لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

چند نکته برای قبولی در آزمون ITIL Foundation

چند نکته برای قبولی در آزمون ITIL Foundation | داناپرداز

اگر شما در شرف شرکت در امتحان بین المللی ITIL هستید و کمی کمک لازم دارید، این مقاله برای شما مناسب است – در ادامه، به چند نکته برای کمک به شما جهت قبولی در آزمون ITIL Foundation اشاره می کنیم.

 

آمادگی برای آزمون ITIL Foundation

خوب، این یک مورد کاملا واضح است – اما شما باید قبل از شرکت و قبولی در آزمون بین المللی ITIL Foundation چند کار را حتما انجام داده باشید. از یادگیری دروس، انجام امتحانات تمرینی، تا اطمینان از آمادگی جسمی و روحی (مثلاً خواب مناسب و صبحانه یا ناهار مناسب).

 

عددهای کلیدی مربوط به امتحان را یاد بگیرید

اینکه 40 سوال چند گزینه ای وجود دارد و امتحان 60 دقیقه طول می کشد. این امر در سنجش صحیح از خود و درک موفقیت بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

تا حد امکان در امتحانات آزمایشی شرکت کنید

این کار نه تنها به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که آنچه را که آموخته اید درک کرده اید (یا به طور مستقل یاد گرفته اید)، بلکه به شما در پاسخ گویی سریع به سوالات در امتحان نیز کمک می کند.

 

با نرم افزار ITSM دانا پرو
محکم و با اطمینان به سوی ITIL قدم بردارید

 

مشاوره با افراد خبره در ITIL

اگر یک مربی داشته باشید، می توانید در مورد موضوعاتی که غالباً مطرح می شود و مواردی که مطرح نمی شود، مشاوره کنید. یا می توانید براساس آزمون های آزمایشی که در آنها شرکت می کنید، تصمیم گیری کنید. توصیه نمی شود که از قسمت هایی از برنامه درسی اجتناب کنید، فقط این که هنگام برگزاری امتحان واقعی موضوعاتی وجود خواهد داشت که داشتن ذهنیت بیشتر در مورد آنها مفید خواهد بود.

 

مشاوره با افراد خبره در ITIL | داناپرداز

 

توجه به نوت برداری برای آمادگی در امتحان ITIL

اگر قصد نوت برداری برای مرور را ندارید، لطفاً به نکته بعدی بروید. اگر این کار را انجام می دهید، با ایجاد یادداشت های “نکات کلیدی” از نسخه اصلی، به سرعت بخشیدن به روند مرور و حفظ دانش کمک کنید. مرور این نوت ها قبل از امتحان می تواند کمک بزرگی باشد.

 

اهمیت مدیریت زمان در ITIL Foundation

قبل از شروع امتحان، یک تجزیه ذهنی از روند پاسخ دهی نسبت به زمان اختصاص داده شده برای امتحان داشته باشید. در حالت ایده آل، پاسخ دهی به سوال 11 بعد از 15 دقیقه، سوال 21 بعد از 30 دقیقه، سوال 31 بعد از 45 دقیقه خواهد بود. بدیهی است، شما همچنین می بایست تلاش کنید در زمان پاسخ گویی صرفه جویی کنید تا فرصت کافی برای بازگشت و مرور داشته باشید. برخی از سوالات ممکن است شما را گیج کنند. به جای اینکه در همان لحظه به آنها بپردازید، می توانید ابتدا به سوالات ساده تر پرداخته و سپس در پایان با اختصاص دادن زمان باقی مانده، به آن ها بازگردید.

 

در آزمون ITIL، هیچ سوالی را بدون پاسخ نگذارید

شما برای پاسخ های نادرست نمره از دست نمی دهید. بنابراین، اگر جواب را نمی دانید، حدس بزنید. ممکن است خوش شانس باشید.

 

توجه به درصد قبولی در آزمون ITIL Foundation

میزان قبولی در آزمون بنیاد ITIL تقریباً 95٪ در سراسر جهان است. این نکته را در نظر داشته باشید تا میزان اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا