لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

معرفی بهترین ابزار مانیتورینگ سرور

معرفی بهترین ابزار مانیتورینگ سرور | داناپرداز

اگر در هر ثانیه از روز از وضعیت شبکه و سلامت سرور خود آگاهی نداشته باشید، مانند یک خلبان نابینا هستید که ناگزیر به سوی فاجعه پیش می‌رود. شبکه یک سیستم یکی از مهمترین دارایی‌های هر سازمانی است و اختلال در آن می تواند ضرر و زیان‌های سنگینی به همراه داشته باشد. بهترین ابزار مانیتورینگ سرور تمام نیازهای شما را برآوده می کند.

شما به عنوان مدیر شبکه، مسئولیت سنگینی در حفظ سلامت این زیر ساخت با ارزش بر عهده دارید و باید همواره نظارتی دائمی بر شبکه خود داشته باشید. برای اینکار به ابزار مانیتورینگ قدرتمندی نیاز دارید که کوچکترین تغییرات در نرم افزار را به شما اطلاع دهد. خوشبختانه در حال حاضر بازار ابزارهای خوبی، چه تجاری و چه منبع باز، برای نظارت بر شبکه و ویندوز سرور ارائه می‌دهد.

ما لیستی از انواع ابزار مانیتورینگ سرور منبع باز Windows Monitor Server را ارائه داده‌ایم که ارزش خود را در شبکه‌هایی با اندازه‌های مختلف ثابت کرده اند. با قابلیت‌هایی مانند کشف دستگاه‌ها، نظارت بر تجهیزات شبکه و سرورها، شناسایی روند شبکه، نمایش گرافیکی نتایج نظارت و حتی بکاپ گیری از تنظیمات سوئیچ و روترها، مطمئناً این ابزارهای نرم افزاری نظارت بر ویندوز سرور، شما را شگفت زده خواهند کرد. 

 

بهترین ابزار مانیتورینگ ویندوز سرور

 

بنابراین در ادامه لیستی از بهترین نرم افزارها / ابزارهای مانیتورینگ یا همان نظارت بر ویندوز سرور در 2021 را تهیه کرده ایم:

1. Cacti از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور

Cacti یک ابزار مانیتورینگ سرور شناخته شده و راه حل برجسته در میان نرم افزارهای منبع باز نظارت بر شبکه برای زیرساخت های IT در زمینه نمایش گرافیکی شبکه است. Cacti به صورت رایگان دانلود می‌شود و در مجموعه LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP) قرار دارد که بستر نرم افزاری استانداردی را برای ساخت نمودارها بر اساس داده های آماری فراهم می کند. اگر دستگاه یا سرویس، داده‌های عددی را بازگرداند، به احتمال زیاد می‌توان آنها را در Cacti ادغام کرد. الگوهایی برای پلت فرم‌های نظارت بر برنامه های سرور از سرورهای لینوکس و ویندوز گرفته تا روترها و سوئیچ‌های سیسکو وجود دارد – در اصل هر چیزی که با پروتکل SNMP (پروتکل مدیریت شبکه ساده) ارتباط برقرار می‌کند. اگرچه روش استاندارد برای جمع آوری داده‌های Cacti پروتکل SNMP است، اما می‌توان از اسکریپت‌های موجود در Perl یا PHP نیز استفاده کرد.

Cacti از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور | داناپرداز

 

Cacti جمع آوری داده‌ها و نمایش گرافیک را به موارد گسسته تقسیم می‌کنند، این امر پردازش مجدد و سازماندهی مجدد داده‌ها را برای نمایش‌های مختلف تصویری آسان می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید به سرعت داده‌های چند سال گذشته را مشاهده کنید تا ببینید رفتار فعلی تجهیزات شبکه یا سرور غیرطبیعی است یا خیر. و با کمک Network Weathermap، یک افزونه PHP برای Cacti، می‌توانید نقشه‌های شبکه خود را در زمان واقعی ایجاد کنید که بار کانال‌های ارتباطی بین دستگاه‌های شبکه را نشان می دهد. بنابراین، Cacti یک مجموعه ابزار با قابلیت‌های گسترده برای نمایش گرافیکی و تجزیه و تحلیل روند عملکرد شبکه است که می‌تواند برای مانیتورینگ تقریبا هر متریکی که می‌تواند در یک نمودار نشان داده شود مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، این راه حل از قابلیت تنظیم نامحدود پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند کار را برای برنامه های خاص بیش از حد دشوار کند.

 

2.   Nagios 

Nagios ابزار مانیتورینگ سرور قدرتمندی برای نظارت بر شبکه است که سال هاست در حال توسعه فعال است. به زبان C نوشته شده است و به شما امکان می‌دهد تقریباً هر کاری را که مدیران سیستم و شبکه از بسته برنامه برای مانیتورینگ سرور انتظار دارند، انجام دهید. رابط وب سریع و بصری است و قسمت سرور کاملا قابل اعتماد است. تنظیمات نسبتاً پیچیده Nagios می‌تواند برای مبتدیان کمی مشکل ساز شود، اما از آنجا که این ابزار تقریباً با هر وظیفه نظارتی سازگار است، یک مزیت نیز محسوب می‌شود. همانند Cacti، یک جامعه بسیار فعال از هسته Nagios پشتیبانی می‌کند، بنابراین افزونه‌های مختلفی برای طیف گسترده ای از سخت افزارها و نرم افزارها وجود دارد. Nagios به عنوان یک ابزار مانیتورینگ سرور به شما امکان می‌دهد تا به طور مستمر وضعیت سرورها، سرویس ها، کانال های شبکه و هر چیز دیگری را که پروتکل لایه شبکه IP را می‌فهمد، کنترل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بر استفاده از فضای دیسک بر روی سرور، میزان استفاده از RAM و CPU، میزان استفاده از مجوز FLEXlm، دمای هوای سرور، تأخیرهای WAN و اتصال اینترنت و موارد دیگر نظارت داشته باشید.

بدیهی است که هر سیستم نظارتی برای سرورها و شبکه‌ها بدون امکان اطلاع رسانی کامل نخواهد بود. پلت فرم نرم افزاری Nagios مکانیزمی قابل تنظیم برای اعلان‌ها از طریق ایمیل، پیام کوتاه و پیام رسانی فوری از طریق معروف ترین پیام رسان‌های اینترنتی و همچنین یک طرح تشدید ارائه می‌دهد که می تواند برای تصمیم گیری معقول در مورد اینکه چه کسی باید در چه زمان و در چه شرایطی مطلع شود مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، صفحه نمایش تمام دستگاه‌های تحت نظارت را در نمایش منطقی محل قرارگیری آنها در شبکه، با کدگذاری رنگی نشان می‌دهد و مشکلات موجود را برجسته می‌کند.

ضعف اصلی Nagios روند تنظیم آن است – این کار بیشتر از طریق خط فرمان انجام می‌شود که اگر قبلاً هرگز با آن کار نکرده باشید، نصب را بسیار دشوار می‌کند. با این حال، افرادی که با پرونده‌های استاندارد پیکربندی Linux / Unix آشنا هستند، مشکل خاصی در این زمینه نخواهند داشت. امکانات Nagios بسیار زیاد است، اما تلاش مورد نیاز برای استفاده از برخی از آنها همیشه ارزش آن را ندارد. اما مزایای سیستم هشدار زودهنگام که توسط این ابزار برای بسیاری از جنبه های شبکه ارائه شده است، کم نظیر است.

 

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

ابزاری ضروری برای تیم IT سازمان

 

3. Zabbix یکی از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور

Zabbix یکی از بهترین ابزار مانیتورینگ سرور و سیستم کاملی است که چندین عملکرد را در یک کنسول وب ترکیب می‌کند. Zabbix می‌تواند برای نظارت و جمع آوری داده‌ها از طیف گسترده ای از سرورها و دستگاه‌های شبکه پیکربندی شود و نظارت بر عملکرد و خدمات هر شی را فراهم کند. Zabbix شما را قادر می‌سازد تا با طیف وسیعی از ابزارها، از جمله نظارت بر مجازی سازی و برنامه‌های وب، بر سرورها و شبکه‌ها نظارت کنید.

اساساً Zabbix با عوامل نرم افزاری که روی سیستم‌های کنترل شده فعال هستند کار می‌کند. اما این راه حل همچنین می‌تواند بدون عوامل و با استفاده از پروتکل SNMP کار کند. Zabbix از VMware، Hyper-V و سایر هایپروایزرهای مجازی سازی پشتیبانی می‌کند و اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد و در دسترس بودن هایپروایزر و فعالیت آن ارائه می‌دهد. Zabbix همچنین قادر است سرورهای برنامه جاوا، سرویس‌های وب و پایگاه‌های داده را نیز کنترل کند. هاست‌های جدید برای نظارت را می‌توان به صورت دستی یا از طریق یک فرآیند کشف خودکار اضافه کرد. طیف گسترده‌ای از الگوها به طور پیش فرض اعمال می‌شوند، مانند نمونه‌هایی برای سیستم عامل‌های Linux، FreeBSD و Windows Server وهمینطور برای پروتکل‌های SMTP، HTTP، ICMP و IPMI.

Zabbix به شما امکان می‌دهد داشبورد و رابط وب را برای تمرکز بر مهم ترین اجزای شبکه به دلخواه خود تنظیم کنید. اعلان‌ها می‌توانند براساس اقدامات سفارشی اعمال شوند که برای هاست یا گروه‌ های هاست تنظیم می‌شوند. در صورت تحقق معیارهای خاص، می‌توانید اقداماتی را تنظیم کنید که با فرمان از راه دور پیاده سازی می‌شوند. این برنامه نمودارهای استفاده از پهنای باند شبکه و استفاده از پردازنده را نمایش می‌دهد. علاوه بر این، Zabbix از نقشه‌های سفارشی و نمایش‌های اسلایدی که وضعیت فعلی دستگاه‌های تحت نظارت را نشان می‌دهد نیز پشتیبانی می‌کند. اجرای Zabbix در مراحل اولیه کمی دشوار است، اما استفاده از قابلیت تشخیص خودکار و الگوهای مختلف می‌تواند این چالش را تا حدی کاهش دهد. علاوه بر بسته نصب، Zabbix به عنوان یک دستگاه مجازی برای چندین هایپروایزر محبوب نیز در دسترس است.

 

4.  Icinga

Icinga یکی دیگر از بهترین ابزار مانیتورینگ برجسته نظارت بر شبکه و سرور با منبع باز است. Icinga به عنوان شاخه ای از سیستم نظارت Nagios آغاز به کار کرد اما اخیراً به عنوان یک راه حل مستقل معروف به Icinga 2 بازنویسی شده است. در این مرحله، هر دو نسخه برنامه در حال توسعه فعال بوده و برای استفاده در دسترس هستند. در حالی که Icinga 1.x با تعداد زیادی از پلاگین‌های Nagios سازگار است، Icinga 2 به گونه ای طراحی شده است که کمتر دست و پا گیر بوده، جهت گیری عملکردی داشته و کاربرپسندتر باشد. Icinga 2 داری یک معماری واحدی (modular) و رشته‌ای است که در مورد Nagios و Icinga 1 صدق نمی‌کند. همچنین چندین رابط وب متفاوت برای Icinga وجود دارد.

Icinga یک پلت فرم نظارت و هشدار نرم افزار است که به اندازه Nagios منعطف و قابل گسترش است. تفاوت اصلی این دو در روند تنظیمات است: Icinga را می‌توان از طریق رابط وب تنظیم کرد، در حالی که Nagios از پرونده‌های تنظیمات و خط فرمان استفاده می ‌کند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند نرم افزار نظارت خود را بدون خط فرمان مدیریت کنند، این قابلیت Icinga یک مزیت بزرگ است. Icinga با بسیاری از بسته‌های نرم افزاری برای نظارت مانند PNP4Nagios، inGraph و Graphite ادغام می‌شود و امکان مصورسازی وضعیت شبکه را فراهم می‌کند.

Icinga بهترین ابزار مانیتورینگ | داناپرداز

5. PRTG از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور

ابزار مانیتورینگ سرور PRTG Paessler از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور است و یک راه حل یکپارچه محسوب می شود که هم برای محیط‌های کوچک و هم برای شرکت‌های بزرگ مناسب است. تنظیمات به صورت پویا انجام می‌شود؛ به این معنی که توانایی‌های نظارت شما می‌تواند با توجه به نیازهای تجاری سازمان شما رشد یا کاهش یابد.  PRTG فراتر از یک مانیتور سرور است، زیرا می‌تواند هر منبع مربوط به IT را که به شبکه شما متصل است نظارت کند. PRTG می‌تواند هشدارهای ایمیل و پیامکی را بر اساس سطح آستانه سفارشی شما ارسال کند. این بدان معنی است که شما می توانید حساسیت سرورهای خاص را طوری تنظیم کنید که از این سرورهای مهم به صورت مکرر هشدار دریافت کنید و از سرورهای نه چندان مهم تقریباً هیچ پیغامی نگیرید.

این برنامه می‌تواند همه مواردی را که باید در مورد سرور خود بدانید نظیر میزان بار پردازنده، ظرفیت و عملکرد دیسک، میزان استفاده از RAM و پهنای باند کنترل کند. افراد مسئول می‌توانند از طریق داشبورد و گزارش های قابل تنظیم، کل محیط سرور را در یک نگاه مشاهده کنند، این بدان معنی است که برای نیازهای خاص می توان نمودارها و تجزیه و تحلیل های مرتبط را ایجاد کرد. الگوهای از پیش تعریف شده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا فرایند تنظیمات و نصب را با سرعت بالاتری انجام دهید. سایر ویژگی‌های اصلی شامل روش‌های هشدار انعطاف پذیر، رابط‌های کاربری متعدد برای انتخاب، نظارت مدل Failover، نظارت یکپارچه و نقشه ها و داشبوردهای قابل تنظیم است. استفاده از این ابزار تنها برای 100 حسگر رایگان است، بنابراین فقط در صورتیکه نیاز به ابزار مانیتورینگ گسترده ندارید یا مایل به پرداخت هزینه آن هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

6. NeDi

اگر تا به حال مجبور شده اید دستگاه‌های موجود در شبکه خود را جستجو کنید تا از طریق پروتکل Telnet به سوئیچ‌های خود متصل شوید و جستجوی آدرس MAC را انجام دهید یا مکان فیزیکی دستگاه‌های خاص را تعیین کنید، به NeDi علاقه‌مند خواهید شد. NeDi از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور است و به طور مستمر زیرساخت شبکه را چک کرده، دستگاه‌ها را فهرست بندی کرده و همه موارد شناسایی شده را ردیابی می‌کند. NeDi مانند Cacti ابزاری کاملا رایگان و مرتبط با LAMP است. این ابزار به طور مرتب آدرس MAC و جداول ARP را در سوئیچ‌های شبکه شما اسکن می‌کند و هر دستگاه شناسایی شده را در یک پایگاه داده محلی فهرست می‌کند. این ابزار چندان شناخته شده نیست، اما می‌تواند در شبکه های سازمانی که در آنها دستگاه‌ها دائماً در حال تغییر و جابجایی هستند بسیار موثر باشد.

می‌توانید از رابط وب NeDi برای جستجوی یک سوئیچ، پورت سوئیچ، نقطه دسترسی یا هر دستگاه دیگری با استفاده از آدرس MAC، آدرس IP یا نام DNS استفاده کنید. NeDi تمام اطلاعات ممکن شامل شماره سریال، نسخه سیستم عامل و نرم افزار، پارامترهای زمان فعلی، تنظیمات ماژول و غیره را از هر دستگاه شبکه ای که با آن روبرو می‌شود، جمع آوری می‌کند. حتی می‌توانید از NeDi برای علامت گذاری آدرس MAC دستگاه های گم شده یا دزدیده شده استفاده کنید. اگر این دستگاه‌ها دوباره در شبکه ظاهر شوند، NeDi به شما اطلاع خواهد داد.

مدیریت پیکربندی این ابزار  ساده است و با استفاده از یک فایل پیکربندی واحد به شما امکان می‌دهد تعداد تنظیمات را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و بر اساس محدودیت‌های مشخص شده برای شبکه برخی از دستگاه‌ها را در نظر نگیرید. NeDi معمولاً از پروتکل Cisco Discovery یا Link Layer Discovery Protocol برای کشف سوئیچ‌ها و روترهای جدید استفاده می‌کند و سپس برای جمع آوری اطلاعات به آنها متصل می‌شود.

 

شبکه و سرورهای خود را زیر نظر بگیرید
و بلادرنگ از رخداد ها آگاه شوید.

 

7. Ntop

پروژه Ntop، معروف به Ntopng، از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور با رابط وب سریع و آسان است. این ابزار تجزیه و تحلیل بسته، داده‌های مربوط به ترافیک شبکه و اطلاعات مربوط به جریان داده‌ها و اتصالات هاست را در زمان واقعی نشان می دهد. Ntop نمودارها و جداولی دارد که ترافیک شبکه فعلی و گذشته را نشان می دهد، از جمله پروتکل، منبع، هدف و تاریخچه معاملات خاص. علاوه بر این، شامل یک مجموعه چشمگیر از نمودارها و نقشه‌های نمایشگر استفاده از شبکه در زمان واقعی است.

طراحی واحدی ابزار، اضافه کردن تعداد قابل توجهی افزونه را امکان پذیر می‌کند. Ntop شامل یک API برای زبان برنامه نویسی Lua است که می‌تواند برای پشتیبانی از برنامه‌های افزودنی استفاده شود. Ntop همچنین می‌تواند داده‌های هاست را در پرونده‌های RRD به منظور جمع آوری دائمی داده‌ها ذخیره کند. یکی از کاربردهای مفید Ntopng کنترل ترافیک در یک مکان خاص است. به عنوان مثال، هنگامی که برخی از کانال‌های شبکه شما روی نقشه شبکه با رنگ قرمز مشخص می‌شوند و شما دلیل آن را نمی‌دانید، می‌توانید با استفاده از Ntopng در مورد بخش مشکل ساز گزارش‌های دقیقه‌ای دریافت کرده و به سرعت متوجه شوید که کدام هاست مسئول مشکل است. داشتن چنین دیدی از شبکه مزیت بسیار مهمی است.

 

8. Spiceworks Monitor Network یکی از بهترین ابزار های مانیتورینگ سرور

Spiceworks Network Monitor بسیار منعطف و مقیاس پذیر است و به شما امکان تنظیم آستانه‌های مستقل برای هر سیستم یا دستگاه را می‌دهد. این ابزار یک راه حل عالی برای نظارت دقیق تر روی حافظه، فعالیت دیسک و موارد دیگر است.

اجرای این نرم افزار سریع و آسان است و بر روی ماشین مجازی یا جعبه فیزیکی اجرا می‌شود. منابع مورد استفاده آن بسیار کم است، اگرچه می‌تواند فضای زیادی از دیسک را اشغال کند. بنابراین اگر با یک برنامه دیگر در یک درایو واحد قرار گرفته باشد، اگر به طور خودکار عملیات پاکسازی را اجرا نکنید، درایو می‌تواند به سرعت پر شود. این نرم افزار بدون عامل است، بنابراین هیچ تاثیری روی دستگاه‌های تحت نظارت ندارد. این ابزار حتی می‌تواند هشدارهای SNMP از سوئیچ‌ها، چاپگرها، دستگاه‌های کپی و سایر دستگاه‌ها را نیز کنترل و مدیریت کند. همچنین برای نظارت خارج از ساعات کاری نیز عملکردی فوق العاده دارد. نظارت بر روی سرورها، سوئیچ‌ها، و سایر موارد هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی انجام می‌شود.

اما این ابزار بی‌نقص نیست. این نرم افزار سیستم‌هایی را که در حال خراب شدن هستند به هم متصل نمی‌کند – گاهی اوقات وقتی لینک‌های اتصال قطع می شوند، اگرچه از نظر فیزیکی دوباره فعال می‌شوند، در نرم افزار این ارتباط برقرار نمی‌شود، بنابراین لینک‌ها باید حذف شوند و دوباره اضافه شوند. رابط کاربری هم نسبتاً کند است. با این حال، این نرم افزار رایگان است و امتحان آن هیچ ضروری ندارد.

 

9. Observium

Observium برنامه دیگری برای نظارت بر تجهیزات شبکه و سرورها است که دارای لیست عظیمی از دستگاه‌های پشتیبانی شده با استفاده از پروتکل SNMP است. Observium نصب و پیکربندی نسبتاً آسانی دارد و به عنوان سرور اختصاصی خود با یک URL اختصاصی نصب می‌شود. می‌توانید رابط گرافیکی را وارد کرده و  هاست‌ها و شبکه‌ها را اضافه کنید و محدوده‌هایی را برای شناسایی خودکار و داده های SNMP تنظیم کنید تا Observium بتواند شبکه‌های اطراف را کاوش کرده و برای هر سیستم شناسایی شده داده جمع آوری کند. Observium همچنین می‌تواند دستگاه‌های شبکه را از طریق CDP، LLDP یا FDP شناسایی کند. بسته به دستگاه، داده‌ها را می توان برای هر پورت شناسایی شده جمع آوری و نمایش داد.

Observium برنامه برای نظارت بر تجهیزات شبکه | داناپرداز

 

رابط کاربری آسان برای استفاده، قابلیت‌های پیشرفته ای را برای نمایش آماری داده‌ها و همچنین نمودارها فراهم می‌کند. Observium می‌تواند اطلاعات مربوط به وضعیت CPU، RAM، ذخیره اطلاعات، منبع تغذیه، دما و موارد دیگر را در گزارش رخداد نمایش دهد. همچنین می‌توانید از این ابزار برای جمع آوری داده‌ها و شمارنده‌های عملکرد گرافیکی برای خدمات مختلف مانند Apache، MySQL، BIND، Memcached و Postfix استفاده کنید. Observium به عنوان یک ماشین مجازی بسیار عالی عمل می‌کند، بنابراین می‌تواند به سرعت به ابزار اصلی برای کسب اطلاعات در مورد وضعیت سرورها و شبکه ها تبدیل شود. این یک روش عالی برای افزودن کشف خودکار و نمایش گرافیکی به شبکه ای با هر اندازه است.

 

10. Netwrix Auditor برای Windows Server Free Community Edition

بسیاری از ابزارهای عالی نظارت بر زیرساخت ها را بررسی کردیم. با این وجود، اگر مدیران سیستم مشکلات عملکرد سرور ویندوز را تشخیص دهند، باید تغییرات پیکربندی را بررسی کنند تا علت این مسئله مشخص شود و به سرعت آن را برطرف کنند. بنابراین، یک ابزار نظارت بر تغییر سیستم بسیار ارزشمند است. Netwrix Auditor for Windows Server Free Community Edition گزارش‌های ایمیل روزانه را با جزئیات آنچه در هر ویندوز سرور تغییر کرده و چه اتفاقی افتاده است، به همراه مقادیر قبل و بعد ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، این ابزار نصب نرم افزار و سخت افزار و تغییر در کارهای برنامه ریزی شده، خدمات و رجیستری را گزارش می‌دهد. نصب محصول ساده است و رابط آن کاربر پسند و سریع است. گزارش‌ها کاملاً واضح بوده و ساختار خوبی دارند، که این ابزار را به یکی از ابزارهای مناسب نظارت بر عملکرد برنامه ویندوز تبدیل می‌کند. همچنین این ابزار، علاوه بر گزارش در مورد تغییرات در ویندوز سرور، گزارش‌های خلاصه فعالیت روزانه را نیز فراهم می‌کند که جزئیات مهم و مقادیر قبل و بعد را برای تغییرات در بسیاری از سیستم های مهم IT مانند Active Directory، Group Policy، Azure AD، Exchange، Office 365، سرورهای پرونده، SharePoint، Microsoft SQL Server و VMware مشخص می‌کند.

هنگام نصب محصول، می‌توانید از عملکرد کامل Netwrix Auditor برای یک دوره آزمایشی 20 روزه رایگان بهره مند شوید. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که لایسنس خریداری کنید یا نسخه رایگان انجمن را انتخاب کنید. Netwrix Auditor در مقایسه با نسخه رایگان مزایای زیادی دارد؛ از جمله جزئیات “چه کسی” برای هر رخداد گزارش شده، تجزیه و تحلیل پرونده، رفتار کاربر و تجزیه و تحلیل نقطه کور، ارزیابی ریسک، جستجوی داخلی داده‌های حسابرسی، هشدارها در مورد الگوهای تهدید و ضبط فیلم فعالیت کاربر. جدول مقایسه کامل را می‌توانید اینجا مشاهده کنید. به طور خلاصه، Netwrix Auditor فقط یک ابزار مدیریت و نظارت بر سرور با ارزش نیست. این ابزار یک پلت فرم نرم افزاری در سطح سازمانی است که به شما امکان مشاهده کامل تغییرات، پیکربندی‌ها و دسترسی در فضای ابری و محیط IT را می‌دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا