لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

تاثیر مثبت نرم افزار تیکتینگ در واحد پشتیبانی مشتریان

تاثیر مثبت نرم افزار تیکتینگ در واحد پشتیبانی مشتریان | داناپرداز

همه ما دیده و یا شنیده ایم که یک تیم موفق پشتیبانی نیز ممکن است چیزی را فراموش کنند و انجام ندهند. شاید به این دلیل که کارمندان کمی در کار پیگیری سست هستند، یا صرفا به این دلیل که ظاهرا درخواست مشتری را به فردی مناسب نمی سپارند.

اشتباهاتی از این دست حتی برای بهترین تیم ها هم اتفاق می افتد، اما وقتی که این موضوع تکرارمی شود، وقت آن است که اقدامی صورت بگیرد. برای بسیاری از تیم ها، این به معنای استفاده از نرم افزار تیکتینگ با قابلیت های زیادی مانند نرم افزار دانادسک می باشد. بیایید نگاهی به مزایای استفاده از نرم افزار تیکتینگ در موفقیت مشتری بیندازیم و ببینیم چگونه اینگونه نرم افزارها موجب بهبود عملکرد یک کسب و کار می شود.

 

تیکتینگ موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

یک نرم افزار تیکتینگ که به طور کامل پیکربندی شده باشد، اساسا می تواند همه تیکت های ورودی را ارزیابی کند و آنها را به فرد مناسب ارسال نماید و تمامی تیکت ها را بلافاصله مسیریابی نماید. بسیاری از شرکت ها که نرم افزار پشتیبانی را راه اندازی می کنند مختار هستند یا در هزینه صرفه جویی کرده و نقش عامل مسیریابی را به طور کامل حذف کنند و یا مجددا آنها را به کار مستقیم با تیکت های مشتری بگمارند. در هر صورت، با استفاده از نرم افزار HelpDesk شرکت شما موثرتر کارکرده و تیکت ها را سریعتر خواهد بست.

 

نرم افزار تیکتینگ بهروری را در موارد بسیاری افزایش می دهد.

راهکار تیکتینگ نه تنها درخواست ها را فورا مسیریابی می کند، بلکه به عبارت دیگر یک نفر کمتر به هر تیکت “دست می زند”. ساده تر بگوییم، عوامل کمتری با یک تیکت تعامل دارند – حتی اگر صرفا قرار است تیکتی را به شخص دیگری ارسال کند – چه بهتر، زیرا در هنگام کار با مشتریان احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد. ماشین ها مرتکب اشتباهاتی مانند ارسال تصادفی تیکت به یک فرد دیگر نمی شوند، که باعث شود تیکت را نادیده بگیرند و در پایان روز یک تماس تلفنی عصبانی و طولانی دریافت کنند. یک نرم افزار تیکتینگ، ارتباط ها را با حذف افراد از طرفین معادله بهبود می بخشد.

 

پیگیری و پی بردن به مشکلات مشتریان از طریق نرم افزار تیکتینگ بسیار آسان است.

قواعد پایه ای نظیر اینکه چه کسانی با کدام تیکت ها باید کار کنند سنگ بنای یک تیم فوق العاده پشتیبانی می باشد. نرم افزارهای تیکتینگ همچنین می توانند منبعی حقیقی برای تمامی واحدهای سازمان باشند. به عنوان مثال، یک مدیر فروش ممکن است در حال تلاش برای قانع کردن یک مشتری به خرید بیشتر باشد و نداند که کدام کارشناس پشتیبانی مسئول رسیدگی به تیکت آنها است. به جای اینکه شب یا آخر هفته مزاحم کسی بشود، می تواند از نرم افزار تیکتینگ استفاده کند و در یابد که آیا تیکت ها بطور مساوی بین کارشناسان تقسیم شده است؟ همانطور که مشخص است اکنون کارشناسان فروش می توانند به جای اینکه با مدیریت پشتیبانی و یا فرد مسئول رجوع کنند، مستقیما به سراغ نرم افزار تیکتینگ رفته و به اطلاعات مهمی در مورد مشتریان دست یابند.

به طور خلاصه، نرم افزار تیکتینگ برای تیم پشتیبانی فوق العاده ارزشمند است. نرم افزار تیکتینگ (نرم افزار دانادسک) از طریق فرایندهای کاری بهتر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های آنها می شود و با کاهش خطاهای انسانی باعث بهبود کارایی سیستم می گردد. نرم افزار helpdesk حتی بواسطه سادگی و با تسهیل ارتباطات و بهبود مکالمات داخلی بر بخش های دیگر نیز تاثیر مثبت می گذارد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا