!

چکیده کتاب آهنربای فروش: کندرا لی واقعا عالیه! با استفاده از روش‌های اون می‌تونین برای هر کسب و کاری سرنخ‌های فروش تولید کنین. این کتاب خیلی سریع، آسون و حتی به شکلی سرگرم کننده اطلاعات لازم رو در اختیارتون قرار میده. این کتاب رو بخرید و روی خودتون سرمایه گذاری کنین!

 

کتاب The Sales Magnet

 

12- کتاب قرمزِ کوچکِ فروش (Little Red Book of Selling)

نویسنده کتاب قرمزِ کوچکِ فروش: جفری گیتومر

این کتاب کوتاه، شیرین و دقیقه. خوانندگان این کتاب می‌تونن نحوه تمرکز روی چرایی خریدِ مردم و اینکه چرا این موضوع در فرایند فروش اهمیت داره رو یاد بگیرن. به لطف تصویرسازی‌های سرگرم کننده و نکته گزینی‌های مختلف در هر فصل، خوندن این کتاب واقعا لذت بخشه.

چکیده کتاب قرمزِ کوچکِ فروش: کتابی عالی که بر روی فروش به شیوه ای درست تمرکز می‌کنه. خوندن این کتاب توسط خیلی از افراد بزرگ توصیه شده. اگه به هر نوعی در حوزه فروش فعالیت می‌کنین و قصد دارید تکنیک‌های خودتون رو گسترش بدین، این کتاب رو از دست ندین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر پندار تابان‏‫ است.*

 

کتاب Little Red Book of Selling

 

13- کتاب فروش به روش SPIN (Spin Selling)

نویسنده فروش به روش SPIN: نیل راکهام

فروش چرخشی نتایج مربوط به پروژه تحقیقات میلیون دلاری و 12 ساله راکهام در زمینه بررسی عملکردهای فروشِ موثر رو با مخاطب به اشتراک میگذاره. نیل راکهام در کتاب خودش یافته‌هایی که در این 12 سال داشته رو به همراه قوانین SPIN به اشتراک میگذاره. قوانین اسپین شامل چهار بخش میشه؛ سوالات وضعیت، سوالات در مورد مشکل، سوالات ضمنی، سوالات بازدهی راهکار.

چکیده فروش به روش SPIN: اگه عاشقِ فروش هستید، این کتاب رو بخونید و نحوه بهبود تکنیک خودتون رو کشف کنید! تحقیقاتی که در پس زمینه محتوای این کتاب انجام شده واقعا کامل و گسترده هستش. تکنیک معرفی شده توسط کتاب اونقدر ارگانیک و طبیعیه که شاید همین الان هم در حال استفاده ازش باشین! در این صورت می‌تونین مهارت‌هاتون رو ارتقاء بدین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن انتشارات بازاریابی‏‫ است.*

 

کتاب Spin Selling

 

قبل از آشنایی با امکانات CRM های موجود، خریدت رو قطعی نکن!

 

14- کتاب فروش چابک (Agile Selling)

نویسنده کتاب فروش چابک: جیل کنراث

به عنوان یک فروشنده، شما باید با اطلاعات و مهارت‌های جدید رو خیلی سریع یاد بگیرین و بدونین agile چیست.
این موضوع مخصوصا اگه در حال بازاریابی برای خودتون یا به فکر تغییر شغل باشین و یا اخیرا سیاست‌های شرکتتون تغییر کرده باشه، از اهمیت بالاتری برخورداره. در این کتاب، شما در خصوص فروش به روش چابک یاد می‌گیرین. کنراث این روش رو به این صورت توصیف می‌کنه: توانایی یادگیری سریع اطلاعات جدید و بهره گیری از اونها برای اثرگذاری حداکثری.

چکیده کتاب فروش چابک: حتی افرادی که سالها از کتاب‌های مختلفی در حوزه فروش استفاده کردن با مطالعه این کتاب اعتراف کردن به هیچ کتاب آموزشی دیگه ای نیاز ندارن! جیل کنراث در این کتاب یک برنامه ریزی استراتژیک فوق العاده عالی رو برای هر فروشنده حرفه ای ارائه میده. اگه به عنوان یک فروشنده خودتون رو متعهد به یادگیری می‌دونین و متوجه تغییرات اخیر در حوزه فروش هستین، مطالعه این کتاب حتما به شما توصیه میشه.

 

کتاب Agile Selling

 

15- کتاب فروش با بینش (Insight Selling)

نویسنده کتاب فروش با بینش: مایک شولتز و جان ای. دوئر

در این کتاب، مارک شولتز و جان ای. دوئر با مطالعه روی بیش از 700 فروش سازمانی (B2B)، تفاوت‌های فروشندگان برجسته با فروشندگان رده دوم رو بررسی کردن. نتایج این بررسی غافلگیرکننده بود! در کتابِ فروش با بینش شما یاد می‌گیرید چطور فروشنده‌های برنده با اختلاف زیادی عملکرد بهتری دارن. علاوه بر این، هر چیزی که شما برای ارتقای خودتون و تیمتون به فروشندگان با بینش نیاز دارین در این کتاب ارائه شده.

چکیده کتاب فروش با بینش: در این کتاب بنچمارک‌های (شاخص‌های) بسیار خوبی براساس تحلیل‌های عمیق و تحقیقات صورت گرفته ارائه میشه که به شما کمک می‌کنه به عنوان یک فروشنده، عملکرد قوی تری داشته باشین. شما می تونین با هم راستا شدن با مشتریانتون در سطحی کاملا جدید، به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنین! این دو نویسنده در کتاب خودشون فرایندی رو شرح میدن که به شما کمک می‌کنه تا نحوه ایجاد یک بینش فروش عمیق در سه بعد یا سطح رو یاد بگیرین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر آذرین‌مهر‏‫ است.*

 

کتاب Insight Selling

 

16- کتاب تماس هوشمندانه (Smart Calling)

نویسنده کتاب تماس هوشمندانه: آرت سوبژک

تماسِ سرد احتمالا یکی از بدترین وظایفی هستش که یک فروشنده باید انجام بده. با این حال، تقریبا هر فروشنده ای باید مهارت برقراری تماس سرد رو داشته باشه. در این کتاب شما تکنیک‌های امتحان شده‌ای رو برای مسلط شدن به هنر برقراری تماس سرد و کنار گذاشتن ترس از شکست و رد شدن تماس رو یاد می‌گیرید.

چکیده کتاب تماس هوشمندانه: این یکی از کتاب‌هاییه که احتمالا چندین بار اون رو مطالعه می‌کنید! در این کتاب تقریبا می‌تونین هر چیزی که رو که برای کسب نتایج بهتر در جذب مشتریان بالقوه نیاز دارین رو پیدا کنین.

 

کتاب Smart Calling

 

17- کتابچه راهنمای فروشندگان برتر (The TOP Sales Leader Playbook)

نویسنده کتابچه راهنمای فروشندگان برتر: لیزا دی. مگنوسون

این کتابچه حاوی 16 دستورالعمل کاربردی براساس مصاحبه‌های انجام شده با 41 متخصص فروش سرشناس هستش. در این دستورالعمل‌ها می‌تونین استراتژی‌های برتر برای تشخیص معاملات بزرگ، توسعه روابط دوستانه با مشتریان بالقوه و نهایی کردن قراردادها در زمان مناسب رو یاد بگیرین.

چکیده کتابچه راهنمای فروشندگان برتر: ساختار این کتاب کاربردی، عملیاتی و سیستماتیک، سرشار از دستورالعمل‌های گام به گام برپایه استراتژی و تاکتیک‌های امتحان شده برای دستیابی و نهایی کردن معاملاتی با متوسط ارزشِ 5 برابر بیشتر هستش. با این حال، کتاب برپایه نتایج تحقیقات عمیقیه که بر روی 41 نایب رئیس بخش فروش شرکت‌های بزرگ انجام شده.

این تحقیقات چهار بخش اصلی مورد علاقه برای رهبران فروش شامل رهبری، روش شناسی، اجرا و فرهنگ رو پوشش میده. دستورالعمل‌های ارائه شده در کتاب به متخصصین فروش کمک می‌کنه با اختصاص زمان مناسب و تمرکز روی اولویت‌های اصلی، عملکردشون در فروش رو تا حد زیادی بهبود بدن.

 

کتاب The TOP Sales Leader Playbook

 

18- کتاب جایگاه منحصر به فردتان را داشته باشید (Own Your Niche)

نویسنده: استفانی چندلر

این کتاب بازاریابی اینترنتی و تاکتیک‌های فروش برای ایجاد اعتبار و برقراری ارتباط با مخاطبین هدف رو پوشش میده. با مطالعه این کتاب شما یاد می‌گیرید چطور تاثیرگذار باشید و برای محصول یا خدماتتون تقاضا ایجاد کنید.

چکیده: در این کتاب نکات مختلفی در خصوص بازاریابی ارائه شده که اگه اهل مطالعه در این زمینه باشین احتمالا بعضی از اونها براتون تکراری هستن. اما استفانی چند نکته منحصر به فرد رو هم در کتابش ارائه کرده که با استفاده از اونها می‌تونین مخاطب هدف رو به شکل بهتری جذب کنین.

 

کتاب Own Your Niche

 

روانشناسی رفتاری و ادراکی

 

19- کتاب روانشناسی فروش (The Psychology of Selling)

نویسنده کتاب روانشناسی فروش: برایان تریسی

برایان تریسی در این کتاب به شما چطور می تونین با در کنار ایجاد انگیزه های شخصی، از قوانین روانشناسی در فرایند فروش بهره ببرید.

چکیده کتاب روانشناسی فروش: روانشناسی فروش یک کتاب فوق العاده عالی، کاربردی و با محتوای آسان و قابل فهم هستش. در هر سطحی از فروش که باشید، محتوای این کتاب می تونه براتون مفید باشه! این کتاب مثل یک نقشه راه برای فروشنده ها هستش که تمایل دارن در شغلشون رشد کنن و عملکرد موفقیت آمیز داشته باشن.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر شبگیر است.*

کتاب The Psychology of Selling

خلاصه و دانلود کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی

 

20- کتاب علمِ فروش (The Science of Selling)

نویسنده کتاب علمِ فروش: دیوید هافلد

هافلد با تکیه بر جدیدترین تحقیقات در حوزه اقتصاد رفتاری، روانشناسی اجتماعی و علوم اعصاب این کتاب رو نوشته. با مطالعه این کتاب می‌تونین با رویکرد علمی برای پرسیدن سوالات، تضمین تعهدات فزاینده، رفع ایرادات، کاهش تاثیر رقبا و موارد دیگر آشنا بشین.

چکیده علمِ فروش: علمِ فروش مجموعه ای کامل از تمرینات مبتنی بر شواهد رو برای فروش ارائه میده. با مطالعه این کتاب می‌تونین به مطالب علمی در حوزه فروش دسترسی داشته باشین که تا قبل از این فقط در نشریات دانشگاهی چاپ میشدن. محتوای این کتاب برای اکثر فروشنده‌ها جدید و البته غافلگیرکننده هستش!

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر راوشید است.*

 

کتاب The Science of Selling

 

 

21- کتاب تاثیر: علم و عمل (Influence: Science and Practice)

نویسنده: رابرت بی. سیالدینی

سیالدینی در این کتاب 6 قانون روانشناسی فروش که باعث موافقت کردن مردم میشه رو بررسی می‌کنه. وقتی این مفاهیم قدرتمند رو در پیام خود به کار ببرین، جواب مثبت رو با کمترین دردسر از مشتریان بالقوه تون دریافت می‌کنین!

چکیده: چه در سمت فروش از یک معامله باشید و چه در سمت خریدِ آن، آشنایی با مفاهیمی که سیالدینی طی چندین سال تحقیق و آزمایش به دست آورده، قطعا مفید خواهد بود. اما تاثیرات این کتاب فقط در زندگی مالی شما نخواهد بود! با مطالب این کتاب می‌تونین به روشی اخلاقی و منصفانه به خواسته هاتون برسین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر رسا‏ است.*

 

کتاب Influence: Science and Practice

 

22-کتاب کلماتی که میفروشن (Words That Sell)

نویسنده: ریچارد بایان

این راهنمای آگاهی بخش رو همیشه روی میز کار خودتون داشته باشین تا هر زمان که برای جلب توجه مشتری بالقوه تون به کلمات یا جملات بی عیب و نقص نیاز داشتین، از محتوای اون استفاده کنین. با این کتاب می‌تونین کاری کنین محصول یا خدماتتون پرمتقاضی بشه و قراردادهای بزرگ رو بدون مشکل نهایی کنین.

چکیده: این کتاب محتوایی خیلی ساده اما فوق العاده مفید رو ارائه میده! با مطالعه این کتاب می‌تونین کلماتی فریبنده رو پیدا می‌کنین که کمک می‌کنه محصول یا خدماتتون رو بفروشین. اما علاوه بر این، کتاب کلماتی که میفروشن می‌تونه زمان زیادی رو براتون صرفه جویی کنه. با استفاده از این کتاب، توضیحات محصولاتتون همیشه فوق العاده به نظر میرسن!

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر کلید آموزش‏ است.*

 

کتاب Words That Sell

 

23- کتاب قلب و فروش (Heart and Sell)

نویسنده کتاب قلب و فروش: شاری لویتین

چطور می‌تونین بین سازگاری و اصرارِ زیاد یک تعادل برقرار کنین؟ این کتاب به شما رویکردی علمی برای رفع مشکلات و هم سو کردن خودتون با مشتری های بالقوه رو ارائه میده.

چکیده کتاب قلب و فروش: کتابی عالی که فراتر از ارائه استراتژی‌ها و ایده‌های فروشه و کمک می‌کنه بتونین چرایی فروش رو به شکل بهتری درک کنین. داستان‌های شخصی نوشته شده درون کتاب کمک می‌کنن تا بفهمیم چرا و چه زمانی بعضی از کارها رو انجام میدیم.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر ریرا‏‫‏ است.*

 

کتاب Heart and Sell

 

24- 7 سطح از ارتباطات ( The Seven Levels of Communication )

نویسنده: مایکل جی. ماهر

اگه برخورد اولیه گرمی با مشتریان بالقوه تون نداشته باشین یک فرصت بزرگ رو از دست دادین! در این کتاب با گام‌هایی محکم برای افزایش نرخ مراجعات مشتری آشنا میشین. اگرچه این کتاب در اصل برای موفقیت مشاورین املاک نوشته شده، اما نکاتِ اون می‌تونه برای فروشنده‌های هر کسب و کاری مفید باشه.

چکیده: مایکل در این کتاب سیستمی گام به گام رو برای ایجاد روابط ماندگار با مشتریان و شرکت ها ارائه کرده که نرخ مراجعات رو به شدت افزایش میده و اونها رو به منبعی نامحدود برای فروش تبدیل می‌کنه.

 

کتاب The Seven Levels of Communication

 

25- نابخردی های پیش بینی پذیر: نیروهای پنهانی که تصمیماتمان را می‌سازند

(Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions)

نویسنده: دَن آریلی

آیا تا به حال با تصمیم غیرمنطقی یکی از مشتری‌های بالقوه غافلگیر شدین؟ با مطالعه این کتاب می‌تونین نسبت به فرضیات و احساساتی که در پشت پرده تصمیماتمون وجود داره درک جدیدی پیدا کنین و با سوگیری های شناختی که در فروش تاثیر زیادی دارند آشنا بشید! محتوای کتاب به شما کمک می‌کنه تا راحت تر خریداران رو به سمت انتخاب درست هدایت کنین.

چکیده: این کتاب نگاهی شگفت انگیز و جذاب به چگونگی پردازش اطلاعات توسط مغز انسان داره. نویسنده آزمایشاتی رو ترتیب داده تا فرضیات خودش در خصوص نحوه واکنش افراد در شرایط مختلف رو بررسی کنه.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر مازیار است.*

 

کتاب Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions

 

26- کشف سوالاتی که شما را متصل می‌کند! (DISCOVER Questions Get You Connected)

نویسنده: دب کالورت و رنه کالورت

با مطالعه این کتاب می‌تونین برای تماس‌هاتون ساختار ایجاد کنین، سوالات معنادار و هوشمندانه بپرسید و به مشتریان بالقوه خودتون کمک کنین در مورد ارزش محصولتون به جمع بندی بهتری برسن.

چکیده: کتاب جدید دب کالورت و رنه کالورت به فروشندگان باتجربه و تازه کار کمک می‌کنه تا نحوه سوال پرسیدن، مدیریت مکالمات و مراقبت از مشتری رو یاد بگیرن.

 

کتاب DISCOVER Questions Get You Connected

 

27- هوش هیجانی برای موفقیت در فروش (Emotional Intelligence for Sales Success)

نویسنده کتاب هوش هیجانی برای موفقیت در فروش: کالین استنلی

مکالمات فروش ذاتا احساسی هستن. مشتریان بالقوه ممکنه شما رو به چالش بکشن و شما ممکنه حالت تدافعی بگیرین یا حس ترس و عدم پذیرش به سراغتون بیاد. اگه فروشنده ای قصد داشته باشه بر این واکنش‌های احساسی غلبه کنه، باید هوش هیجانی خودش رو تقویت کنه. در این کتاب شما یاد می گیرین چطور پرسشگر و شنونده بهتری باشین، چطور هوش هیجانی عملکرد شما در کار با مشتریان بالقوه رو بهبود میده و چطور همدلی می‌تونه باعث بشه موثرترین مکالمات فروش رو تجربه کنین.

چکیده هوش هیجانی برای موفقیت در فروش: کتاب هوش هیجانی برای موفقیت در فروشِ کالین استنلی یک منبع عالی برای فروشنده‌هاییه که دوست دارن مکالمات بهتری داشته باشن. هدف اصلی کتاب اینه که شما با مشتری روابط متقابل سودمند بسازید. فروش در واقع یک رابطه بین دو انسانه و تمام قوانین هوش هیجانی که در روابط انسانی عادی وجود داره نیز در اینجا کارآمد هستش.

 

کتاب Emotional Intelligence for Sales Success

 

28- سوالات رو کشف کنید (DISCOVER Questions)

نویسنده: دب کالورت و رنه کالورت

یکی از سخت ترین بخش‌های یک تماس اکتشافی اینه که خودتون یا شرکتتون رو از سایر فروشنده‌ها متمایز کنین. در این کتاب شما سوالات مناسبی رو یاد می‌گیرین و با نحوه ایجاد ارزش برای خریدارانتون و ایجاد تمایز بین خود و سایر فروشنده‌ها آشنا می‌شین.

چکیده: این کتاب برای متخصصین فروش نوشته شده و با کمی تلاش میشه نکات اون رو در هر جایی که نیازه سوالی بپرسین استفاده کرد. برای فروشنده‌ها این کتاب مثال زدنیه و می‌تونه به اونها کمک کنه تا ارزش‌های خودشون رو به مشتری نشون بدن.

 

کتاب DISCOVER Questions Get You Connected

 

مدیریت کسب و کار و فروش

 

29- کتاب دستورالعملی برای توسعه‌ی فروش (The Sales Development Playbook)

نویسنده کتاب دستورالعملی برای توسعه‌ی فروش: تریش برتوزی

این کتاب فروش به خوانندگانش کمک می‌کنه تا تکنیک‌های فروش غیرحضوری رو درک کنن و با استفاده از اونها یک جریان کاری قابل تکرار رو بسازن. از ساخت استراتژی فروش تا سنجش مسائل مهم برای هدایت تیم توسعه‌ی فروش در این کتاب ارائه شده. با کمک محتوای این کتاب می‌تونین یک چارچوب محکم برای رشد کسب و کارتون ایجاد کنین.

چکیده کتاب دستورالعملی برای توسعه‌ی فروش: یک کتاب ضروری برای افرادی که مسئولیت تعیین بودجه رو برعهده دارن یا در خط مقدم هدایت نماینده های توسعه ی فروش فعالیت می‌کنن. رهبران بازاریابی و فروش از این کتاب نکات زیادی رو بهره مند میشن. برای افرادی که دوست دارن در زمینه بازاریابی و فروش به یک رهبر موفق تبدیل بشن، این کتاب یک مرجعه!

 

شما کمتر از 3 دقیقه تا افزایش 40 درصدی فروش فاصله دارید!

 

ش تا ساخت یک کسب و کار 6 میلیارد دلاری تعریف می‌کنه. در این داستان می‌تونین درس‌های تجارت مهمی رو یاد بگیرین.

چکیده: کتاب داستان‌های کوسه در واقع یک اتوبیوگرافی از باربارا کورکوران هستش که شامل دوران بچگی و موفقیتش در دنیای کسب و کار میشه. اون در کتابش هر دو دوره رو تقریبا به صورت همزمان شرح میده و در هر فصل می‌تونین ماجرای کسب و کار و خاطرات دوران کودکی باربارا رو مطالعه کنین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر حکیم‌باشی‏‫ است.*

 

کتاب The Sales Development Playbook

 

30- کتاب جهش (Leapfrog)

نویسنده: ناتالی مولینا نینو

این کتاب برای زنانی که قصد دارن به یک کارآفرین تبدیل بشن عالیه. ناتالی در کتاب جهش به 50 روش برای راه اندازی، سرمایه گذاری، رشد و موفقیت در کسب و کار اشاره می‌کنه. شما می‌تونین یاد بگیرین چطور موانع رو برطرف و درهای بسته رو باز کنین.

چکیده: ناتالی خیلی خوب توضیح میده که چطور باید در سیستم کنونی کسب و کار فعالیت کنین تا به جایگاهی که باید برسین. اون زنان رو تشویق می‌کنه تا به خواسته‌های خودشون برسن و منتظر بهبود شرایط اجتماعی نباشن! محتوای کتاب به صورتی نوشته شده که انگار در حال صحبت با بهترین دوست خودتون هستین! مطالعه این کتاب حتما توصیه میشه.

 

کتاب Leapfrog

 

31- کتاب برنامه ریزی برای درخشش (The Glitter Plan)

نویسنده: پاملا اسکایست-لوی، گِلا نش-تیلور و بوث مور

شرکت Juicy Couture کار خودش رو با 200 دلار شروع کرد و بعد از تبدیل شدن به یک برند جهانی، با قیمت 50 میلیون دلار خریداری شد. نویسنده این کتاب داستان راه اندازی و توسعه این شرکت رو توضیح میده و با مطالعه اون می تونین تاکتیک‌های نوآورانه ای رو برای کسب موفقیت‌های چشمگیر در استارتاپتون یاد بگیرین.

چکیده: بدون شک زنان امروزی که به دنبال رشد و توسعه هستن باید این کتاب رو مطالعه کنن. اما این کتاب برای هر مردی توصیه میشه. با خوندن این کتاب می‌تونین به یک حس همدلی عمیقی دست پیدا کنین و ارزش کاری که زنان در جامعه انجام میدن رو به شکل بهتری درک کنین. بعد از آشنا شدن با چالش‌هایی که زنان جامعه دارن می‌تونین بین نقش‌های خودتون در زندگی زناشویی توازن بهتری رو برقرار کنین و به شریک زندگی خودتون شانس موفقیتی که لایقش هست رو بدین.

 

ذهنیت فروش و کارآفرینی

 

32. ذهنیت: روانشناسی نوین موفقیت (Mindset: The New Psychology of Success)

نویسنده: کارول اس. دوک

به عنوان یک روانشناس شناخته شده در سطح جهان، کارول دوک به مدت چند دهه روی قدرت ذهن مطالعه کرده. در این کتاب کارول اذعان کرده که چطور ذهنیت می‌تونه تاثیر چشمگیری در نحوه تفکر ما راجع به استعدادها و توانمندی هامون داشته باشه. اگرچه این کتاب به طور مستقیم با فروش در ارتباط نیست اما به شما کمک می‌کنه تا ذهنیتتون رو رشد بدین و در دنیای فروش و فراتر از اون موفق باشین.

چکیده: مطالعه این کتاب باعث میشه تا خودتون رو بهتر بشناسید. میتونین دلیل به تعویق انداختن کارهاتون رو کشف کنین و با رویکردی صادقانه با خودتون مواجه بشین. این کتاب یک فراخوانی برای اقدام هستش که میتونه شما را به صورت خیلی پایه ای تغییر بده.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر  آرایان‏‫‏‫ است.*

 

کتاب Mindset: The New Psychology of Success

 

33- کتاب فکر کن و ثروتمند بزرگ شو (Think and Grow Rich)

نویسنده: ناپلئون هیل

این کتاب محبوبیت زیادی نزد فروشندگان حوزه‌های مختلف داره. نتیجه تقریبا 20 سال تحقیق هیل، در این کتاب منتشر شده. در کتاب فکر کن و ثروتمند بزرگ شو می‌تونین 13 گام لازم برای موفقیت شامل تعیین هدف، ایجاد یک رویکرد ذهنی مثبت و هدایت قدرت ضمیر ناخودآگاه رو یاد بگیرین.

چکیده: این کتاب یکی از اون عناوینی هستش که حتما باید بخونید! از همون ابتدا، کتاب میتونه ذهنیت شما و نگاهتون به زندگی رو تغییر بده. بعضی از کتاب‌ها حاوی اطلاعاتی هستن که به شما نشون میده چطور باید فکر کنین، اما این کتاب به شما یاد میده چطور آخرین تغییرات لازم رو انجام بدین!

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر برات است.*

 

کتاب Think and Grow Rich

 

34- چطور از شکست به موفقیت در فروش رسیدم (How I Raised Myself from Failure to Success in Selling)

نویسنده: فرانک بتگر

کتابی بی نقص برای افرادی که شغلشون فروشه! بتگر از طریق تجربیات شخصی، داستان شخصی خودش رو با مخاطب به اشتراک میگذاره و توضیح میده چطور از یک فروشنده شکست خورده به یکی از پردرآمدترین فروشنده‌های آمریکا تبدیل میشه. او درباره قدرت اشتیاق، غلبه بر ترس، سریعترین راه برای جلب اعتماد و 7 قانون طلایی برای نهایی کردن یک قرارداد فروش اطلاعات ارزشمندی رو در اختیارتون قرار میده.

چکیده: این کتاب نه تنها برای فروشنده‌ها، بلکه برای افراد عادی هم مفیده و مطالعه ی اون پیشنهاد میشه. در این کتاب ارزش احساس و زمان فروشنده و مشتری بررسی میشه و مطالعه اشتباهات و موفقیت های فرانک بتگر در مسیر پیشرفتش، درس‌های زیادی برای افراد مختلف داره.

 

کتاب How I Raised Myself from Failure to Success in Selling

 

35- مرز درونگرایی: چگونه افراد ساکت و خجالتی میتونن بهتر از هر کسی بفروشن (The Introvert’s Edge: How the Quiet and Shy Can Outsell Anyone)

نویسنده: Matthew Owen Pollard and Derek Lewis
مانند هر مهارت دیگه ای، هر کسی میتونه هنر فروش رو یاد بگیره و بهش مسلط بشه. این شامل افراد درونگرا هم میشه! در این کتاب، یک فروشنده درونگرا به شما یاد میده چطور می‌تونین از نقاط قوت ذاتی خودتون برای فروش استفاده کنین. برای مثال، درونگراها یاد میگیرن چطور ذاتا اعتماد به نفس داشته باشن، برای هر شرایطی آماده باشن، مشکلات رو کنار بزنن و بدون اینکه اصرار کنن محصولاتشون رو بفروشن.

چکیده: اکثر درونگراها تصور می‌کنن هیچوقت نمیتونن به یک فروشنده بزرگ تبدیل بشن. اما این کتاب به طور گسترده ای باورهای شما رو تغییر میده. شما یاد میگیرین حتی به عنوان یک درونگرا وقتی از ابزارها و تکنیک های درست استفاده کنین، در فروش محصولات یا خدمات با هیچ مشکلی روبرو نمیشین.

 

کتاب The Introvert’s Edge: How the Quiet and Shy Can Outsell

 

36- کتاب زمان کمتر، فروش بیشتر (More Sales, Less Time)

نویسنده: جیل کنراث

آیا تا حالا پیش اومده برای انجام دادن کارهای روزانه وقت کم بیارین؟ اگر جوابتون مثبته احتمالا به عنوان یک فروشنده سرتون خیلی شلوغه! البته با توجه به تارگت‌های فروش و انتظاراتی که با توجه به وضعیت اقتصادی از فروشنده‌ها وجود داره، اکثر فروشنده‌ها درگیر چنین وضعیتی هستن! این کتاب به شما کمک می‌کنه تا با حذف اموری که اتلاف وقت حساب می‌شن، زمان خودتون رو افزایش بدین، فرایند فروشتون رو بهینه کنین و در بازی فروش همیشه جزو بازیکن‌های برتر باشین.

چکیده: زمان یکی از 3 مانع بزرگ و اصلی هستش که اکثر فروشنده های حرفه ای و هر کسی که قصد داره کسب و کارش رو رشد بده، با اون مواجه میشه. این کتاب به شما کمک می‌کنه تا کارهایی که باعث محدود شدن زمانتون میشن رو شناسایی کنین. در فصل 31 کتاب می تونین نکات خیلی ارزشمندی رو در خصوص بهبود جریان کاری یاد بگیرین.

‏‫*این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده و ناشر آن نشر نسل نواندیش است.*

 

کتاب More Sales, Less Time

 

37- موفقیت: داستانی کوتاه درباره یک ایده ی قوی کسب و کار (Go-Giver, Expanded Edition: A Little Story About a Powerful Business Idea)

نویسنده: باب بورگ و جان دیوید مان

این کتاب خیلی کوتاه و سریع اهمیت توجه به مشتریان رو در موفقیت کسب و کار توضیح میده. با خوندن این کتاب نه تنها قانع میشین که با توجه کردن و ارزش دادن به مشتری، خودتون و کسب و کارتون با ارزش تر میشه، بلکه نحوه دستیابی به نتایج دلخواهتون رو هم یاد می‌گیرین.

چکیده: شفاف، سرگرم کننده و کاملا کاربردی! این کتاب رویکرد شما رو نسبت به تجارت و شاید زندگی تغییر میده. وقتی تمام طول روز رو به این اختصاص میدین که چطور به مشتری‌ها ارزش بدین و آماده دریافت توجه باشین، روابط قوی تری رو می سازین و در سطوح مختلفی پیشرفت می‌کنین.

 

کتاب Go-Giver, Expanded Edition: A Little Story About a Powerful Business Idea

 

38- توپ رو بنداز (Drop the Ball)

نویسنده: تیفانی دوفو

اگه تا حالا فشار کمال گرایی یا لیست کارهایی که انگار هیچوقت قرار نیست تموم بشن رو احساس کردین، داستان تیفانی دوفو درباره رها کردن برای به دست آوردن بیشتر، دقیقا برای شما نوشته شده. با ارزیابی مجدد انتظارات و پذیرفتن نواقص، شما می‌تونین برای کارهایی که واقعا مهمن انرژی بیشتری بگذارید. این کتاب برای زنانی که نقش رهبری رو ایفا می‌کنن عالیه.

چکیده: افرادی که درگیر کمال گرایی هستن مخصوصا زنان حتما باید این کتاب رو مطالعه کنن. با خوندن این کتاب یاد میگیرین قرار نیست شما همه کارها رو انجام بدین و گاهی اوقات برای دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر باید فقط روی امور اصلی و مهم تمرکز کنین. تیفانی در این کتاب داستان زندگی شخصی خودش و چالش‌هایی که در محیط کار و خانه با اونها روبرو شده رو بازگو می‌کنه و از این طریق می‌تونین درس‌های زیادی بگیرین.

 

کتاب Drop the Ball

 

39- راز جنگجو (The Warrior Code)

نویسنده: تی ماری هانیبل و دننه میلنر

اگه قصد دارین به پتانسیل واقعیتون دست پیدا کنین، این کتاب 11 اصل رو برای بیدار کردن جنگجوی درونتون ارائه میده! محتوای کتاب با داستان هانیبل و ناملایمات متعددی که در زندگی داشته شروع میشه و به شما کمک می‌کنه تا قدرت واقعی خودتون رو پیدا کنین.

چکیده: این کتاب محشره! حتی اگه کتابخون نباشین باز هم این کتاب اونقدر جذابه که می‌تونه برای مردان، زنان و حتی پسران و دختران نوجوان هم جذاب باشه. هانیبل یکی از معدود نویسنده هاییه که واقعا اتفاقاتی که افتاده رو شرح میده و تجربیات خوب، بد و زشتی که در طول سالها به دست آورده رو با مخاطب به اشتراک می‌گذاره.

چه بخواهید در مورد تاکتیک‌های فروش مطالعه کنین و چه بخواهید عملکرد فردی خودتون رو ارتقا بدین، این لیست چهل تایی کتاب‌هایی رو شامل میشه که بینش شما رو تا حد چشمگیری افزایش میده.

 

سوالات متداول

 

چرا مطالعه کتاب‌های مرتبط با فروش اهمیت داره؟

 

کتاب‌هایی که در این مقاله معرفی شدن به شما کمک کنن رویکردتون رو نسبت به شغل فروش و حتی زندگی بهبود ببخشید و عملکرد بهتری رو ارائه بدین. این کتاب ها بینش شما رو وسیع می‌کنن و اجازه میدن در زمینه شغلی و زندگی رشد کنین.

 

آیا این کتاب‌ها فقط برای فروشنده‌ها مناسبه؟

 

اکثر کتاب‌هایی که در این لیست معرفی شدن به طور اختصاصی به حوزه فروش و تکنیک‌های اون مربوط میشن. اما بیش از 10 مورد از کتاب ها رویکردهای جامعی داره که افراد عادی در جنسیت و رده‌های سنی مختلف می‌تونن از اونها استفاده کنن.

 

چه مفاهیم روانشناسی برای بازاریاب‌ها مهم هستن؟

 

تعداد قوانین یا مفاهیم روانشناسی که بازاریاب‌ها باید به اونها توجه داشته باشن زیاد هستش. در این مقاله به 10 مورد از مهمترین قوانین روانشناسی اشاره شده که با استفاده از اونها بازاریاب‌ها می‌تونن برای رسیدن به اهدافشون، عملکرد بهتری داشته باشن.

9 در مورد “معرفی 39 کتاب مرتبط با فروش که باید بخوانید!”

  1. حمیدزاده

    سلام
    امیدوارم لحظات شما شاد باشه
    در مورد کتاب هایی که معرفی کردید ، میتونید راهنمایی کنید کجا میتونم خرید کنم
    چون چند کتاب فروشی رفتم مناسفانه نداشتن
    ممنونم

    1. نیلوفر سلطان محمدی

      سلام وقتتون بخیر باشه،
      کتاب هایی که به زبان فارسی ترجمه شدند، نام انتشارات در متن ذکر شده.
      اگر کتاب مشخصی مدنظرتون هست بفرمایید که دقیق تر بتونم راهنماییتون کنم.

  2. درودهای بسیار
    سپاس و قدردان شما که کتاب های بسیار موثری را معرفی فرمودید ، خدمت بازدیدگان عزیز باید عرض کنم دوستان منابع زیاد شدند و زمان کم ، پس به دنبال کتاب های ناب باشید از تعاریف و تئوری دست بشویید بیشتر کتاب های کاربردی بخوانید و کتاب هایی که این بلاگ به درستی اشاره کرده و مجدد تشکر میکنم.

  3. سلام
    ممنون بابت اطلاعات خوبتون
    این کتاب را میتوانید راهنمایی کنید از کجا پیدا کنم؟

  4. سلام وقتتان بخیر باشه
    خیلی منابع خوبی را برای فروش معرفی کردین
    واقعا ممنونم ازتون

    1. امیر علی محمودی

      سلام ممنونم وقت شما هم بخیر
      خواهش میکنم امیدوارم تونسته باشیم کمکی کرده باشیم

  5. ساحل غریبی

    خیلی کتاب های خوبی در حوزه فروش معرفی کردین ممنونم ازتون
    این کتاب ها به فارسی هم ترجمه شدن یا باید انگلیسی مطالعه کرد؟

    1. امیر علی محمودی

      سلام وقتتون بخیر باشه
      خواهش میکنم امیدواریم که کمکتون کرده باشیم
      راستیتش نمیدونم که ترجمه شده یا خیر ولی به احتمال زیاد باید ترجمش هم پیدا بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا