لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

از تغییر وضعیت مانیتورها بصورت یکجا باخبر شویم

از تغییر وضعیت مانیتورها بصورت یکجا باخبر شویم | داناپرداز

در این سند توضیحات مربوط به صفحه‌ی “اعلان‌ها” که در نسخه‌ی جدید نرم‌افزار بینا جهت پاسخگویی به مهمترین نیاز مشتریان که گزارشگیری پیشرفته می‌بلشد، آورده شده است.

آیا تا به حال با این مسئله روبرو شده اید که نیاز داشته اید مانیتورهایی که در طی یک ماه گذشته به اختلال رفته اند را مشاهده نمائید؟ و شاید تا به حال برایتان پیش آمده که به جای رفتن به صفحه گزارش جزئیات و مشاهده تک تک مانیتورها نیاز داشتید به صورت یکجا از تمامی مانیتورها گزارش بگیرید.

در نسخه جدید نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا با توجه به مهمترین نیاز مشتریان که گزارشگیری پیشرفته می باشد صفحه ای به نام اعلان ها گنجانده شده که بتوانید تغییر وضعیت مانیتورها را در هربازه زمانی به صورت یکجا مشاهده نمایئد. در طراحی این صفحه به این نیاز اساسی شما کاربران نیز توجه شده که لاگ ها به صورت نامحدود در دیتابیس ذخیره می شوند و پس از 7 روز لاگ ها از نرم افزار حذف نخواهند شد . پس از گزارشگیری نیز می توانید خروجی را برحسب نام مانیتور دسته بندی کنید تا تغییرات هر مانیتور را جداگانه مشاهده نمائید. پنل مربوط به این صفحه را نیز در داشبورد قرار دهید تا تغییرات مانیتورها را به طور زنده در داشبورد مشاهده نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا